ترامپولین خانگی حفاظ دار

iTS 012-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
13,850,000
12,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی حفاظ دار از نمونه ترامپولین های پر فروش و با کیفیت شرکت iTram است که به واسطه ابعاد مناسبی که دارد به راحتی می توانید از آن در هر مکانی اسفاده کنید .

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی حفاظ دار معمولا در مکان های تفریحی و یا ورزشی مورد استفاده می گیرد و به دلیل محبوبیت و استحکام بالای خود توانسته جزء پر فروش ترین ترامپولین های خانگی باشد ، که می تواند نیاز های شخص را به صورت کامل بر طرف کنند . کف این محصول ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن می باشد که بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد و علاوه بر آن از استحکام بالایی هم برخوردار است . در کنار این موارد پوشش های کناری این محصول هم فوق العاده نرم است . همچنین این محصول پایه های از جنس فلز ضد زنگ دارد که مقاومت بالایی دارند و ضد آب هستند . حفاظ های این محصول هم به صورت توری بوده و در برابر ساییدگی و ضربات بسیار مقاوم است . علاوه بر این ها پایه های این محصول می توانند وزن های بالا را نیز تحمل کنند و به همین دلیل است که چند نفر به طور هم زمان می توانند از آن استفاده کنند این محصول به طور گرد طراحی شده است ، برای راه اندازی این محصول ابتدا باید اقدام به نصب پایه ها و ستون های این کالا کرده ، سپس رویه اصلی این ترامپولین را قرار داده و آن را محکم ببندید . این ترامپولین خانگی یک محصول فوق العاده است که می توانید از آن در مکان های خانگی ، ورزشی و تفریحی هم استفاده کنید . این محصول فوق العاده دارای یک سال ضمانت پس از فروش است . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از  اینتکس سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع  خانگی ، ورزشی
 قطر  4 متر
 ارتفاع 2.7 متر
 نوع پایه ها  U
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز ضد زنگ 
 رده سنی  3+ 
 ضمانت یک ساله
 کد محصول  iTS 012-H

ترامپولین خانگی حفاظ دار یک محصول بی نظیر با ابعاد بزرگ می باشد که مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان می باشد. این محصول به صورت گرد طراحی شده و تمام اصول حرفه ای و استاندارد های لازم را دریافت کرده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. در ادامه می توانید نقد و بررسی کامل این محصول را مشاهده کرده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد. این امر باعث شده تا چندین نفر به صورت هم زمان بتوانند از ان استفاده کرده و به بازی بپردازند. در ارتباط با طراحی این محصول هم باید عنوان نمود که پایه هایی در زیر این ترامپولین قرار گرفته است که ساخته شده از رنگ سفید بوده و در زیر رویه اصلی این محصول قرار گرفته اند که این عامل باعث شده تا این محصول از زمین فاصله ای گرفته و به صورت مقاوم و مستحکم طراحی شده باشد. دور تا دور رویه اصلی این محصول هم ساخته شده از رنگ ابی می باشد و رویه اصلی این کالا هم یکدست مشکی رنگ است. علاوه بر این ها کناره ها و دیواره های این محصول نیز به صورت توری بوده و طراحی آن نیز به صورت فریم به فریم می باشد که هر یک به ستون های کناری وصل شده و مشکی رنگ هم هستند. این بخش نیز به آبی تولید شده که هیچ گونه آسیبی به شخص استفاده کننده از آن نمی رساند.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این ترامپولین باید عنوان نمود که کف این محصول ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن می باشد که بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد و در عین حال از استحکام بالایی هم برخوردار است. در کنار این موارد پوشش های کناری این محصول هم فوق العاده نرم است. هم چنین این محصول پایه های الومینیومی ضد زنگی دارد که مقاومت بالایی دارند. حفاظ های این محصول هم به صورت توری بوده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم دارای ضربه گیر بوده و فریم های این محصول نیز از فولاد ابکاری شده ضد زنگ می باشد. فنر های این محصول هم تحت لیسانس المان ساخته شده و دارای استاندارد های بین المللی می باشد.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدا گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 400 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول  2.7 سانتی متر  است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول مقداری زمان بر است چون باید با رعایت اصول حرفه ای و با دقت فراوان اقدام به نصب این محصول کنید تا آسیب نبیند. در همین ارتباط باید عنوان نمود که در ابتدا باید اقدام به نصب پایه ها و ستون های این کالا کنید. سپس با دقت فراوان رویه اصلی این ترامپولین را قرار داده و آن را سفت و محکم ببندید تا تکان نخورد. هم چنین پس از ان اقدام به نصب و راه اندازی فریم های کناری این کالا کنید تا ایمنی لازم حفظ و ایجاد شود. پس از ان نیزمی توانید به سادگی از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید با دقت ازاین محصول استفاده کرده و بیش از اندازه و تحمل وزن آن ، بر روی آن قرار نگیرید.

جمع بندی

ترامپولین حفاظ دار قطر 400 یک محصول فوق العاده است که می توانید از ان در مکان های ورزشی و تفریحی هم استفاده کنید. این محصول فوق العاده دارای یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...