ترامپولین خانگی اینتکس

tram-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
13,900,000
13,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین خانگی اینتکس از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که با 1 سال ضمانت در اختیار شما خریداران قرار می گیرد و با قیمتی ارزان از سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد .

محصولات مرتبط

ترامپولین خانگی اینتکس یک محصول ارزشمند و با کیفیت بوده که از سوی برند معتبر و جهانی طراحی و ساخته شده است . این محصول که به تازگی روانه بازار شده است خریدار و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است . به دور تشک این ترامپولین پارچه توری محافظی طراحی و ساخته شده تا از شما و فرزندتان در حین استفاده از محصول در برابر اشعه ماورا بنفش و پرت شدن ناگهانی جلوگیری به عمل آورد . لازم به ذکر است که به همراه این کالا ، یک نردبان از جنس فلز ضد زنگ موجود بوده تا از این ترامپولین به آسودگی استفاده نمایید . جنس کف این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده که دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد و جنس پایه ها ی آن نیز از فلز ضد زنگ بوده که در برابر سرما ، گرما ، رطوبت و یا صدمات احتمالی مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد ، همچنین این کالا دارای 6 عدد پایه می باشد که با فاصله گذاری های دقیق از هم قرار گرفته اند که باعث می شوند در هنگام جامپینگ ، وزن و سنگینی وارد شده در همه جا به طور یکسان باشد . از این ترامپولین می توانید در همه مکان ها و تمام شرایط آب و هوایی استفاده کنید . این محصول دارای کی سال ضمانت پس از فروش نیز می باشد ، اگر قصد دارید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید . 

 نوع  خانگی ، ورزشی
 طول  360 سانتی متر 
 عرض 360 سانتی متر
 ارتفاع 240 سانتی متر
  جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  نوجوان ، بزرگسال
 کد محصول tram-005

ترامپولین خانگی اینتکس یک محصول بسیار شیک و مفرح بوده که  ساخته شده است. ما در مقاله قصد داریم تا شما را با تمام نکات کثبت و منفی این محصول آشنا کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و رنگ های آبی و مشکی در آن به کار رفته است که در دور آن پارچه توری طراحی شده تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و آسیب و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن از این ترامپولین جلوگیری بکند. همراه این محصول یک نردبان موجود بوده تا استفاده کالا را آسوده تر بکند.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین نکات خرید از سوی خریداری بوده و بدون شک هیچ شخصی تمایل به خرید محصولی با کیفیت پایین نمی باشد. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از Pvc و جنس پایه ها و نردبان این محصول از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی است.

ابعاد و وزن

کسانی که قصد خرید این محصول را دارند حتما قبل از خرید به ابعاد و سایز این ترامپولین دقت کرده تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول در محل مورد نظر نباشند. به همین دلیل ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: عرض: 3.6 متر ، طول : 3.6 متر ، ارتفاع : 2.4 متر و در نهایت وزن این محصول 74 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به فنر ها و پیچ های مخصوص به بدنه اصلی این ترامپولین متصل کرده و در نهایت پارچه محافظ را به پایه های آن وصل کرده تا محصول شما هم کنون راه اندازی شده و آماده استفاده می باشد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که تحمل وزن این محصول 300 کیلو گرم می باشد و به هیچ وجه افرادی که بالای این وزن را دارا می باشند از این محصول استفاده نکنند. همچنین وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکرده تا به بدنه و محافظ این ترامپولین صدمه ای وارد نکنند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و همچنین با تماس با فروشگاه اینتکس ، از تعمیرات تخصصی ما بهره مند شوید و محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال آبی یک محصول زیبا و مفرح بوده که طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که دارای محافظ توری شکلی است و از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و آسیب های احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از ترامپولین جلوگیری می کند. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و جنس پایه ها و نردبان آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خریداری شده را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...