ترامپولین کودک تفریحی با دستگیره

skybound_35837https://center-intex.com/

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک تفریحی با دستگیره از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با 1 سال ضمانت و با قیمتی ارزان قابل خریداری از سایت سنتر اینتکس .

محصولات مرتبط

ترامپولین کودک تفریحی با دستگیره یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا و کاربردی کمپانی Skybound بوده که هم اکنون آماده خرید می باشد . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و در میان آن دو دستگیره ساخته شده است تا هر دو کودک از آن بتوانند آن را گرفته و با اطمینان از این ترامپولین استفاده کنند . این ترامپولین به رنگ آبی بوده و دارای رنگ چشم نوازی است . جنس بدنه یکی دیگر از مهم ترین قسمت های یک محصول برای خریدار و مصرف کننده می باشد به طوری که قطعا یک محصول بی کیفیت دارای کارکردی بد و طول عمر پایینی می باشد، به همین دلیل جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی است ، جنس کف آن از پلی پرو پیلن ساخته شده است که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالبایی می باشد . همچنین پایه های آن از فلز ضد زنگ بوده که به همین سبب می توان از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد . برای راه اندازی این محصول پایه های آن را با پیچ هایی که در درون جعبه این کالا موجود می باشد به هم متصل کنید تا محصول قابل استفاده شود  .  این محصول دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد . اگر می خواهید ایمن محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع  تفریحی ، خانگی 
 قطر  487 سانتی متر
 ارتفاع  260 سانتی متر 
 تحمل وزن  70 کیلوگرم    
  جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  کودک و نوجوان
 کد محصول skybound_35837

ترامپولین کودک تفریحی با دستگیره یک محصول بسیار زیبا و دلنشین بوده که توسط برند معروف و محبوب  skybound طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصص هایمان به بررسی این محصول پرداخته و با نگاهی دقیق نکات مثبت و منفی این کالا را برای شما شرح دهیم تا از ارزش محصول مورد نظرتان برای خرید ، کاملا مطلع شوید و از خریدی که می خواهید انجام دهید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصحول به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ آبی می باشد که زیبایی آن را دو چندان می کند . این محصول دارای دو دسته بوده تا فرزندتان با اطمینان کامل از این ترامپولین استفاده کرده و از آن لذت ببرد .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که متخصصان ما به جنس بدنه آن نمره قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : ارتفاع : 83 سانتی متر ، قطر : 487 ، وزن : 13 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این محصول 70 کیلو گرم می باشد . به هیچ وجه افرادی که بالای 70 کیلو گرم می باشند از این محصول استفاده نکنند تا به ترامپولین صدمه ای نزنند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص به بدنه این ترامپولین جامپینگ متصل کرده و سپس دو دسته آن را به پایه ها اتصال داده تا سپس محصولتان را راه اندازی کرده و آماده استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که این ترامپولین نسبت به ابعاد کمی که دارد در هر مکانی جا می شود ، به همین منظور پس از استفاده این محصول توسط فرزندتان ، آن را در مکانی گذاشته تا مورد اصابت قرار نگیرد . همچنین وسایل تیز را از این ترامپولین دور نگه داشته تا دچار صدمه و یا آسیب نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ کودک سبز یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و به رنگ آبی می باشد . جنس بدنه این کالا از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دربرابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این ترامپولین کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...