ترامپولین ورزشی خانگی آپارتمانی

T 5634

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
3,400,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی خانگی آپارتمانی محصولی با کیفیت بالا ، قابل استفاده در ویلا، مکان های ورزشی، یک سال ضمانت، ارسال رایگان، مناسب تمام سنین

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی خانگی از محصولات پر کاربرد و با کیفیت بوده که به تازگی توسط کمپانی iTram طراحی و ساخته شده است . این محصول که حجم کمی را در منزل شما اشغال می کند ، کاربرد بسیار زیادی را داشته و شما با استفاده از آن می توانید ورزش های هوازی را در خانه تجربه کرده و به غیر از سوزاندن چربی و سموم بدن ، کودکان شما می توانند از آن به عنوان افزایش قد استفاده کنند . طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و برای استحکام بالا دارای شش پایه فلزی و دستگیره می باشد . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی وساییدگی می باشد . قسمتی از محصول که دستیگره در آن قرار دارد ، خود دستگیره نیز دارای پایه ای می باشد که بر روی زمین قرار گرفته است ، پس وجود تعداد پایه های زیاد در این وسیله باعث شده است تا وزن افراد به صورت مساوی بر روی این پایه ها پخش شود تا پایه ها دوام بیشتری داشته باشند . در قسمت کف این محصول صفحه ای با قدرت کشسانی بسیار بالا قرار گرفته که توسط کش های نانجی به پایه ها متصل شده و همین قدرت کشسانی صفحه و کش های اتصالی باعث شده تا جامپنیگ بسیار خوب و ایده آلی را داشته باشیم . لازم به ذکر است که دستگیره طراحی شده در این محصول قابل تغییر ارتفاع دارد تا افراد بتوانند به نسبت قد خود دستگیره را تغییر دهند . این ترامپولین  محصولی با کیفیت و استاندارد برای کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی بدن می باشد . برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

 نوع  خانگی ، تفریحی
  قطر  1 متر 
 ارتفاع 22 سانتی متر
 وزن  12 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول T 5634

ترامپولین ورزشیخانگی آپارتمانی از دیگر ترامپولین هایی است که تمام ویژگی های خوبی که یک ترامپولین کامل باید برای شما فراهم کند را دارا می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا فروش این محصول در بدو ورود بسیار زیاد بوده باشد. دارا بودن خصوصیات مهمی همچون انعطاف پذیری بالا ، ساختار با دوام ، راه اندازی آسان و هم چنین قیمت ارزان این محصول از ویژگی های مهمی است که باعث شده تا این کالا بسیار محبوب شود...

طراحی و ارگونومی ساخت

در بخش ابتدایی این مقاله سعی کردیم تا شما را به یک سری از خصوصیات کلی این محصول آشنا کرده و سعی کنیم تا اصلی ترین مباحث این محصول را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را خریداری نمایید. حال نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول از ساختار گرد تشکیل شده است. در واقع بخش اصلی این محصول را که تشک این محصول می باشد ظاهری گرد شکل داده است که خب اکثر ترامپولین ها از همین ظاهر بهره مند هستند. بخش دیگر این محصول دستگیره های این کالاست که در کناره این ترامپولین دیده می شود و ارتفاع بلندی را هم داراست که این ارتفاع قابل تنظیم بوده و می توانید بهترین ابعاد را به آن تنظیم کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ این محصول است که تمامی بخش های این کالا را رنگ مشکی شکل داده است. هم چنین پایه های این محصول هم دور تا دور بخش کف این کالا قرار گرفته است که قطعا ثبات این محصول بر روی زمین را به همراه خواهد داشت.

جنس بدنه

ویژگی مهم دیگر این محصول کیفیت بالای جنس بدنه و اجزای این محصول است که با خیال راحت می توانید این کالا را به بهترین شکل ممکن خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای پوشش pvc بوده و بدنه ای ضد آب و ضد سایش را دارا می باشد. هم چنین این محصول دارای صداگیر برای پایه ها نیز می باشد که در کنار پایه های ضد زنگ این محصول نشان از کیفیت بالای بدنه این کالا خواهد داشت. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول کف تولید شده از نوع پلی پروپیلن است که بسیار انعطاف پذیر و با کیفیت می باشد.

ابعاد و وزن

این ترامپولین در قطر 1 متر تولید و عرضه شده است که قطعا این قطر مناسب برای قرار گیری در داخل منزل بوده و می توانید علاوه بر منزل در هر فضای دیگری هم از این محصول استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا تنها12 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به کارایی و همین طور خصوصیات بالایی که این ترامپولین دارا میباشد مقدار بسیار کمی خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک عدد دفترچه راهنما قرار دارد که شما می توانید با مطالعه راهنمایی های موجود در داخل این دفترچه به بهترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما در گام نخست باید اقدام به نصب پایه ها و ستون اصلی این محصول کرده و پس از آن نیز سعی کنید تا با نصب بخش تشک این کالا شکل کلی را به این محصول ببخشید. پس از آن نیز شما می توانید به صورت کلی پایه های این محصول را هم تنظیم ارتفاع نمایید تا بتوانید با استفاده از آن ها این محصول را سرپا کرده و شکل کلی را به آن ببخشید. در انتها هم تنها کافی است آن را در فضای مورد نظر قرار داده و از این ترامپولین در جهت بازی و تفریح کودکان و یا ورزش و فیزیوتراپی خودتان استفاده کرده و لذت ببرید. مراقبت ازاین کالا هم کاری آسان خواهد بود که نیاز به توضیح اضافی قطعا نخواهد داشت.

جمع بندی

ترامپولین ورزشی خانگی آپارتمانی یک کالای تمام و کمال و با کیفیت است که مقاومت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب ، ساختار بی نظیر و هم چنین طراحی جذاب این کالا سبب شده تا بتوانید یک محصول بی نظیر را شاهد بوده و آن را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...