ترامپولین ورزشی با کف توری

T 20190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی با کف توری با قیمت ارزان، مناسب برای آپارتمان و محیط های خانگی ، ارسال رایگان ، ضمانت و خدمات پس از فروش

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی با کف توری محصولی استاندارد و زیبا با ساختاری پرتابل بوده که برای استفاده تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با ارگونومی ساخت جذاب بوده برای استفاده در منازل و سالن های ورزشی یک انتخاب ایده آل به شمار می رود . در واقع باتوجه به وزن کم و امکان راه اندازی آسان این محصول شما می توانید در تمامی فضاهای مورد نظر خود از آن استفاده نمایید . ترامپولین ها محصولاتی با مصارف تفریحی و ورزشی بوده که استفاده از آن ها موجب کاهش وزن و یا حتی تقویت سیستم دفاعی شخص خواهد شد . این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که صفحه پرش آن دقیقه در بخش میانی قرار می گیرد . این محصول دارای رنگ آبی و مشکی بوده که تضاد چشم نوازی را ایجاد می کند . از این محصول تمامی رده های سنی به سادگی می توانند استفاده کنند . این محصول با سطح پرشی تولید شده از جنس پی وی سی بوده که دوام بالا با قابلیت کشسانی زیادی دارد . سازه های این محصول از جنس فلز ضد زنگ تولید شده که وزن کم و طول عمر فوق العاده بالایی دارد . برای اتصال سطح پرش محصول به سازه های آن از کش ها نانجی استفاده می شود . این کش ها وزن کمی داشته و از کیفیت خوبی برخوردار هستند . با توجه به این ساختار بدنه شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمایید . زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با آب و یا رطوبت بالای هوا تاثیری بر کیفیت این محصول ندارد .این ترامپولین محصولی استاندارد مناسب تمامی رده های سنی بوده که قابل استفاده در فضای باز و سرپوشیده می باشد و همچنین قابلیت کم جا بودن و تاشو بودن را نیز دارا می باشد . برای خرید این محصول بادوام توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید .

 نوع  خانگی 
 قطر  120 سانتی متر 
 ارتفاع  25 سانتی متر 
 تحمل وزن  200 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی نوجوان و بزرگسال
 کد محصول T 20190

ترامپولین ورزشی با کف توری  یک محصول استثنایی بوده که نسبت به جای کمی که می گیرد ، کاربرد بسیار بالایی را دارا خواهد بود . این ترامپولین که به تازگی وارد بازار شده است ، خریداران و مشتریان شگفت انگیزی را را در مدت زمان کوتاهی جذب خود کرده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با بررسی این محصول به تمام نکت آن پرداخته تا دلیل خرید بالای این محصول را دریابیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

این ترامپولین دارای ساختاری گرد بوده و در آن دو رنگ قرمز و آبی به کار رفته است . در زیر تشک این محصول ، هفت پایه نصب می شود تا استحکام و ایمنی این محصول بالا برود . شما با این ترامپولین می توانید در منزل خویش چربی و سموم بدن خود را سوزانده و بدون پرداخت شهریه ماهیانه باشگاه ، همیشه سلامت بمانید ....

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد که بدون شک هیچ شخصی علاقه ندارد تا محصولی که خریداری می کند ،  دارای کیفیت پایینی باشد زیرا کیفیت پایین نمایان گر عمر پایین محصول است . به همین دلیل جنس بدنه این کالا از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ است که مقاوم در برابر ساییدگی و قابل شستشو می باشد .

ابعاد و وزن

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، این ترامپولین دارای ابعاد کوچکی بوده و شما به آسانی می توانید آن را در هر محلی از خانه گذاشته ، و پس از اتمام استفاده و ورزش از آن ، در جایگاه مخصوصی مانند زیر تخت و یا کمد دیواری بگذارید تا فضای منزل شما را اشغال نکند . به همین منظور ابعاد ، وزن و تحمل وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : قطر : 120 سانتی متر ، وزن : 8 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزنی بالغ 200 کیلو گرم را دارا می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا هر شش پایه آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در جعبه موجود است به بدنه ترامپولین اتصال داده و محصول شما راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام استفاده محصول را در جایگاه مخصوصی قرار داده تا دچار مشکلی نشود ، همچنین همانطور که در بالا ذکر شد تحمل وزن ترامپولین 150 کیلو گرم است پس به هیچ وجه اشیا و یا افرادی که بالای 200 کیلو گرم می باشند بر روی این محصول نباشند و استفاده نکنند تا طول عمر کالای شما ، بالا باشد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید  با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را درب منزل دریافت نمایید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی کوچک گرد از مححصولات بسیار با کیفیت و ارزشمند بوده که به تازگی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در آن از دو رنگ طوسی و مشکی استفاده شده است . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولادی ضد زنگ است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . قطر ترامپولین 120 سانتی ، وزن 8 کیلو گرم و تحمل وزن آن 200 کیلو گرم است . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این کالا کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...