ترامپولین ورزشی گرد خانگی

RMXMY_51476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی گرد خانگی قابل استفاده در آپارتمان، مکان های ورزشی و تفریحی با ضمانت کالا و ارسال سریع

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی گرد خانگی محصولی کاربردی می باشد که به دلیل کارایی فراوان در انواع ورزش ها و تفریح توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول به گونه ای طراحی شده که در هر مکانی قابل استفاده بوده و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید . این ترامپولین به صورت گرد طراحی شده است و از فضای کافی برای تفریح فردی برخوردار می باشد . در کناره های این محصول به منظور افزایش کیفیت و ایمنی لایه ای درنظر گرفته شده که در صورت برخورد شما با آن قسمت دچار آسیب دیدگی نخواهید شد . همچنین برای این ترامپولین شش عدد پایه قرار داده شده است که به تعادل هرچه تمام تر آن کمک می نماید . مهم ترین ویژگی این محصول قابلیت جمع شدن آن در کوچک ترین سایز ممکن می باشد که این امر در حمل و جا به جایی راحت تر بسیار حائز اهمیت می باشد . رویه این ترامپولین از پلی پرو پیلن تهیه شده است که دارای خاصیت جامپینگ بوده و در حین تفریح و ورزش دچار ساییدگی نخواهد شد . همچنین لایه های کناری این محصول از جنس پارچه پلی استر بوده که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . پایه های آن نیز از فلز ضد زنگ درنظر گرفته شده است تا در هنگام استفاده در محیط دارای رطوبت دچار پوسیدگی نشده و نیز این امر موجب افزایش طول عمر آن شده است . این محصول از سری ترامپولین های پر فروش می باشد که به دلیل تحمل وزن بالا و نیز قابلیت جمع شدن در سایز کوچک توانسته به یکی از محبوب ترین و مهیج ترین محصولات ورزشی تبدیل شود . این محصول دارای تحمل وزن بالایی بوده که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . اگر شما نیز به این محصول پر طرفدار علاقمند شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید آن نمایید .

 نوع خانگی ، تفریحی
 قطر  101 سانتی متر
 وزن  10 کیلوگرم 
 ارتفاع 270 سانتی متر
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز ضد زنگ
 رده سنی  نوجوان ، بزرگسال
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول RMXMY_51476

ترامپولین ورزشی گرد خانگی محصولی ساده و مدرن است که با توجه به نیاز هایی که کودک شما دارا می باشد و با توجه به خصوصیات مهمی که یک ترامپولین باید در اختیار داشته باشد ، سبب شده تا یک محصول بی نظیر را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب سعی کنیم تا تمام نقاط ضعف و قوت این محصول را بررسی کرده و شما را در جهت خرید این محصول یاری کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب این محصول شکل و شمایل ان می باشد که باعث شده تا در خرید شما تاثیر بسزایی داشته باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این محصول دارای ظاهری گرد خواهد بود که این ظاهر گرد بی شباهت به تمام ترامپولین های موجود در بازار نخواهد بود. همچنین بخش اصلی و میانی این محصول به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که این مورد در کنار بخش های کناری آن که زرد رنگ است و هم چنین لبه کناری این محصول که دارای رنگ نارنجی می باشد باعث شده تا یک محصول زیبا را از نظر طراحی شاهد باشیم. هم چنین لبه کناری این محصول قابلیت جدا شدن را هم دارا می باشد که باعث شده تا بتوانید این قسمت را کنار گذاشته و به درستی از آن استفاده نمایید. یک نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش پایه های آن است که در زیر این محصول قرار گرفته و به گونه ای با فاصله دقیق از هم تعبیه شده است که باعث شده تا این محصول به هیچ وجه بر روی زمین تکان نخورده و ثابت باقی بماند. تمام این موارد باعث شده تا این ترامپولین از نظر شکل و ظاهر به یک محصول زیبا بدل گردد.

جنس بدنه

در کنار ظاهر ساده و زیبای این محصول ، باید به بدنه و جنس ان هم اشاره نمود که کف این کالا از نوع پلی پروپیلن ساخته شده که جنسی فوق العاده مقاوم و همین طور انعطاف پذیر می باشد. هم چنین لایه های کناری این محصول را هم PVC شکل داده است که باعث شده تا یک محصول مقاوم را شاهد باشیم. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به پایه های آن تعلق می گیرد که از نوع آلومینیوم ضد زنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین بدنه این کالا ضد آب بوده و به صورت ضد ضربه طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در قطر یک متر می باشد که این مسئله باعث شده تا یک کالای فوق العاده را از این حیث شاهد باشیم. هم چنین ارتفاع این کالا 270 سانتی متر بوده و تحمل وزن این محصول هم 100 کیلو گرم می باشد که تمام این موارد باعث شده تا یک محصول بی نظیر را از این حیث مشاهده نماییم. این موارد نشان دهنده این است که این کالا فضای کمی را اشغال کرده و هم چنین حمل و نقل این ترامپولین نیز کاری ساده و آسان خواهد بود.

راه اندازی ، تعمیرات و مراقبت

در کنار تمام این موارد که تا به این جای کار به آن ها اشاره کردیم ، باید به این نکته نیز اشاره کرد که این محصول را می توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. در همین خصوص نیز شما می توانید از دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته بندی این کالا استفاده کرده و به راحتی اقدام به راه اندازی این ترامپولین کنید. یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کنیم بحث مراقبت و نحوه نگهداری از این محصول است که شما باید سعی کنید تا از وارد کردن و فرو کردن اشیا و اجسام نوک تیز به داخل بخش تشک این کالا خودداری نمایید تا دچار آسیب های جدی نشود. با رعایت همین اصول ساده این محصول سالیان سال بدون هیچ گونه افت کیفیت در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

جمع بندی

ترامپولین ورزشیگرد خانگی یک محصول فوق العاده با دوام و با کیفیت است که باعث شده تا شما از خرید خود پشیمان نشوید . این محصول ظاهری زیبا و دیدنی را در اختیار داشته و از کیفیت خوبی هم بهره مند است که با توجه به تمام این موارد می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...