ترامپولین کودک با طرح پاندا

t-13654

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
10,250,000
10,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ترامپولین کودک با طرح پاندا از مرغوب ترین محصولات فروشگاه سنتر اینتکس می باشد که با توجه به قیمت مناسب و ظاهر شیک و جذاب خود خواهان زیادی در بین خریداران پیدا کرده است .

محصولات مرتبط

 ترامپولین کودک با طرح پاندا از سری ترامپولین های ورزشی و تفریحی سنین مختلف نوجوان و کودکان بوده که از طراحی و رنگبندی بسیار جذاب و زیبایی بهره می برد . این محصول نیز با توجه به حفاظ خود که موجب تامین ایمنی کودکان می شود توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد و همچنین این محصول باعث تقویت سیستم دفاعی بدن نیز می شود ، این محصول با ساختار گرد خود و با توجه به جنس بدنه خاص خود با طرح پاندا تولید شده که باعث جذب کودکان می شود . این محصول در اطراف خود دارای ستون های بزرگی بوده که به این ستون ها حفاظ توری محصول متصل می شود . این حفاظ ایمنی مصرف کنندگان را تامین کرده و از پرت شدن آن ها به محیط خارجی جلوگیری می کند . این پایه ها در فاصله های مشخصی در بخش زیرین محصول تعبیه شده تا فشار وارده را به تمام نقاط به درستی منتقل نماید . پایه های محصول در مقابل وزن خود توان تحمل وزن بسیار بالایی دارند و از جنس آهن ضد زنگ تولید می شوند ، به همین دلیل از این ساختار در تمامی شرایط جوی آب و هوا و محیط های باز به راحتی می توانید استفاده نمایید . همچنین کف این محصول از پلی پرو پیلن ساخته شده است تا در برابر ضربات و فشار ها مقاوم باشد و در هنگام جامپینگ دچار آسیب نشود . ترامپولین کودک با طرح پاندا یک محصول ایمن و با طول عمر بالا بوده که برای تمام رده های کودک و نوجوان طراحی شده است . شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را در کم ترین زمان ممکن سفارش دهید .

 نوع  خانگی
 طول و عرض   140 سانتی متر
 ارتفاع   126 سانتی متر
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها آلمینیوم گالوانیزه
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 رده سنی کودکان ، نوجوان
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول t-13654

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...