ترامپولین کودک خانگی دو نفره با دستگیره

merax_32541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک خانگی دو نفره با دستگیره محصولی با قیمت ارزان در نمایندگی فروش ترامپولین ورزشی و خانگی با ارسال رایگان کالا و ضمانت محصول

محصولات مرتبط

ترامپولین کودک خانگی دو نفره با دستگیره یک محصول ایده آل برای کودکان و نوجوانان بوده که با خرید آن می توانید یک تفریح و ورزش سرگرم کننده به وجود بیاورید .  این محصول دارای یک دستگیره بوده که باعث می شود کودک شما تعادل خود را حفظ کند . جنس کف این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های این محصول از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی است و حتی در آب و هوای مرطوب نیز دچار آسیب دیدگی و زنگ زدگی نمی شود . این محصول دارای 6 عدد پایه می باشد که به صورت دو به دو به یک دیگر متصل شده اند و این امر سبب می شود که مقاومت بسیار زیادی در برابر وزن های بالا داشته باشند ، قسمت انتهایی پایه ها به رنگ سفید بوده و قسمت ابتدای آن به رنگ آبی می باشد ، در انتهای هریک از پایه ها ، یک پوشش پلاستیکی قرار گرفته است تا از تولید صدای اضافه جلوگیری کند . هر یک از پایه ها با فاصله های معین و دقیقی قرار گرفت اند ، تا در هنگام استفاده وزن به طور یکسانی در همه جا به طور یکسان باشد . راه انداری این ترامپولین بسیار ساده می باشد و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام پذیر است . این ترامپولین با ، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هم اکنون از طریق سایت فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد . 

 نوع  خانگی ، ورزشی
 طول  90 سانتی متر 
 عرض  90 سانتی متر 
 ارتفاع  102 سانتی متر 
 تحمل وزن  81 کیلوگرم 
 جنس کف پلی پرو پیلن
  رده سنی  کودک و نوجوان
  ضمانت  یک ساله
 کد محصول merax_32541

ترامپولین کودک خانگی دو نفره با دستگیره یکی دیگر از سری ترامپولین های زیبا با آرگونومی ساخت مهندسی شده می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران ترامپولین باز کند . این محصول دارای رویه ای از جنس پلی پروپیلن می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید ترامپولین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این محصول همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت 

ساختار ترامپولین ها یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد و ماهیت استفاده از آن را برای شما مشخص می کند . در هنگام خرید ترامپولین باید توجه ویژه ای به ساختار آن و فضایی که می خواهید از محصول استفاده کنید داشته باشید . این ترامپولین با توجه به قطر یک و نیم متری و ساختار دایره مانندی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی باشد . همچنین در بخش کناری این از دستگیره ای به منظور حفظ تعادل استفاده شده است که می توانید از آن برای حفظ تعادل فرد فیزیوتراپی شونده استفاده نمایید . شایان ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به فرد مصرف کننده در مواقع برهم خوردن تعادل تمامی بخش های کناری این محصول دارای عایق پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا و ضربه گیر بودن از نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخودار می باشد . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت تست 48 ساعته وجود دارد که خیال شما را از کیفیت و سلامت فیزیکی محصول راحت می کند 

جنس بدنه 

در بخش های مختلف این محصول به منظور بالا بردن استحکام و راحتی ترامپولین از جنس های مختلف استفاده شده است . پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس فلز ضد زنگ می باشد که خیال شما را به طور کلی بابت استفاده از این محصول در محیط های آب و هوایی شرجی و یا گرم راحت می کند . در بخش بدنه جامپینگ این محصول از پلی پروپیلن استفاده شده است که انعطاف پذیری ایده آل را در کنار استحکام فوق العاده برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که پلی پروپیلن از جنس های رایج استفاده شده در ساخت ترامپولین ها می باشد و از طول عمر بسیار بالایی برخودار می باشد .

ابعاد و وزن محصول 

همنطور که از اسم این محصول پیداست ، دارای ابعادی به قطر 1.8 متر می باشد که فضای استاندارد و کوچکی را اشغال می کند از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی به منظور بازی و جامپینگ یا انجام فزیوتراپی باشد . این محصول در بخش کناری خود دارای دستگیره می باشد که از آن می توانید برای حفظ تعادل فرد فیزیوتراپی شونده استفاده کنید . لازم به ذکر است که وزن این محصول برابر با 12 کیلو گرم می باشد و این امر نشان از سبک بودن آن دارد ، از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری 

راه اندازی این ترامپولین به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر می باشد . بدین منظور باید فضایی صاف و هموار را برای این محصول در نظر بگیرد و در مرحله اول اقدام به نصب پایه های محصول نمایید . سپس با قرار دادن محیط جامپینگ بر روی پایه ها می توانید از آن استفاده نمایید . راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد و این امر در صرفه جویی وقت شما نقش بسزایی خواهد داشت . همچنین با توجه به ابعادی که این ترامپولین دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی و یا حیاط های خانگی باشد . لازم به ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه این محصول از برخورد اجسام تیز به آن خودداری نمایید و همچنین توجه ویژه ای به قابلیت تحمل وزن این محصول داشته باشید و از استفاده در وزن های بالا تر خودداری نمایید زیرا طول عمر ترامپولین را به شدت کاهش می دهد .

 ترامپولین کودک خانگی دو نفره با دستگیره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...