ترامپولین حفاظ دار گرد

ActivPlay_32567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار گرد در فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان، ضمانت یک ساله کالا و ارسال سریع و رایگان

محصولات مرتبط

ترامپولین حفاظ دارگرد یک محصول با کیفیت و با استحکام بالا بوده که جهت تفریح و یا ورزش مناسب تمام رده های سنی طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول با دارا بودن یک حفاظ مقاوم ایمنی افراد را در زمان استفاده مهیا می سازد . ساختار مقاوم و ابعاد بزرگ محصول موجب شده تا شما بتوانید در محیط های مختلف از جمله شهر بازی های سرپوشیده و سالن های ورزشی و محیط های باز استفاده نمایید . تمامی ترامپولین ها دارای ارگونومی ساخت ورزشی بوده و استفاده از آن ها تاثیر مثبتی در زمینه های پزشکی مختلف از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن دارد . این محصول در اطراف خود دارای ستون های بزرگی بوده که به وسیله این ستون ها حفاظ توری محصول متصل می شود . این حفاظ ایمنی مصرف کنندگان را تامین کرده و از پرت شدن آن ها به محیط خارجی اجتناب می کند . بخش زیرین با طی فواصل معین و یکسان سه عدد پایه عریض U شکل تعبیه شده تا در اثر وارد شدن وزن بسیار بالا به بخش پرش توسط این پایه ها فشار به طور یکسان در سطح محصول پخش شود . امتداد این پایه های بخش ستون محصول را تشکیل داده که توری های حفاظ کالا به آن ها متصل می شوند . در بخش میانی حفاظ محصول یک زیپ بزرگ به صورت عمودی طراحی شده که برای ورود و خروح افراد به داخل محوطه پرش مورد استفاده قرار می گیرد . افراد همواره به دنبل محصولی هستند که علاوه بر طول عمر بالا در تمام شرایط کیفیت بدنه خود را حفظ نماید . زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با مرغوبیت بالا را دارند . بخش کف ساخته شده از جنس پلی پرو پیلن می باشد .این ترامپولین که از قدرت پرش بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر برخورد آب و همچنین حرارت مقاوم خواهد بود . این کالا از پایه های نگهدارنده ضد زنگ برخوردار بوده که از مقاومت بالایی در برابر پرش های روی کفی بهره می برد . همچنین در قسمت های کناری این محصول نیز از حفاظ های توری مقاوم استفاده شده که از جنس پلی استر هستند . برای خرید این کالا می توانید آن را از طریق سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی 
 قطر  487 سانتی متر
 ارتفاع 260 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلوگرم 
 جنس کف پلی پرو پیلن
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله
 رده سنی 3+
 کد محصول ActivPlay_32567

ترامپولین حفاظ دار گرد یک محصولی است که با فراهم کردن فضایی بزرگ برای کودکان وهمین طور بزرگسالان باعث شده تا شما لحظات شاد و مفرحی را در داخل این ترامپولین تجربه کرده و با خیال راحت ساعت ها به بازی و تفریح بپردازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که در کنار بزرگ بودن این محصول ، بدنه مقاوم و طراحی زیبا و جذاب این کالا هم از دیگر موارد مهمی است که باید به آن اشاره کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت تک تک به بررسی تمامی این موارد بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم بررسی این محصول را از بخش طراحی آن شروع کنیم باید گفت که در ابتدا این محصول ساختار و ارگونومی گرد را دارا می باشد که این عامل باعث شده تا این محصول از این حیث شبیه به بیشتر ترامپولین های موجود در بازار شود. دارا بودن فاصله در لبه های کناری این محصول نیز باعث شده تا مرکز اصلی این محصول از لبه ها مشخص شده و شما به راحتی بتوانید در فضاهای موجود در داخل این ترامپولین به بازی و تفریح بپردازید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بخشهای کناری این کالا تعلق دارد که دارای توری محافظ بوده و باعث شده تا در حین بازی هیچ گونه آسیبی شما را تهدید نکند. هم چنین ارتفاع مناسب این محصول از سطح زمین به واسطه دارا بودن پایه های بلند این محصول نیز یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در خرید این محصول به شمار می رود. این پایه ها نیز هر یک به صورت مجزا قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارا میباشد که یک عامل جذاب دیگر خواهد بود. تمام این موارد در کنار رنگ یکدست مشکی این محصول از خصوصیاتی است که می توان در بخش طراحی و ارگونومی ساخت به ان اشاره کرد.

جنس بدنه

همان طور که در بخش قبلی در خصوص طراحی و جذابیت های صورت گرفته در آن با شما صحبت کردیم ، حال قصد داریم تا این محصول را از نظر جنس بدنه و خصوصیات مهم آن بررسی کنیم. در همین رابطه نیز باید گفت که این کالا دارای بدنه ای ساخته شده از نوع PVC ضخیم چند لایه می باشد که یک کالای فوق العاده با دوام و با کیفیت بوده و باعث شده تا خیال شما از این حیث راحت شود. هم چنین پایه های این محصول را هم فولاد ضد زنگ شکل داده است که مقاومت و استحکام فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

ابعاد و وزن

این ترامپولین ساخته شده در قطر 487 سانتی متر می باشد که این عامل باعث شده تا یک کالای فوق العاده بزرگ را شاهد باشیم. هم چنین تحمل وزن 280 کیلو گرمی این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باعث شده تا هم زمان چندین نفر بتوانند از این کالا استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. این دو عامل مهم ترین مواردی بود که می توانستیم در بخش ابعاد و وزن به بررسی آن بپردازیم.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

اگر بخواهیم به بررسی نحوه راه اندازی این محصول بپردازیم باید در گام اول به این نکته اشاره کنیم که این کالا را باید به صورت کامل از داخل بسته بندی خارج نمایید. پس از انجام این کار حال می بایست اقدام به نصب و راه اندازی ستون های اصلی این محصول کرده و پس از آن نیز با استفاده از فنر های متصل کننده موجود در داخل بسته بندی اقدام به متصل کردن بدنه و تشک به هم نمایید. هم چنین در گام آخر نیز شما می توانید توری موجود برای بخش های کناری این کالا را هم به ستون ها متصل کرده تا یک محصول کامل را شاهد باشید. تمام این موارد از خصوصیات مهمی است که با رعایت آن این محصول را می توانید به درستی راه اندازی کنید.  

جمع بندی

این ترامپولین  یک محصول زیبا و دیدنی با خصوصیات منحصر به فرد می باشد که دارای حفظا توری بوده و پایه های مقاوم فلزی و هم چنین بدنه ضخیم و مقاوم این محصول نیز از دیگر مزایای خوب این کالا به شمار می رود.  هم اکنون می توانید این محصول را از طریق فروشگاه اینتکس سفارش دهید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...