ترامپولین ورزشی قطر 1 متری

tram-015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,150,000
2,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی قطر 1 متری از محصولات با دوام و مقاومی می باشد که با قیمت مناسبی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند .

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی قطر 1 متری محصولی استاندارد و پر کاربرد ساخت شرکت اینتکس ، که می تواند در زمینه های ورزشی و تفریحی مورد استفاده قرار گیرد ، همینطور برای رده سنی نوجوان و بزرگسال طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با توجه به طول عمر بسیار بالای خود و ساختاری قابل حمل توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را به دست آورد ، همچنین با دارا بودن یک دستگیره بزرگ در بخش میانی ایمنی شخص مصرف کننده را در زمان بازی به طور کامل مهیا می کند . کف این ترامپولین از پلی پرو پیلن ساخته شده است چرا که این جنس ضخامت و دوام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن افراد حتی با سقوط بزرگسالان از ارتفاع مقاومت کند ، همچنین این جنس بسیار قدرت انعطاف پذیری دارد و می تواند کش بیاید . این صفحه با کمک کش های مخصوص به پایه های فلزی متصل شده اند ، به همین علت نیز می توان گفت که استفاده از محصول برای تمامی سنین مناسب است زیرا می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند . لازم به ذکر است که فلز استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود و یا زنگ نمیزند . برای راه اندازی این محصول ابتدا از اتصال پایه ها به بدنه شروع کنید و محکم آن ها را ببندید ، بعد از نصب ستون های کالا دستگیره آن را متصل کرده و  محصول را مورد استفاده قرار دهید . این ترامپولین ورزشی دارای یک سال ضمانت از سوی شرکت اینتکس می باشد . در صورتی که قصد خرید این کالای با دوام را دارید هم اکنون خرید خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید . 

 نوع ورزشی 
 قطر 1 متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ
 برند  intex
 رده سنی نوجوان ، بزرگسال
 ضمانت  یک ساله 
 کد محصول tram-015

ترامپولین ورزشی قطر 1 متری از دیگر ترامپولین هایی است که شرکت اینتکس آن را در محصولات خود جای داده و مشتریان می توانند این کالا را هم سفارش دهند. این محصول تمام ویژگی های خوبی که یک ترامپولین کامل باید برای شما فراهم کند را دارا می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا فروش این محصول در بدو ورود بسیار زیاد بوده باشد. دارا بودن خصوصیات مهمی همچون انعطاف پذیری بالا ، ساختار با دوام ، راه اندازی اسان و هم چنین قیمت ارزان این محصول از ویژگی های مهمی است که باعث شده تا این کالا بسیار محبوب شود...

طراحی و ارگونومی ساخت

در بخش ابتدایی این مقاله سعی کردیم تا شما را به یک سری از خصوصیات کلی این محصول آشنا کرده و سعی کنیم تا اصلی ترین مباحث این محصول را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را خریداری نمایید. حال نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول از ساختار گرد تشکیل شده است. در واقع بخش اصلی این محصول را که تشک این محصول می باشد ظاهری گرد شکل داده است که خب اکثر ترامپولین ها از همین ظاهر بهره مند هستند. بخش دیگر این محصول دستگیره های این کالاست که در کناره این ترامپولین دیده می شود و ارتفاع بلندی را هم داراست که این ارتفاع قابل تنظیم بوده و می توانید بهترین ابعاد را به ان تنظیم کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ این محصول است که تمامی بخش های این کالا را رنگ مشکی شکل داده است. هم چنین پایه های این محصول هم دور تا دور بخش کف این کالا قرار گرفته است که قطعا ثبات این محصول بر روی زمین را به همراه خواهد داشت.

جنس بدنه

ویژگی مهم دیگر این محصول کیفیت بالای جنس بدنه و اجزای این محصول است که با خیال راحت می توانید این کالا را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای پوشش pvc بوده و بدنه ای ضد اب و ضد سایش را دارا می باشد. هم چنین این محصول دارای صداگیر برای پایه ها نیز می باشد که در کنار پایه های ضد زنگ این محصول نشان از کیفیت بالای بدنه این کالا خواهد داشت. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول کف تولید شده از نوع پلی پروپیلن است که بسیار انعطاف پذیر و با کیفیت می باشد.

ابعاد و وزن

این ترامپولین در قطر 1 متر تولید و عرضه شده است که قطعا این قطر مناسب برای قرار گیری در داخل منزل بوده و می توانید علاوه بر منزل در هر فضای دیگری هم از این محصول استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا تنها 9 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به کارایی و همین طور خصوصیات بالایی که این ترامپولین دارا میباشد مقدار بسیار کمی خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که شما می توانید با مطالعه راهنمایی های موجود در داخل این دفترچه به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما در گام نخست باید اقدام به نصب پایه ها و ستون اصلی این محصول کرده و پس از ان نیز سعی کنید تا با نصب بخش تشک این کالا شکل کلی را به این محصول ببخشید. پس از ان نیز شما می توانید به صورت کلی پایه های این محصول را هم تنظیم ارتفاع نمایید تا بتوانید با استفاده از ان ها این محصول را سرپا کرده و شکل کلی را به ان ببخشید. در انتها هم تنها کافی است ان را در فضای مورد نظر قرار داده و از این ترامپولین در جهت بازی و تفریح کودکان و یا ورزش و فیزیوتراپی خودتان استفاده کرده و لذت ببرید. مراقبت ازاین کالا هم کاری آسان خواهد بود که نیاز به توضیح اضافی قطعا نخواهد داشت.

جمع بندی

ترامپولین 1 متری با دستگیره یک کالای تمام و کمال و با کیفیت است که مقاومت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب ، ساختار بی نظیر و هم چنین طراحی جذاب این کالا سبب شده تا بتوانید یک محصول بی نظیر را شاهد بوده و ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...