ترامپولین ورزشی قطر 1.5 متر

B07S86YYMG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی قطر 1.5 متر محصول مقاوم و با کیفیت ، دارای بدنه ای نرم و با کیفیت ، مناسب برای انواع مکان های ورزشی ، محیط های خانگی ، داخل آپارتمان با قیمت ارزان  .

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی قطر 1.5 متر یک محصول استاندارد و جدید برای ورزش و تفریح کودکان و نوجوانان با کیفیت بالای بدنه بوده که در سال جدید توسط کمپانی iTram به بازار عرضه شده است . این محصول برای استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و محیط های باز مناسب می باشد . این محصول به دلیل وزن کم و قیمتی مناسب ، توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد . این ترامپولین علاوه بر کاربرد های ورزشی ، برای کاهش وزن و افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن نیز بسیار مناسب است . این محصول به رنگ آبی می باشد که قسمت کف آن مشکی است . پایه های آن نیز به همراه دستگیره ، اسکلت محصول را تشکیل می دهند . برای اتصال این اسکلت به بدنه اصلی از فنر های بزرگی استفاده می شود . توجه داشته باشید این فنر ها توسط یک روکش پوشیده شده تا مانع آسیب دیدگی افراد در زمان بازی شود . پایه های محصول دارای یک بخش نگهدارنده بوده که موجب قرار گرفتن محصول بر روی سطح زمین خواهد شد . همچنین در انتهای پایه ها پوشش پلاستیکی وجود دارد که از سایش و ایجاد صدا جلوگیری به عمل می آورد . این محصول از بدنه ای با جنس پلی پرو پلین ساخته شده است . این جنس قابلیت کشسانی بالا و توان تحمل وزن فوق العاده زیادی داشته که موجب افزایش طول عمر کالا خواهد شد . پایه های محصول از نوع فلز ضد زنگ بوده که از وزن بسیار کم و تحمل وزن بالا برخوردار است . این ترامپولین ورزشی محصولی استاندارد و ایمن برای مصرف کنندگان بوده و از کیفیت و طول عمر ایده آلی برخوردار می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس محصول را تهیه نمایید .

 نوع  تفریحی ، خانگی
 قطر  1.5 متر 
 ارتفاع  110 سانتی متر 
 تحمل وزن  200 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  3+
 کد محصول  B07S86YYMG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...