ترامپولین ورزشی مشکی

RMXMY_514367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,600,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی مشکی محصولی با دوام و بسیار با کیفیت می باشد ، که می توانید آن را به راحتی از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی مشکی از جمله محصولات قابل حمل با قیمتی مقرون به صرفه بوده که با توجه به ابعاد مناسب خود امکان استفاده در تمامی محیط های مورد علاقه شما از جمله فضای داخلی منزل را دارا می باشد . این محصول با یک وزن بدنه کم توانایی تحمل وزن بالایی را داشته و حتی در مواردی کودکان می توانند به طور همزمان به بازی مشغول شوند . ترامپولین های علاوه بر ساختار ورزشی قابلیت های پزشکی نیز از جمله تقویت سیستم دفاعی بدن را دارند . به همین دلیل استفاده از آن ها بسیار توصیه شده است . همچنین در بخش کناری این از دستگیره ای به منظور حفظ تعادل استفاده شده است که می توانید از آن برای حفظ تعادل فرد فیزیوتراپی شونده استفاده نمایید . شایان ذکر است که به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به فرد مصرف کننده در مواقع برهم خوردن تعادل تمامی بخش های کناری این محصول دارای عایق پی وی سی می باشد که علاوه بر استحکام بالا و ضربه گیر بودن از نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخودار می باشد . پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس فلز ضد زنگ می باشد که خیال شما را به طور کلی بابت استفاده از این محصول در محیط های آب و هوایی شرجی و یا گرم راحت می کند . در بخش بدنه جامپینگ این محصول از پلی پروپیلن استفاده شده است که انعطاف پذیری ایده آل را در کنار استحکام فوق العاده برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که پلی پروپیلن از جنس های رایج استفاده شده در ساخت ترامپولین ها می باشد و از طول عمر بسیار بالایی برخودار می باشد. یا توجه به این ساختار شما می توانید به راحتی در محیط های باز و یا باغ ها و در برابر تابش مستقیم نور خورشید از این محصول استفاده نمایید . این محصول در بخش کناری خود دارای دستگیره می باشد که از آن می توانید برای حفظ تعادل خود استفاده کنید . این ترامپولین با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت در نمایندگی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری آن نمایید .

 نوع  خانگی ، ورزشی
 قطر  420 سانتی متر 
 ارتفاع  270 سانتی متر 
 جنس کف پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز ضد زنگ 
 تحمل وزن  200 کیلوگرم
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  نوجوان ، بزرگسال
 کد محصول RMXMY_514367

ترامپولین ورزشی مشکی محصولی باکیفیت و زیبا در زمینه های تفریحی و ورزشی بوده که برای رده های سنی نوجوان و بزرگسال طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول ساختاری پرتابل داشته و با راحتی حمل شده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد.در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ساختار این محصول به معرفی درستی از آن بپردازیم. پس برای خرید ترامپولین مورد نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها علاوه بر مصارف تفریحی عموما برای موارد ورزشی تولید می شوند. زیرا استفاده از آن ها موجب کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن خواهد شد. اما اغلب نمونه های تولید شده دارای وزن بالا و ابعاد بزرگی بوده که هزینه های بالایی برای تهیه آنها باید صرف شود. به همین دلیل و برای استفاده افراد در تمامی شرایط از این گروه محصولات نمونه های جذاب و کوچکی با ساختار پرتابل طراحی شده که ترامپولین ورزشی بزرگسال تاشو با دستگیره یکی از پرکاربردترین انواع آن هاست. این محصول ساختاری کاملا گرد داشته که صفحه پرش آن به رنگ مشکی در میانه آن قرار می گیرد. سازه فلزی و پایه های آن به همراه دستگیره اسکلت محصول را تشکیل می دهند. برای اتصال این اسکلت به بدنه اصلی از فنر های بزرگی استفاده می شود. توجه داشته باشید این فنر ها توسط یک روکش پوشیده شده تا مانع آسیب دیدگی افراد در زمان بازی شود. پایه های محصول دارای یک بخش نگهدارنده بوده که موجب تثبیت محصول بر روی سطح زمین خواهد شد. در بخش کناره محصول یک دستگیره تعبیه شده تا شخص با استفاده از آن بتواند تعادل خود را حفظ نماید.

جنس بدنه

این محصول دارای ساختاری با سه نوع جنس بدنه متفاوت می باشد.کف این جامپینگ از پلی پرو پیلن ساخته شده است چرا که این جنس ضخامت و دوام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن افراد حتی با فرود بزرگسالان از ارتفاع مقاومت کند ، همچنین این جنس بسیار قدرت انعطاف پذیری دارد و می تواند کش بیاید . این صفحه با کمک فنر های فلزی به پایه های فلزی متصل شده اند ، به همین علت نیز می توان گفت که استفاده از محصول برای تمامی سنین مناسب است زیرا می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند . لازم به ذکر است که فلز استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود و یا زنگ نمیزند. با توجه به ساختار یاد شده شما می توانید از این محصول در فضای باز با آسودگی خاطر استفاده کنید.

ابعاد و وزن

این محصول گرد با قطری بالغ بر 420 سانتی متر برای استفاده تمامی گروه های سنی طراحی شده که در حدود 270 سانتی متر از سطح زمین ارتفاع دارد. دلیل انتخاب این میزان ارتفاع اینگونه بیان شده که در صورت وارد کردن وزن حداکثری بر سطح محصول بخش میانی آن با سطح زمین برخورد نداشته باشید. از جمله نقاط مثبت این کالا سهولت حمل آسان آن بوده که وزن 12 کیلوگرم 200 کیلوگرم را تحمل می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. با خارج کردن محصول از بسته بندی آن را در فضای مسطحی پهن کنید و شروع به نصب پایه های بدنه نمایید. پس از اتصال پایه ها به بدنه اصلی فنر های محصول را به بدنه وصل کرده و محکم آن ها را ببندید. بعد از نصب ستون های محصول دستگیره آن را متصل کرده و از استفاده از محصول نهایت لذت را ببرید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به سطح پرش آن اجتناب کنید. از وارد کردن وزنی بیش از 200 کیلوگرم به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. 

جمع بندی

محصولی زیبا و پرتابل بوده قابل استفاده در فضای باز و تمام شرایط جوی آب و هوایی می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...