ترامپولین کودک دستگیره دار

tram-011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
2,850,000
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک دستگیره دار محصولی جدید و با دوام ، با توجه به قیمت مناسبی که دارد از محصولات پر فروش نمایندگی اینتکس به شمار می آید .

محصولات مرتبط

ترامپولین کودک دستگیره دار یک محصول بسیار با کیفیت و کاربردی که برای سنین نوجوان و کودکان طراحی شده و با ترکیب رنگ فوق العاده ای که دارد ، می تواند به راحتی نظر کودکان را به خود جلب کند ، طراحی این محصول به صورت گرد بوده که دارای یک دستگیره می باشد تا کودک شما به آسانی و با اطمینان کامل از این محصول استفاده کند . کودکتان تمام انرژی های بدن خود را به وسیله این ترامپولین تخلیه می نماید . قابل ذکر است که در طراحی این محصول از رنگ زیبای آبی و قرمز استفاده شده است . جنس کف این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی است و کیفیت آن نشان دهنده طول عمر این محصول می باشد . جنس پایه های این محصول از فولاد ضد زنگ می باشد که در برابر تمام شرایط جوی مقاوم است و دچار زنگ زدگی نمی شود . برای استفاده کردن از این ترامپولین ابتدا ، پایه های آن را متصل کرده و سپس بدنه آن را قرار دهید ، اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی به وجود آمد شما می توانید آن را با چسب تعمیرات ، در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنید . اگر می خواهید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خریداری شده را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی ، تفریحی
 قطر 100 سانتی متر 
 ارتفاع  99 تا 119 سانتی متر 
 وزن  8 کیلوگرم 
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 کد محصول tram-011

ترامپولین کودک دستگیره دار محصولی ساده و مدرن است که با توجه به نیاز هایی که کودک شما دارا می باشد و با توجه به خصوصیات مهمی که یک ترامپولین باید در اختیار داشته باشد ، سبب شده تا یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب سعی کنیم تا تمام نقاط ضعف و قوت این محصول را بررسی کرده و شما را در جهت خرید این محصول یاری کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول شکل و ظاهر آن می باشد که باعث شده تا در خرید شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول دارای ظاهری گرد می باشد که قابلتین تاشو بودن را نیز دارد ، هم چنین بخش اصلی و میانی این محصول به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید شده است که این مورد در کنار بخش های کناری آن که قرمز رنگ است که باعث شده تا یک محصول زیبا را از نظر طراحی شاهد باشیم.   یک نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش پایه های آن است که در زیر این محصول قرار گرفته و با فاصله دقیق از هم تعبیه شده اند که باعث شده تا این محصول به هیچ وجه بر روی زمین تکان نخورده و ثابت باقی بماند . تمام این موارد باعث شده تا این ترامپولین از نظر شکل و ظاهر به یک محصول زیبا بدل گردد.

جنس بدنه

در کنار ظاهر ساده و زیبای این محصول ، باید به بدنه و جنس ان هم اشاره نمود که کف این کالا از نوع پلی پروپیلن ساخته شده که جنسی فوق العاده مقاوم و همین طور انعطاف پذیر می باشد. هم چنین لایه های کناری این محصول را هم PVC شکل داده است که باعث شده تا یک محصول مقاوم را شاهد باشیم. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به پایه های آن تعلق می گیرد که از نوع الومینیوم ضد زنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین بدنه این کالا ضد آب بوده و به صورت ضد ضربه طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در قطر یک متر می باشد که این مسئله باعث شده تا یک کالای فوق العاده را از این حیث شاهد باشیم. هم چنین ارتفاع این کالا 99 تا 119 سانتی متر بوده و تحمل وزن این محصول هم 150 کیلو گرم می باشد که تمام این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را از این حیث مشاهده نماییم. این موارد نشان دهنده این است که این کالا فضای کمی را اشغال کرده و هم چنین حمل و نقل این ترامپولین نیز کاری ساده و آسان خواهد بود.

راه اندازی ، تعمیرات و مراقبت

در کنار تمام این موارد که تا به این جای کار به آن ها اشاره کردیم ، باید به این نکته نیز اشاره کرد که این محصول را می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. در همین خصوص نیز شما می توانید از دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این کالا استفاده کرده و به راحتی اقدام به راه اندازی این ترامپولین کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که این محصول در صورتی که دچار آسیب شود شما قادر خواهید بود تا به راحتی آن را تعمیر کرده ، یکی دیگر از مواردی مهم در این مقاله بحث مراقبت و نحوه نگهداری از این محصول است که شما باید سعی کنید تا از وارد کردن و فرو کردن اشیا و اجسام نوک تیز به داخل بخش تشک این کالا خودداری نمایید تا دچار آسیب های جدی نشود. با رعایت همین اصول ساده این محصول سالیان سال بدون هیچ گونه افت کیفیت در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

جمع بندی

ترامپولین کودکدستگیره دار یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که باعث شده تا شما از خرید خود پشیمان نشوید. این محصول ظاهری زیبا و دیدنی را در اختیار داشته و از کیفیت خوبی هم بهره مند است که با توجه به تمام این موارد می توانید هم اکنون آن را از سایتفروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...