ترامپولین کودک بیضی

JK3866GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین کودک بیضی مناسب برای انواع محیط های تفریحی و خانگی ، مناسب برای سنین کودک و نوجوان  ، قابل خرید از سایت نمایندگی اینتکس .

محصولات مرتبط

ترامپولین کودک بیضی از محصولات بسیار زیبا و جذاب بوده که توسط برند محبوب و معتبری طراحی و ساخته شده است . این محصول که به تازگی وارد بازار شده ، خریداران و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . طراحی این محصول را به صورت بیضی شکل بوده که در دو قسمت کناری آن دو دستگیره برای اطمینان کامل و استفاده استاندارد در این محصول ساخته شده است . رنگ هایی که در این کالا به کار رفته است ، سبز ، نقره ای  و مشکی می باشد . جنس بدنه این محصول از pvc بوده و جنس پایه های آن از فلز  ضد زنگ می باشد که به همین منظور می توانید با خیالی آسوده فرزندانتان را با این محصول رها کرده تا از این ترامپولین با کیفیت لذت ببرد . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و در مقابل صدمات احتمالی فرزندان شما در حین بازی و ورزش به این ترامپولین ، مقاومت بسیار بالایی را دارا خواهد بود . برای راه اندازی این محصول تنها کافی است تا پایه ترامپولین را نسبت به پیچ های مخصوصی که درون جعبه آن موجود است به تشک و دسته ها متصل کرده سپس فنر های آن را به تشک و بدنه فلز اتصال بدهید تا محصولتان راه اندازی شده و آماده استفاده نزد فرزندانتان می باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام استفاده ، کالا را در جایگاه مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ، اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی
 قطر  55 سانتی متر 
 ارتفاع  83 سانتی متر 
 تحمل وزن 68کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه فلز ضد زنگ
 ضمانت یک ساله 
 رده سنی  4+
 کد محصول JK3866GN

ترامپولین کودک بیضی از محصولات بسیار زیبا و جذاب بوده که توسط برند محبوب و معتبر skybound طراحی و ساخته شده است . این محصول که به تازگی وارد بازار شده ، خریداران و طرفداران زیادی را جذب خود کرده که ما می خواهیم به همین دیلیل ، این محصول را به طور کامل بررسی کرده و برای شما شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی یک محصول ، از مهم ترین دارایی های آن محصول نزد خریدار محسوب می شود به طوری که هر مشتری در نگاه اول جذب کالای خواهد شد که دارای طراحی چشم نواز و زیبایی باشد . به همین دلیل برند skybound طراحی این محصول را به صورت بیضی شکل تولید کرده است که در دو قسمت کناری آن دو دستگیره برای اطمینان کامل و استفاده استاندارد در این محصول ساخته شده است . رنگ هایی که در این کالا به کار رفته است ، سبز، مشکی و   بوده  

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که به همین منظور می توانید با خیالی آسوده فرزندانتان را با این محصول رها کرده تا از این ترامپولین با کیفیت لذت ببرد . کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و در مقابل صدمات احتمالی فرزندان شما در حین بازی و ورزش به این ترامپولین ، مقاومت بسیار بالایی را دارا خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 55 سانتی متر ، ارتفاع : 83 سانتی متر ، وزن : 19.5 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این ترامپولین 68 کیلو گرم می باشد . همانطور که از ابعاد این محصول مشخص است ، شما می توانید ترامپولین را پس از استفاده در هر مکان دلخواه گذاشته تا قسمتی از منزل شما را اشغال نکند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا پایه ترامپولین را نسبت به پیچ های مخصوصی که درون جعبه آن موجود است به تشک و دسته ها متصل کرده سپس فنر های آن را به تشک و بدنه فلز اتصال بدهید تا محصولتان راه اندازی شده و آماده استفاده نزد فرزندانتان می باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فرویش باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام استفاده ، کالا را در جایگاه مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود . همچنین همانطور که در بالا ذکر شد تحمل وزن ترامپولین 68 کیلو گرم است و به هیچ وجه افرادی که بالای این وزن را دارند از این محصول استفاده نکنند به تشک و محصول صدمه ای وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به فروشگاه اینتکس آورده و ما در تعمیر گاه خود ، محصول شما را با تعمیرات تخصصی تعیمر کرده و همانند روز اول تحویلتان خواهیم داد .

جمع بندی

ترامپولین کودک بیضی خانگی یک محصول بسیار زیبا و یا کیفیت بوده که توسط کمپانی skybound طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و دارای دو دسته برای استفاده استاندارد از این کالا ساخته شده است . رنگ هایی که در این ترامپولین به کار رفته است ، سبز ، مشکی بوده که آن را زیبا و جذاب تر کرده است ، همچنین جنس بدنه آن از pvc بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ، اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...