ترامپولین خانگی کودک

t-21264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
4,650,000
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی کودک محصولی با دوام، مناسب برای کودکان،بری استفاده خانگی و داخل آپارتمان،شهر بازی و...با ارسال رایگان

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی کودک از سری ترامپولین های طراحی شده برای کودکان بوده که به دلیل رنگ و ظاهر چشمگیر خود می تواند نظر بسیاری از کودکان را جلب کند . شکل ظاهری این ترامپولین 6 ضلعی می باشد ک دارای 6 پایه بوده و در انتهای پایه ها از یک پوشش پلاستیکی استفاده شده است که مانع از ایجاد صدا و در نتیجه باعث بی صدا بودن محصول می شود . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ  می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و می توان از آن در تمام شرایط آب و هوایی استفاده کرد . همچنین این محصول دارای وزن کم و در مقابل دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد ، این ترامپولین دارای یک توری محافظ است که از پرت شدن کودک به بیرون جلوگیری به عمل می آورد . این محصول برای کودکان بالای 4 سال طراحی شده است ، برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را توسط پیچ های درون جعبه به بدنه متصل کنید سپس تشک را به بدنه متصل کرده و در آخر توری محافظ را به پایه ها وصل کنید .  اگر قصد دارید این ترامپولین کودک با کیفیت با طول عمر بالا را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی
 طول و عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع  87 سانتی متر
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 وزن  14 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز فولاد ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول t-21264

ترامپولین خانگی کودک برای کودکان بالای 3 سال طراحی و ساخته شده می باشد . همانطور که مطلع هستید ما در این مقاله قصد داریم تا این محصول را به طور کامل با توجه به تجربه های متخصصانمان بررسی کرده و نکات مثبت و منفی ان را برای شما شرح دهیم تا از خریدی که قصد دارید انجام دهید کمال رضایت را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده است که به رنگ صورتی خواهد بود و دارای شش پایه می باشد که نشان از استحکام بالای این کالا است . به طور کلی در دور تا دور تشک این محصول یک محافظ طراحی و ساخته شده می باشد که از فرزندان شما در پرت شدن ناگهانی در حین استفاده و اشعه ماورا بنفش خورشید جلوگیری و محافظت خواهد کرد .

جنس بدنه

کودکان در هنگام بازی و تفریح به هیچ وجه به محافظت و نگهداری از محصول خود نگهداری و توجه خاصی نمی کنند ، به همین دلیل برند های معتبر دنیا سعی بر این دارند تا کالایی که در دسته بندی کودکان طراحی و تولید می کنند ، با بهترین کیفیت آن را روانه بازار بکنند . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از استیل می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد پس از لحاظ کیفیت این محصول خیالیتان کاملا آسوده باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 122 سانتی متر ، ارتفاع : 87 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 14 کیلو گرم بوده است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین باید این مراحل را به ترتیب انجام بدهید : 1- متصل کردن پایه ها به بدنه با استفاده از پیچ های مخصوص 2- اتصال دادن تشک به بدنه با فنر هایی که در داخل جعبه موجود می باشد و در آخر 3- بستن محافظ به پایه ها تا فرزند شما به آسودگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا کودک شما کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشد . برای تعمیر ترامپولین کودک می توانید آن را به نمایندگی اینتکس آورده تا با تعمرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین کودک شش ضلعی  یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده است که برای کودکان بالای 3 سال طراحی و ساخته شده می باشد که طراحی آن به صورت شش ضلعی بوده است و به رنگ صورتی می باشد که بسیار جذاب و چشم نواز می باشد . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از استیل می باشد که به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده است . همچنین لازم به ذکر می باشد که وزن این کالا 14 کیلو گرم و تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را داشته که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جاییست . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...