ترامپولین خانگی قطر 1 متر

tram-012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
3,950,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی قطر 1 متر محصول با دوام و پر فروش ، مناسب برای سنین مختلف ، مناسب برای استفاده در تمامی محیط های خانگی و مکان های ورزشی

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی قطر 1 متر یکی از مناسب ترین وسیله های تفریحی برای جامپینگ بوده که در منزل و حتی مکان های ورزشی قابل استفاده خواهد بود . سطح این محصول مشکی رنگ بوده و اطراف آن از دو رنگ قرمز و نارنجی در نظر گرفته شده است که جلوه ای زیبا به آن بخشیده است . از موارد استفاده این ترامپولین می توان به بازی کودکان و انجام تعدادی حرکات ورزشی نام برد که علاوه بر سرگرمی موجب تناسب اندام شما خواهد شد . در قسمت زیرین آن شش پایه در نظر گرفته شده است که تعادل و مقاومت محصول را حفظ نموده و مانع از تکان خوردن آن در حین استفاده می شود . سطح این محصول از پلی پرو پیلن در نظر گرفته شده تا علاوه بر دارا بودن خاصیت کشسانی ، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد و در حین استفاده دچار آسیب دیدگی نشده و به شما آسیب نرساند . برای حفظ تعادل آن نیز پایه ها از جنس فلز ضد زنگ در نظر گرفته شده تا در حین بازی و ورزش دچار شکستگی و خم شدگی نشود و در تمامی شرایط آب و هوایی مناسب استفاده باشد . انتهای پایه ها دارای یک پوشش پلاستیکی می باشد که از ایجاد صدا و سایش جلوگیری به عمل می آورد . محصولی جذاب و مفرح بوده که مناسب استفاده همه گروه های سنی می باشد ، ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که شما می توانید در منزل و یا فضای باز نیز آن را مورد استفاده قرار دهید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید .

 نوع  خانگی 
 قطر 1 متر
 ارتفاع  20 سانتی متر 
 تحمل وزن  100 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ
 رده سنی  9+
 ضمانت یک ساله
 کد محصول tram-012

ترامپولین خانگی قطر 1 متر محصولی جذاب برای تفریح کودکان و بزرگسالان می باشد که با توجه به پلی پروپیلن استفاده شده در ساخت آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای خاصیت کشسانی می باشد . این محصول دارای چهار پایه آلومینیومی بوده که ترامپولین را از سطح زمین جدا نموده و در عین حال مقاومت و استحکام آن را افزایش می دهد . در ادامه این مطلب به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید ترامپولین خانگی همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت گرد طراحی شده و به دلیل  دارا بودن خاصیت جامپینگ از تفریحات بسیار جذاب و دوست داشتنی در میان کودکان و بزرگسالان بشمار می رود . این محصول به گونه ای طراحی شده که شما می توانید علاوه بر منزل ، در فضای باز و ورزشگاه نیز آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . سطح این محصول مشکی رنگ بوده و اطراف آن دو رنگ قرمز و نارنجی در نظر گرفته شده است که جلوه ای زیبا به آن بخشیده است . از موارد استفاده این ترامپولین می توان به بازی کودکان و انجام تعدادی حرکات ورزشی نام برد که علاوه بر سرگرمی موجب تناسب اندام شما خواهد شد . در قسمت زیرین آن چهار پایه درنظر گرفته شده است که تعادل و مقاومت محصول را حفظ نموه و مانع از تکان خوردن آن در حین استفاده می شود .

جنس بدنه

با توجه به اینکه این محصول حالت جامپینگ دارد و نیز مورد استفاده کودکان می باشد می بایست از ایمنی آن اطمینان حاصل نمود . سطح این محصول از پلی پرو پیلن در نظر گرفته شده تا علاوه بر دارا بودن خاصیت کشسانی ، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد و در حین استفاده دچار آسیب دیدگی نشده و به شما آسیب نرساند . برای حفظ تعادل آن نیز پایه ها از جنس آلومینیوم در نظر گرفته شده تا در حین بازی و ورزش دچار شکستگی و خم شدگی نشود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطری معادل 1  متر و ارتفاع 20 سانتی متر بوده که از فضای کافی برای استفاده برخوردار می باشد و می توان آن را علاوه بر فضای باز در اتاق نیز استفاده نمود . تحمل وزن این ترامپولین 100 کیلو گرم بوده که برای استفاده همه گروه های سنی مناسب می باشد . 

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای مراقبت از این محصول کافیست که از برخورد اشیاء تیز به آن جلو گیری نموده و از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن مجاز بر روی آن خود داری نمایید . با توجه به این که این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد شما می توانید با مراقبت و استفاده صحیح از آن ، این طول عمر را افزایش داده و مدت زمانی طولانی تر آن را در اختیار داشته باشید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی قطر 1 متر  محصولی جذاب و مفرح بوده که مناسب استفاده همه گروه های سنی می باشد و شما می توانید از آن برای تفریح و یا ورزش و تناسب اندام استفاده نموده و لذت ببرید . ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که شما می توانید در منزل و یا فضای باز نیز آن را مورد استفاده قرار دهید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب خیداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...