ترامپولین کودک همراه با تور بسکتبال

t-34164

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک همراه با تور بسکتبال با قیمت بسیار مناسب و ارزان در نمایندگی فروش ترامپولین های ورزشی خانگی و ورزشی با ضمانت کالا و ارسال رایگان

محصولات مرتبط

ترامپولین کودک همراه با تور بسکتبال محصولی جدید برای مصارف خانگی و یا استفاده در فضاهای باز بوده که با توجه به وزن کم بدنه به سهولت حمل می شود . ظاهری نسبتا ساده دارد اما از نظر استحکام بسیار مقاوم است چرا که آرگونومی ساخت آن بی نظیر است .  پایه های این ترامپولین مستحکم و محبوب از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و می تواند دوام بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار ، دما و ... داشته باشد . از مهم ترین خصوصیات آلومینیوم می توان به وزن کم آن نیز اشاره کرد . قسمت کف محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت پلی پرو پیلن ساخته شده است . جنس محافظ پایه ها نیز از pvc می باشد که می تواند در برابر رطوبت عایق بسیار خوبی باشد . به همین جهت از این محصول می توانید در فضای باز با خیالی اسوده استفاده نمایید . اینن محصول در کم ترین زمان ممکن راه اندازی شده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود . با خارج کردن محصول از بسته بندی آن را در فضای صافی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید  سپس از اتصال پایه ها و ستون ها به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم آن ها را ببندید ، بعد از نصب ستون های محصول حفاظ آن را متصل کرده و از استفاده از محصول نهایت لذت را ببرید . دقت داشته باشید که محلی که برای قرار گیری ترامپولین انتخاب می کنید می بایست کاملا مسطح و هموار باشد چرا که در غیر این صورت می تواند به پایه ها آسیب برسد و یا فرد در هنگام استفاده نتواند تعادل خود را حفظ کند . برای خرید این محصول تنها کافی است به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید .

 نوع  خانگی 
 قطر  150 سانتی متر 
 ارتفاع  120 سانتی متر 
 تحمل وزن  200 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه آلومینیوم ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  کودکان 
 کد محصول  t-34164

ترامپولین کودک همراه با تور بسکتبال محصولی استاندارد و جدید جهت مصارف خانگی و یا محیط های باز و یا مهدکودک ها و سالن های ورزشی بوده که با یک وزن بسیار کم تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با امکان حمل و نصب آسان دارای قابلیت پرتابل بوده و حفاظ ان از پرت شدن افراد در زمان بازی به محیط خارجی جلوگیری می کند. این محصول با توجه به توان تحمل وزن بسیار بالا و مجهز بودن به یک توری بسکتبال مورد رضایتمندی و استقبال عموم واقع شده است. دربخش نقد و بررسی قصد داریم تا با معرفی تمامی ابعاد این محصول راهنمایی جامع برای خرید ترامپولین ورزشی در اختیار شما قرار دهیم. پس برای یک خرید مناسب توصیه می کنیم همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین حفاظ دار فوق همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ظاهری نسبتا ساده دارد اما از نظر استحکام بسیار مقاوم است چرا که آرگونومی ساخت آن بی نظیر است ، شرکت iTram که سازنده ترامپولین حفاظ دار است برای ساخت محصول فوق از 6 ستون که همان پایه ها را نیز تشکیل داده است استفاده کرده ، به همین دلیل دوام پایه ها در برابر وزن بسیار افزایش یافته ، در قسمت کف محصول نیز کف پلی پروپیلن آن با استفاده از فنر به فریم یا همان سازه اصلی متصل شده و رویه آن نیز با یک پوشش پوشیده شده تا فنر ها در برابر خیس شدن و ... در امان بماند . دور تا دور این محصول نیز با استفاده از یک توری پوشیده شده است تا افراد در هنگام استفاده در صورت برهم خوردن تعادل به بیرون از ترامپولین نیوفتند . برای اتصال کف با پایه ها از 48 فنر 8 سانتی متری استفاده شده است. بر روی دیواره محصول یک عدد سبد بسکتبال تعبیه شده که با استفاده از توپ های همراه محصول می توانید به راحتی از ان استفاده نمایید.

جنس بدنه

در کنار طراحی و آرگونومی ساخت جنس محصول نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد چرا که جنس بدنه است که می تواند بیانگر کیفیت و ساختار محکم ترامپولین باشد ، پایه های این ترامپولین مستحکم و محبوب از جنس آلومینیوم ضد زنگ ساخته شده و می تواند دوام بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار ، دما و ... داشته باشد . از مهم ترین خصوصیات آلومینیوم می توان به وزن کم آن نیز اشاره کرد . قسمت کف محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت پلی پروپیلن ساخته شده است . جنس محافظ پایه ها نیز از pvc می باشد که می تواند در برابر رطوبت عایق بسیار خوبی باشد. به همین جهت از این محصول می توانید در فضای باز با خیالی اسوده استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول ساختاری گرد داشته که قطر کلی آن معادل 1.5 متر اعلام شده است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح آن معادل در حدود 120 سانتی متر بوده که 25 سانتی متر آن مخصوص ارتفاع پایه های می باشد. به دلیل جلوگیری از برخورد بخش میانی زمین پرش در هنگام وارد شدن حداکثر وزن مجاز با سطح زمین این میزان ارتفاع برای پایه ها در نظر گرفته می شود. این محصول دارای وزنی بالغ بر 15 کیلوگرم بوده اما این وزن تاثیری بر توان تحمل کالا نداشته و محصول قادر است به راحتی وزنی بالغ بر 200 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده به همین دلیل برای استفاده در سفر توصیه می شود. با خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در فضای مسطحی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید. پس از اتصال پایه ها و ستون ها به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم آن ها را ببندید. بعد از نصب ستون های محصول حفاظ ان را متصل کرده و از استفاده از محصول نهایت لذت را ببرید. دقت داشته باشید که محلی که برای قرار گیری ترامپولین انتخاب می کنید می بایست کاملا مسطح و هموار باشد چرا که در غیر این صورت می تواند به پایه ها آسیب برسد و یا فرد در هنگام استفاده نتواند تعادل خود را حفظ کند . توصیه می شود از خیس کردن محصول اجتناب کنید . وزن های بیشتر از 200 کیلوگرم می تواند به فنر ها و یا به سازه ترامپولین آسیب برساند.

جمع بندی

ترامپولین ورزشی حفاظ دار کودک و نوجوان محصولی استاندارد با امکان حمل و نصب اسان بوده برای استفاده در تمام شرایط جوی آب و هوایی مناسب است. برای خرید این محصول تنها کافی ست به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...