ترامپولین خانگی شش ضلعی

RMXMY_65432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,250,000
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی شش ضلعی محصولی مقاوم و منحصر به فرد ، با قیمت ارزان خود توانسته جزء محصولات پر فروش فروشگاه سنتر اینتکس باشد و همراه با ضمانتی 1 ساله قابل خرید از نمایندگی سنتر اینتکس می باشد .

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی شش ضلعی یک محصول فوق العاده با دوام و با طراحی نوین می باشد که باعث شده تا از هنگام تولید و ورود به بازار مشتریان زیادی را مجذوب خود نماید . در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این کالا دارای طراحی شش ضلعی می باشد که در هر سمت آن یک پایه قرار داده شده است که به صورت مقاوم بر روی زمین قرار می گیرد . رنگ بدنه و همچنین پایه های این محصول همگی مشکی بوده و تنها لبه های کناری تشک قرمز رنگ می باشد . بدنه این محصول و بخش اصلی تشک این کالا نیز همانند بیشتر ترامپولین های موجود در بازار از نوع پلی پروپیلن ساخته شده است که باعث شده تا یک محصول فوق العاده از از نظر مقاومت و کیفیت در اختیار شما قرار گیرد ، همچنین پایه های این محصول نیز از نوع فلز ضد زنگ بوده که هم مقاومت بالایی داشته و هم می توانید از آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید . نکته مهم دیگر اتصال بخش کف این کالا به پایه ها و ستون های این محصول است که با استفاده از فنر هایی این کار صورت گرفته است . این محصول دارای یک دستگیره می باشد که برای حفظ تعادل نیز می توانید از آن استفاده کنید این ترامپولین دارای شش پایه مقاوم می باشد که با توجه به وزن کم خود می توانند تحمل وزن بالایی داشته باشند . این ترامپولین یک محصول با خصوصیات فوق العاده است که دارا بودن بدنه و پایه های مقاوم و همچنین ابعاد مناسب این محصول باعث شده تا شما یک ترامپولین با طول عمر بالا را داشته باشید . برای تهیه این ترامپولین می توانید آن را از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرید . 

 نوع ورزشی ، خانگی
 قطر  137 سانتی متر 
 ارتفاع  107 الی 128 سانتی متر
 وزن  12.7 سانتی متر
 تحمل وزن  250 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول RMXMY_65432

ترامپولین خانگی شش ضلعی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که به تازگی توسط کمپانی RMXMY طراحی و ساخته شده است . ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک و تجربه متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و با نگاهی دقیق و ریز بینانه ، مزایا و معایب این محصول را برای شما شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در رنگ های مشکی و قرمز در این ترامپولین به کار رفته است . این کالا دارای یک دسته ای با قابلیت تغییر ارتفاع بوده تا هر شخص ، نسبت به قد خود ارتفاع دسته این محصول را تنظیم کرده تا با اطمینان کامل از آن استفاده بکند و از ورزش در منزل خود لذت ببرد .

جنس بدنه

همیشه کیفیت برای برند های معتبر و محبوب در اولین گام برای ساخت یک کالا می باشد . زیرا محصولی که دارای کیفیت و مقاومت پایینی باشد ، طول عمر پایینی نیز خواهد داشت . به همین دلیل جنس تشک این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . قابل ذکر می باشد که این محصول قابل شستشو بوده و شما می توانید در هر لحظه ای که تمایل داشتید ، اقدام به شستشو این محصول بکنید .

ابعاد و وزن

هشدار : قبل از سفارش این محصول حتما به ابعاد آن دقت کنید تا پس از دریافت آن دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن ترامپولین در مکان مورد نظر نشوید . به همین منظور ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محول به ترتیب به این شرح می باشد : قطر : 137 سانتی متر ، ارتفاع بین 107 الی 128 سانتی متر ، وزن 12.7 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این محصول 250 کیلو گرم است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این کالا ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ هایی که در درون جعبه موجود است به بددنه ترامپولین متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های مخصوص به بدنه اتصال داده و در انتها دسته آن را وصل کرده تا محصول مورد نظرتان راه اندازی شده و آماده استفاده باشد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این محصول آن را در جایگاهی مخصوصی گذشاته تا دچار صدمه و یا آسیب های احتمالی نشود . همچنین لازم به ذکر است که وسایل تیز را به هیچ وجه نزدیک به این کالا نکنید تا به تشک محصول صدمه ای وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی  اینتکس اورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین خانگی شش ضلعی یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که شما با توجه به آن می توانید بدون هزینه گزاف باشگاه ها ، در منزل به ورزش پرداخته و چربی و سموم بدن خود را از بین ببرید . طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ هی مشکی و قرمز به کار رفته است . این ترامپولین دارای یک دسته ای با قابلیت تغییر ارتفاع بوده و شما می توانید ارتفاع این محصول را با قد خود تنظیم کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده بکنید . اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس  اقدام به سفارش کالا کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...