ترامپولین ورزشی تاشو با دستگیره

tp046674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی تاشو با دستگیره یک محصول مقاوم و با کیفیت ، دارای بدنه ای منعطف ، مناسب در زمینه های تفریحی و ورزش های روزانه در محیط های خانگی و داخل آپارتمان ، همراه با ضمانتی 1 ساله توسط نمایندگی اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی تاشو با دستگیره محصولی استاندارد و پر کاربرد در زمینه ورزشی و تفریحی بوده که برای رده سنی نوجوان و بزرگسال طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با توجه به طول عمر بسیار بالای خود و ساختاری بی نظیر و قابل حمل توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را فراهم آورد . این محصول فوق العاده توسط برند معتبر  itram طراحی شده است . این محصول علاوه بر مصارف ورزشی و تفریحی برای مواردی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن نیز طراحی شده است . کف این ترامپولین از پلی پرو پیلن ساخته شده است چرا که این جنس ضخامت و دوام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن افراد حتی با فرود بزرگسالان از ارتفاع مقاومت کند ، همچنین این جنس بسیار قدرت انعطاف پذیری دارد و می تواند کش بیاید . این صفحه با کمک کش های مخصوص به پایه های فلزی متصل شده اند ، به همین علت نیز می توان گفت که استفاده از محصول برای تمامی سنین مناسب است زیرا می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند . لازم به ذکر است که فلز استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود و یا زنگ نمیزند . این ترامپولین با دوام و زیبا بوده که قابل استفاده در تمام شرایط جوی آب و هوایی است . برای خرید این محصول تنها کافی است از طریق سایت نمایندگی اینتکس خرید خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید .

 نوع  خانگی ، ورزشی
 قطر  127 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر 
 تحمل وزن  300 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  نوجوان و بزرگسال
 کد محصول  tp046674

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...