ترامپولین خانگی با دستگیره

LABA_21349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
2,980,000
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی با دستگیره یک محصول مقاوم و با کیفیت ، دارای بدنه ای منعطف ، مناسب در زمینه های تفریحی و ورزش های روزانه در محیط های خانگی و داخل آپارتمان می باشد که همراه با ضمانتی 1 ساله توسط نمایندگی اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد .

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی با دستگیره محصولی استاندارد و پر کاربرد در زمینه ورزشی و تفریحی بوده که برای رده سنی نوجوان و کودک طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با توجه به طول عمر بسیار بالای خود و ساختاری بی نظیر و قابل حمل توانسته رضایت مصرف کنندگان محترم را فراهم آورد . این محصول فوق العاده توسط برند معتبر  LBLA طراحی شده است . این محصول علاوه بر مصارف ورزشی و تفریحی برای مواردی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن نیز طراحی شده است . کف این ترامپولین از پلی پرو پیلن ساخته شده است چرا که این جنس ضخامت و دوام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن افراد حتی با فرود بزرگسالان از ارتفاع مقاومت کند ، همچنین این جنس بسیار قدرت انعطاف پذیری دارد و می تواند کش بیاید . این صفحه با کمک کش های محصوص به پایه های فلزی متصل شده اند ، به همین علت نیز می توان گفت که استفاده از محصول برای تمامی سنین مناسب است زیرا می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند . لازم به ذکر است که فلز استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود و یا زنگ نمیزند . این ترامپولین با دوام و زیبا بوده که قابل استفاده در تمام شرایط جوی آب و هوایی است . برای خرید این محصول تنها کافی است از طریق سایت نمایندگی اینتکس خرید خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید .

 نوع  خانگی 
 قطر  100سانتی متر
 ارتفاع 99 تا 119 سانتی متر
 وزن  8 کیلوگرم 
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 جنس بدنه  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فولاد ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 کد محصول LABA_21349

ترامپولین خانگی با دستگیره یکی از محصولات خوب و جذابی است که در سال های اخیر با توجه به رقابت های پیش امده بیش شرکت های تولید کننده ترامپولین ، قابل رقابت با اکثر محصولات بوده و از نظر مزایا و همین طور طراحی و خصوصیت هایی که دارا می باشد باعث شده تا تمامی مشتریان از آن احساس رضایت کنند. در همین رابطه نیز ما قصد داریم تا با بررسی کامل این محصول به شما در ارتباط با خصوصیات این ترامپولین توضیح داده و قبل از خرید شما را به صورت کامل با آن آشنا نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یک مورد مهم و اساسی که در خرید مشتریان تاثیر گذار خواهد بود ظاهر و شکل و شمایل این ترامپولین است که به گونه ای طراحی شده که هر فردی با دیدن ان مجذوب جذابیت و زیبایی آن خواهد شد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که ارگونومی ساخت این محصول گرد بوده و دارای تشک طرح دار می باشد که رنگ آن مشکی ساده بوده  و هم چنین کناره های این محصول نیز با استفاده از یک نوار مشکی رنگ و مقاوم پوشش داده شده است که این نوار خود دارای شیار هایی در کناره ها بوده و باعث شده تا حمل و نقل این محصول به صورت دو نفره از این قسمت انجام گردد. یک نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن نوار سبز رنگ در بخش مرکزی این کالا می باشد که باعث هر چه بیشتر زیباتر شدن این کالا گردیده است. هم چنین شما از این محصول برای انجام کار های پزشکی و درمانی هم می توانید استفاده نمایید زیرا این محصول دارای یک عدد دستگره در بخش بالایی خود می باشد که با در دست گرفتن ان هم ایمنی شما بالا رفته و هم به راحتی می توانید انجام انواع حرکت های ورزشی را به صورت ساده پیاده سازی نمایید. 

جنس بدنه

در کنار زیبایی های ظاهری و طراحی این محصول باید به جنس آن هم اشاره کرد که یکی از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازار بوده و خیال مشتری ها و خریداران خود را تا حدود بسیار زیادی از این بابت راحت کرده است. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کردکه این کالا دارای کف ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن نیز از نوع فلز ضد زنگ می باشد که فوق العاده مقاوم و مستحکم خواهد بود. هم چنین دارا بودن بدنه ضد آب و ضد سایش این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

قطر این محصول یک متر می باشد که این عامل باعث شده تا هم فضای مناسبی برای بزرگسالان و کودکان فراهم شود و هم فضای زیادی را برای قرار گیری ثابت آن در نقطه مورد نظر اشغال نکند که هر دوی این عوامل از خصوصیات خوب بخش ابعاد این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا تا 150 کیلو گرم وزن را به راحتی هر چه تمام تر بر روی خود تحمل می کند که باعث شده تا تمام سنین با خیالی اسوده از این کالا استفاده نمایند.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

یکی از موارد مهمی که در خصوص این محصول باید به آن اشاره کرد بخش راه ادازی این کالاست که با خیالی آسوده شما قادر خواهید بود تا به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این کالا را نصب و سر پا نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای یک عدد دفترچه راهنما می باشد که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا در مدت زمان کم و به صورت اصولی این محصول را راه اندازی نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که شما می توانید در صورت آسیب دیدن این محصول به راحتی آن را با برچسب تعمیرات تا در اسرع وقت ترمیم کرده و محصولی صحیح و سالم را به تحویل دهد. در خصوص نحوه صحیح نگهداری از این محصول هم باید گفت که این کالا را اگر در فضای ثابت قرار داده و آن را از اشیا نوک تیز دور کنید می توانید به راحتی و در طولانی مدت هم بدون کوچک ترین افت کیفیتی از آن بهره مند شوید.

در صورتی که قصد خرید ترامپولین با کیفیت را دارید می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهیه کنید  . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...