ترامپولین ورزشی حرفه ای

merax_52134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی حرفه ای از سری محصولات بی نظیر و کاربردی ، مناسب برای بزرگسالان ، در طرح و رنگ بندی زیبا ، قابل خریداری از فروشگاه سنتر اینتکس .  

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی حرفه ای از نمونه ترامپولین های جدید و با کیفیت و بسیار ایمن کمپانی  merax می باشد که با توجه به استاندارد های بین المللی این محصول را طراحی و تولید کرده است . استفاده از ترامپولین می تواند جنبه تفریحی و حتی جنبه ورزشی داشته باشد ، همچنین استفاده از آن بسیار لذت بخش است به همین دلیل بیشتر افراد علاقه خاصی به استفاده از ترامپولین دارد . این ترامپولین با طراحی بسیار خوب و ارگونومی ساخت استاندارد ساخته شده است به همین دلیل استحکام بالایی داشته و می تواند برای تمامی سنین قابل استفاده باشد . این محصول شامل پایه های محکم ، تشک با کیفیت ، حلقه بسکتبال ، فنر های انعطاف پذیر و ... ساخته شده است که در کنار هم و اتصال به یکدیگر شکل کلی ترامپولین را به خود می گیرد . این محصول دارای محافظ می باشد که با استفاده از توری و ستون ها ایمنی ترامپولین را افزایش داده است تا مصرف کنندگان در هنگام استفاده از ترامپولین به بیرون نیوفتند . این ترامپولین از پایه های آلومینیومی ضد زنگ ساخته شده است چرا که این جنس بسیار مرغوب بوده و می تواند در برابر وزن های بالا و ضربه ها که در هنگام پریدن ممکن است به پایه ها وارد شود مقاوم باشد ، همچنین استفاده از آلومینیوم باعث شده است تا وزن کلی ترامپولین تا حد زیادی کاهش یابد ، فریم این محصول نیز از فولاد آبکاری شده ضد زنگ ساخته شده است ، تشک یا همان کف محصول نیز از جنس پلی پروپیلن ( poly propylene ) ساخته شده چرا که این جنس هم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد . فنر های این محصول نیز فلزی می باشد و قدرت کشسانی بسیار بالایی دارد . این فنر ها از یک روکش pvc نیز پوشیده شده اند همین امر سبب شده است تا تمامی سنین بتوانند از محصول استفاده کنند . نردبان این محصول نیز فولادی بوده و می تواند وزن های بالا را تحمل کند . تشک این محصول در برابر ساییدگی مقاوم بوده و در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه های مضر آفتاب مقاوم می باشد . این محصول دارای گارانتی و ضمانت است  که می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس آن را از سراسر ایران خریداری کنید .

 نوع  تفریحی
 قطر  420 سانتی متر 
 ارتفاع  270 سانتی متر
 تحمل وزن 260 کیلوگرم 
 جنس کف پلی پرو پیلن  
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ
 رده سنی  3+
 ضمانت  یک ساله 
 کد محصول merax_52134

ترامپولین ورزشی حرفه ای نمونه جدید تری که از نظر استحکام و تکنولوژی های اعمال شده برتر از نمونه های پیشین است . استفاده از ترامپولین ها می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد بسیاری از افراد با خرید ترامپولین قصد دارند تا بستری مناسب و جذاب را برای بازی های شاد و پر تحرک ایجاد کنند برخی دیگر نیز از ترامپولین به عنوان ورزش استفاده کرده و اقدام به سوزاندن کالری و کاهش وزن بهره می گیرند . اما در ادامه این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی تخصصی تر ترامپولین شما را با سایر ویژگی ها و مزیت های این ترامپولین آشنا کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که در آن رنگ های سبز ، مشکی، به کار رفته است . در دور این محصول  یک پارچه توری محافظ طراحی شده تا از شما و فرزندانتان در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات ناگهانی نظیر پرت شدن از ترامپولین محافظت می کند . همچنین به همراه این محصول یک نردبان از جنس فولاد ضد زنگ بوده تا شما از این کالا به راحتی و با آسودگی استفاده کنید و لذت ببرید .

جنس بدنه

همیشه خریداران جذب محصولاتی میشوند که دارای کیفیت و مقاومت بسیار خوبی باشد ، به همین دلیل محصولاتی که دارای کیفیت و جنس عالی باشند ، قطعا طول عمر بالایی را دارا خواهند بود . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه ها و نردبان آن از فلز فولادی ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است .

ابعاد و وزن

تذکر : کسانی که قصد خرید این محصول را دارند حتما قبل از خرید سایز و ابعاد این محصول را به دقت مشاهده و نسبت به محل مورد نظر سنجیده تا بعد از تحویل گرفتن کالا ، دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن ترامپولین در مکان خواسته شده نباشید . به همین دلیل ابعاد ، وزن و تحمل وزن این ترامپولین به ترتیب به این شرح می باشد : قطر : 420 سانتی متر ، ارتفاع : 270 سانتی متر ، وزن : 87 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این کالا 260 کیلو گرم است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را با پیچ های مخصوصی که درون جعبه موجود است متصل کرده ، سپس تشک را با توجه به تعداد فنر های موجود ، به پایه ها وصل کرده و سپس توری محافظ را بر روی تشک قرار داده تا محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده بشود . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل و اشیا تیز را به هیچ وجه به این ترامپولین نزدیک نکنید تا به تشک و بدنه این کالا صدمه ای وارد نکند . 

ترامپولین ورزشی حرفه ای یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که توسط برند محبوب merax طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به همراه یک نردبان موجود می باشد تا از این کالا به آسودگی و با اطمینان استفاده بکنید . دور تشک این ترامپولین را پارچه مخصوص پوشانده شده تا از شما و فرزندانتان از اشعه ماورا بنفش و صدمات ا حتمالی نظیر پرت شدن از ترامپولین در حین استفاده ، جلوگیری نماید . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایتنمایندگی اینتکساقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کرده و از استفاده آن با اعضای خانواده و دوستان لذت ببرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...