ترامپولین خانگی بزرگسال

zupapa_41251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
15,800,000
15,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 ترامپولین خانگی بزرگسال از سری ترامپولین های با دوام و پر کاربرد برند zupapa می باشد که محبوبیت زیادی میان خریداران داشته است و یکی از نمونه های پر فروش فروشگاه سنتر اینتکس به شمار می آید .

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی بزرگسال معمولا برای استفاده های تفریحی و یا ورزشی مورد استفاده می گیرد و انواع مختلف آن به دلیل محبوبیت و استحکام بالای آنها ساخته شده است که هر کدام از آنها می توانند نیاز های شخص را به صورت کامل بر طرف کنند و همچنین مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان می باشد . این محصول طوری طراحی شده است که پایه های زیری آن ساخته شده از رنگ سفید بوده و در زیر رویه اصلی این محصول قرار گرفته اند که این عامل باعث شده تا این محصول از زمین فاصله ای گرفته و به صورت مقاوم و مستحکم طراحی شده باشد . دور تا دور رویه اصلی این محصول هم ساخته شده از رنگ آبی می باشد و رویه اصلی این کالا هم یکدست مشکی رنگ است . علاوه بر این ها کناره ها و دیواره های این محصول نیز به صورت توری می باشد . کف این محصول ساخته شده از پلی پرو پیلن می باشد که بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد و در عین حال از استحکام بالایی هم برخوردار است . در کنار این موارد پوشش های کناری این محصول هم فوق العاده نرم است ، همچنین این محصول پایه های ضد زنگی دارد که مقاومت بالایی دارند . حفاظ های این محصول هم به صورت توری بوده و در برابر ساییدگی و ضربات بسیار مقاوم است . علاوه بر این ها پایه های این محصول هم دارای ضربه گیر بوده تا بین پایه ها و زمینی که روی آن قرار داده می شود ، پوشش لاستیکی وجود دارد که از سایش و آسیب دیدگی سطح و ایجاد صدای اضافی جلوگیری می کند . این محصول فوق العاده دارای یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش است . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی سنتر اینتکس در ایران خریداری نمایید .

 نوع خانگی ، ویلایی
 قطر  360 سانتی متر 
 ارتفاع  170 سانتی متر
 تحمل وزن  300 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ
 سنسور ندارد 
 ضمانت  یک ساله
 کد محصول zupapa_41251

ترامپولین خانگی بزرگسال از سری ترمپولین های بازی و سرگرمی برای بزرگسالان می باشد که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین بدنه این ترامپولین به صورت کاملا مستحکم و با استفاده از پایه های فلزی نیز ساخته شده است که بر استحکام این محصول به شدت افزوده . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید ترامپولین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل ترامپولین بزرگ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری این ترامپولین به صورت گرد و دارای پایه هایی u مانند و همچنین محافظی با رتفاع بلند می باشد که امنیت را به طور کلی بر روی این ترامپولین برقرار کرده و می توانید به همراه آن روزی زیبا و بدون دغدغه را به همراه خانواده سپری نمایید . همچنین ظرفیت استفاده از این ترامپولین 4 الی 5 نفر می باشد که در مقایسه با سایر ترامپولین های موجود از ظرفیت بسیار ایده آلی برخوردار است . علاوه بر آن برای استفاده از این ترامپولین باید به فضای اشغال شده توسط آن دقت نمایید و این محصول مناسب برای استفاده در محیط های باز می باشد اما می توانید از آن در محیط های خانگی با فضای بزرگ نیز استفاده نمایید . تعداد پایه های نگهدارنده این محصول 6 عدد می باشد که به خوبی می تواند وزن شما را بر روی خود مهار نماید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول در قسمت های مختلف ترامپولین متفاومت می باشد . در بخش کف و در قسمت پرش این ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است .  همچنین پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس فلزی می باشد که در اطرافش پوشش نرم تعبیه شده است تا به هنگام برخورد با بدنه این پایه های بدن شما دچار آسیب دیدگی نشود .

ابعاد و وزن ترامپولین :

ابعاد این محصول به قطر 4 متر و ارتفاع آن 3.6 متر می باشد که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده است و به راحتی و بدون کمبود فضا می تواند مورد استفاده همزمان 4 الی 5 نفر قرار بگیرد . همچنین وزن این ترامپولین 98 کیلو گرم می باشد که با توجه به قابلیت استفاده از آن وزنی معقول به نظر می آید و مناسب برای مکان هایی می باشد که احتیاج به جا به جایی مکرر ندارند . 

جمع بندی :

ترامپولین خانگی بزرگسال یکی از برترین و مقرون به صرفه ترین ترامپولین های ورزشی می باشد که توسط برند zupapa روانه بازارهای جهانی شده است و در همین مدت کوتاه عرضه به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران ترامپولین های ورزشی و تفریحی باز کند . این ترامپولین بزرگ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس ز بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...