ترامپولین ورزشی حرفه ای با تور بسکتبال

t-67523

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی حرفه ای با تور بسکتبال محصولی با کیفیت بالا ، قابل استفاده در ویلا، مکان های ورزشی، یک سال ضمانت، ارسال رایگان، مناسب تمام سنین

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی حرفه ای با تور بسکتبال از محصولات پر کاربرد و با کیفیت بوده که به تازگی توسط کمپانی iTram طراحی و ساخته شده است . این محصول که حجم کمی را  اشغال می کند ، کاربرد بسیار زیادی را داشته و شما با استفاده از آن می توانید ورزش های هوازی را  تجربه کرده و به غیر از سوزاندن چربی و سموم بدن ، کودکان شما می توانند از آن به عنوان افزایش قد استفاده کنند . طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و برای استحکام بالا دارای هشت پایه فلزی و دستگیره می باشد . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی وساییدگی می باشد . دور تا دور  محصول از توری محافظ تشکیل شده است که سبب می شود در صورت عدم تعادل مشکلی به وجود نیاید . همچنین وجود تعداد پایه های زیاد در این وسیله باعث شده است تا وزن افراد به صورت مساوی بر روی این پایه ها پخش شود تا پایه ها دوام بیشتری داشته باشند . در قسمت کف این محصول صفحه ای با قدرت کشسانی بسیار بالا قرار گرفته که توسط کش های نانجی به پایه ها متصل شده و همین قدرت کشسانی صفحه و کش های اتصالی باعث شده تا جامپنیگ بسیار خوب و ایده آلی را داشته باشیم . لازم به ذکر است که دستگیره طراحی شده در این محصول قابل تغییر ارتفاع دارد تا افراد بتوانند به نسبت قد خود دستگیره را تغییر دهند . این ترامپولین  محصولی با کیفیت و استاندارد برای کاهش وزن و تقویت سیستم عصبی بدن می باشد . برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

 نوع  خانگی 
 قطر  450 سانتی متر 
 ارتفاع    300 سانتی متر 
 تحمل وزن   300 کیلوگرم 
 جنس کف   پلی پرو پیلن
  جنس پایه  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  نوجوان و بزرگسال
 کد محصول t-67523

ترامپولین ورزشی حرفه ای با تور بسکتبال از محصولاتی است که به دلیل داشتن کیفیت عالی و هم چنین فضای بزرگ بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. اگر شما هم یکی از طلبه های این محصولات هستید و قصد خرید این کالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون خصوصیات کامل این محصول را مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید آن کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این ترامپولین یک محصول جذاب از لحاظ نوع طراحی می باشد که به صورت کاملا استاندارد تولید شده و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد . اگر بخواهیم در رابطه با نوع طراحی این محصول بیشتر صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که در زیر و قسمت پایینی این کالا 5عدد پایه u مانند قرار دارد که نگهدارنده این محصول بوده و باعث شده تا این ترامپولین به صورت مقاوم بر روی زمین بایستد. این پایه ها به صورتی طراحی شده که دو میله از هر دو سمت به قسمت پایینی زمین چسبیده که میله زیرین آن دارای یک فرو رفتگی می باشد که همان قسمت باعث شده تا تعادل این کالا به صورت کامل حفظ شود.

این پایه ها به صورت ایستاده تا بالاترین قسمت این کالا رفته است که باعث شده تا امنیت این محصول هم بالا رود. قسمت میانی و اصلی این محصول هم محیط کلی ترامپولین است که مشکی رنگ بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم ساخته شده از رنگ آبی می باشد که باعث شده تا این محصول جلوه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این ها این محصول دور تا دورش با محافظ های توری پوشانده شده است تا فرد استفاده کننده از این محصول به صورت کاملا ایمن و با خیالی راحت به بازی بپردازد.

جنس بدنه

جنس بدنه این ترامپولین هم یکی دیگر از مواردی است که باید در این مطلب به آن اشاره شود. کف این محصول ساخته شده از نوع پلی پروپیلن می باشد که انعظاف پذیری بالایی داشته و دارای کیفیت فوق العاده بالایی است. هم چنین پایه های این کالا هم همگی از نوع فلز ضد زنگ می باشد که در شرایط محیطی مختلف می توانید از این محصول با خیال راحت استفاده کنید. هم چنین بدنه این کالا ضد آب و ضد سایش طراحی شده که نشان از کیفیت فوق العاده این محصول دارد. هم چنین حفاظ توری این محصول هم از نوع پلی استر ساخته شده است که بسیار با کیفیت و مستحکم می باشد و ایمنی شما را به طور کامل برقرار می کند.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که همان طور که از اسم این محصول پیداست این کالا دارای قطر 450 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول 12 کیلو گرم وزن دارد که وزن استاندارد و مناسبی نسبت به کارایی ان است. این محصول مناسب سنین 4 تا 60 سال بوده و می تواند تا 300 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این کالا کاری ساده و آسان می باشد. شما باید در ابتدا اقدام به نصب پایه های نگهدارنده این ترامپولین کنید. پس از سر هم بندی کردن این پایه ها و قرار دادن آن ها بر روی زمین اید اقدام به نصب بدنه اصلی و قسمت میانی این ترامپولین بر روی ان ها کنید. در انتها هم می توانید بخش های توری و محافظ این محصول را نصب کنید تا ایمنی شما حفظ شود.

تمامی این موارد به سرعت و در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد و از این حیث در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. همچنین برای مراقبت از این محصول هم مهم ترین نکته این است که نباید بیش از تحمل وزن این محصول به آن وزن و فشار وارد شود . همچنین باید به این نکته توجه کنید که قسمت های کناری این محصول و همچنین بدنه اصلی خود ترامپولین هم بسیار حساس می باشد که باید از سوراخ شدن و هم چنین پاره شدن ان جلوگیری کنید. تمام این موارد نکات ساده و ابتدایی است که قطعا از آن ها اگاهی خواهید داشت اما سعی کردیم به آن بیش از پیش توجه کنیم.

جمع بندی

 این ترامپولین محصولی با کیفیت ، شکیل و زیبا می باشد که از آن می توانید در منزل ، حیاط ، باغ و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و لذت یک تفریح جذاب را تجربه کنید. حمل و نقل این محصول نیز کاری فوق العاده ساده و آسان می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایتنمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...