ترامپولین خانگی گرد ارزان

trampoline-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
3,300,000
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ترامپولین خانگی گرد ارزان مناسب منزل و آپارتمان با ارسال سریع برای سراسر کشور با قابلیت بی صدا بودن و ایمن بودن با قیمت ارزان و مناسب

محصولات مرتبط

 ترامپولین خانگی گرد ارزان  یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که برای سنین بزرگسال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده که دارای شش پایه است تا این ترامپولین را با استحکام بالا نگه دارد . شما می توانید با ورزش های نظیر ایروبیک و ... در منزل خود کار هایی نظیر کاهش وزن ، از بین بردن سموم بدن ، کاهش وزن و تسریع چابکی را انجام دهید . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و جنس پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا پایه های این ترامپولین را با پیچ های مخصوصی که در داخل جعبه این کالا قرار دارد متصل کرده تا آن راه اندازی شده و بتوانید از محصول به آسودگی استفاده بکنید و از ورزش کردن در منزل خویش لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از اتمام ورزش ترامپولین را در جای مخصوصی گذاشته تا دچار صدمه ای نشود . همچنین وسایل تیز را در هنگام استفاده از این محصول دور نگه داشته تا دچار آسیب و یا صدمه ای نشود .  اگر قصد دارید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظر خودتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی 
 قطر  101 سانتی متر
 ارتفاع  20 سانتی متر 
 تحمل وزن  100 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  نوجوان و بزرگسال
 کد محصول trampoline-001

ترامپولین خانگی گرد ارزان یکی از محصولات کاربردی در این گروه بوده که برای تفریح و یا یک ورزش کارآمد طراحی و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول با توجه به ساختار پرتابل بدنه و توان تحمل وزن بالا توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. این کالا مورد استفاده در تمام رده های سنی بوده و از طول عمر فوق العاده زیادی برخوردار است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول به معرفی مناسبی از آن دست یابید. پس برای خرید ترامپولین ورزشی متناسب با خواسته و نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین ها محصولاتی مناسب امور تفریحی و ورزشی بوده که به دلیل تاثیر مستقیم بر بدن از جمله کاهش موثر وزن و تقویت سیستم عصبی همواره طرفداران فراوانی داشته است. اما این گروه محصولات دارای وزن بالا و حجم بسیار بزرگی هستند. و با توجه به هزینه بالای تهیه آن ها عموما اغلب مردم توانایی خرید آن را ندراد. در سال های اخیر به دلیل احترام به نیاز مصرف کنندگان محترم گروهی از ترامپولین ها طراحی و به بازار عرضه شده که ساختاری پرتابل داشته و در تمام فضاهای محدود از جمله داخل منازل امکان نصب و راه اندازی آن ها وجود دارد. ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال یک نمونه موفق در این گروه به شمار می رود. این محصول با رنگ بدنه طوسی خود دارای ساختاری پرتابل و گرد است . بخش میانی محصول صفحه پرش آن را تشکیل داده و سازه ها و پایه محصول اسکلت اصلی این ترامپولین را شامل می شوند. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از فنر های فلزی بسیار بزرگی استفاده می شود. ممکن است این فنر ها در زمان استفاده ایمنی شخص مصرف کننده را تهدید کنند. به همین جهت این لایه را یک روکش در برگرده تا سلامت شخص تضمین شوند. در بخش کف محصول 6 عدد پایه استاندارد وجود دارد. این 6 پایه دارای نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده موقعیت محصول بر روی سطح زمین حفظ شود.

جنس بدنه

این محصول دارای بدنه پرشی از مرغوبترین نوع پلی پروپلین بوده که دارای خاصیت کشسانی بالا و تحمل وزن بسیار زیاد می باشد. برای تولید سازه ها و پایه های این محصول از فلز فولاد ضدزنگ استفاده شده که از وزن کم و امکان تحمل وزن بسیار زیاد برخوردار بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. روکش فنر های محصول نیز از نوع پلی استر تولید شده که دارای نرمی بالا و وزن کم و طول عمر بسیار زیاد است. با توجه به مطالب یاد شده شما می توانید از این محصول در تمام شرایط جوی اب و هوایی و محیط های مختلف از جمله باغ ها و سالن های ورزشی و مهدکودک ها به راحتی استفاده کنید. زیرا قرار گرفتن این محصول در معرض تابش مستقیمنور خورشید و یا تماس داشتن با رطوبت بالای هوا تاثیری بر کیفیت آن ندارد.

ابعاد و وزن

از جمله نقاط قوت این محصول قابلیت حمل و جا به جایی آسان آن عنوان می شود. این محصول با توجه به وزن بدنه 12 کیلوگرمی و بدنه ای تاشو به راحتی حمل می شود. اما لازم به ذکر بوده این وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این ترامپولین قادر است وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول گرد دارای قطری در حدود 101 سانتی متر بوده  و ارتفاع 20 سانتی متری محصول از برخورد سطح پرش با زمین در زمان وارد شده حداکثر وزن قابل تحمل اجتناب می کند. به همین جهت این محصول مناسب استفاده در تمام رده های سنی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان است. شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر این کالا را ابتدا از داخل بسته بندی خارج کنید. هم چنین پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی باید در گام اول اقدام به نصب ستون ها و پایه های این کالا کنید تا بتوانید در مرحله بعد بقیه نقاط این محصول را به هم متصل کنید. در همین خصوص هم باید گفت که پس از اتصال ستون ها و پایه ها به هم می توانید در کمترین زمان ممکن بخش اصلی ترامپولین را به فنر های موجود بر روی  بدنه اصلی این کالا متصل کرده و در انتها نیز ان ها را محکم کنید. پس از انجام تمام این موارد به راحتی محصول شما اماده استفاده خواهد بود. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه آن اجتناب کرده همچنین وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه محصول وارد نسازید. 

جمع بندی

ترامپولین ورزشی تاشو بزرگسال محصولی استاندارد و پرکاربرد بوده که برای تمام رده های سنی در تمامی فضاها قابل استفاده است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا این کالا را با مناسب ترین سطح کیفیت و قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...