ترامپولین ورزشی با دستگیره

T 8483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,380,000
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین ورزشی با دستگیره یکی از محصولات با دوام و با کیفیت که با طرحی متفاوت ، تولید و روانه بازار شده است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد بسیار پر فروش بوده است .

محصولات مرتبط

ترامپولین ورزشی با دستگیره یکی از محصولات خوب و جذابی است که توسط کمپانی پر آوازه iTram ساخته شده است ، در کنار زیبایی های ظاهری و طراحی این محصول باید به جنس آن هم اشاره کرد که یکی از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار بوده و خیال خریداران و طرفداران خود را تا حدود بسیار زیادی از این بابت راحت کرده است . در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که این کالا دارای کف ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن نیز از نوع فلز ضد زنگ می باشد که فوق العاده مقاوم و مستحکم خواهد بود . همچنین دارا بودن بدنه ضد آب و ضد سایش این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود . همچنین شما از این محصول برای انجام کار های پزشکی و درمانی مانند ، فیزیوتراپی هم می توانید استفاده نمایید ، زیرا این محصول دارای یک عدد دستگیره در بخش بالایی خود می باشد که با در دست گرفتن آن هم ایمنی شما بالا رفته و هم به راحتی می توانید انجام انواع حرکت های ورزشی را به صورت ساده انجام دهید ، در انتهای پایه ها پوششی پلاستیکی برای جلوگیری از صدای اضافی قرار گرفته است . این محصول برای سنین 15 تا 55 سال مناسب می باشد و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد و چند نفر به طور همزمان می توانند از آن استفاده کنند .  این کالا را با توجه به خصوصیات خوبی که دارا می باشد و با توجه به قیمت مناسبش ، هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

 نوع  ورزشی ، تفریحی
 قطر  1 متر 
 تحمل وزن  150 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ 
  برند  iTram
 رده سنی  15 تا 55 سال 
 ضمانت  یک ساله 
 کد محصول T 8483

ترامپولین ورزشی با دستگیره یک محصول بسیار جذاب با طراحی فوق العاده کاربردی و زیبا بوده که هم اکنون از نمایندگی تهران اینتکس قابل خرید می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این معایب و مزایا این محصول آشنا کرده و معایب و مزایا آن را برای شما شرح دهیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید، ارزشمند ترین محصول را خریداری کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و رنگ های مشکی و قرمز در آن به کار رفته است. این محصول دارای یک سنسور بوده که با توجه به آن شما می توانید مقدار اندازه کالری سوزانده شده و تعداد پرش هایتان را بر روی آن مشاهده نمایید. این محصول رده سنی خاصی را دارا نبوده و تمام افراد 3 تا 60 سال می توانند از این ترامپولین استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

جنس بدنه

قطعا محصولات ترامپولین باید دارای جنس، کیفیت و مقاومت بالایی باشد تا بتوانند وزن وارده بر خود را به آسودگی تحمل کنند و آسیبی به شخص مقابل وارد نکنند. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و یا فشار وارده بر خود می باشد.

ابعاد و وزن

اشخاصی که قصد خرید این محصول را دارند حتما سعی کنند تا ابعاد و سایز آن را نسبت در محل مورد نظر، بسنجند تا پس از خرید مشکلاتی نظیر بزرگ و یا کوچک بودن محصول را نداشته باشند. به همین دلیل ابعاد و وزن این کالا به این شرح می باشد: قطر: 100 سانتی متر و وزن آن 10 کیلو گرم بوده که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی نیاز نداشته و شما با آسوگی می توانید از این محصول استفاده کرده و از آن لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکرده و اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید در وهله اول با برچسب تعمیرات، این محصول را تعمیر کنید، همچنین می توانید این کالا را به نمایندگی اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید.

جمع بندی

ترامپولین باشگاهی سنسور دار از محصولات بسیار زیبا و جدید بوده که طراحی گردی را داشته و در آن رنگ های مشکی و قرمز به کار رفته است. جنس بدنه این محصول از رویه پلی پرو پیلن بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید، شما هم اکنون می توانید این محصول را از طریق سایت نمایندگی اینتکس ، خریداری کرده تا در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...