ترامپولین حفاظ دار ورزشی گرد

tram-008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
15,300,000
14,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار ورزشی گرد محصول ارزان قیمت و با کیفیت بالا، قابلیت تحمل وزن بالا در نمایندگی فروش انواع ترامپولین کودک و بزرگسال

محصولات مرتبط

ترامپولین حفاظ دار ورزشی گرد معمولا در مکان های تفریحی و یا ورزشی مورد استفاده می گیرد و به دلیل محبوبیت و استحکام بالای خود توانسته جزء پر فروش ترین ترامپولین های خانگی باشد ، که می تواند نیاز های شخص را به صورت کامل بر طرف کنند . کف این محصول ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن می باشد که بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد و علاوه بر آن از استحکام بالایی هم برخوردار است . در کنار این موارد پوشش های کناری این محصول هم فوق العاده نرم است . همچنین این محصول پایه های از جنس فلز ضد زنگ دارد که مقاومت بالایی دارند و ضد آب هستند . حفاظ های این محصول هم به صورت توری بوده و در برابر ساییدگی و ضربات بسیار مقاوم است . علاوه بر این ها پایه های این محصول می توانند وزن های بالا را نیز تحمل کنند و به همین دلیل است که چند نفر به طور هم زمان می توانند از آن استفاده کنند این محصول به طور گرد طراحی شده است ، برای راه اندازی این محصول ابتدا باید اقدام به نصب پایه ها و ستون های این کالا کرده ، سپس رویه اصلی این ترامپولین را قرار داده و آن را محکم ببندید . این ترامپولین خانگی یک محصول فوق العاده است که می توانید از آن در مکان های خانگی ، ورزشی و تفریحی هم استفاده کنید . این محصول فوق العاده دارای یک سال ضمانت پس از فروش است . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از فروشگاه اینتکس سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع  تفریحی 
 قطر  250 سانتی متر 
 ارتفاع  100 سانتی متر 
 تحمل وزن  80 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه   فلز گالوانیزه
 ضمانت  یک ساله
 رده سنی  4+
 کد محصول   tram-008

ترامپولین حفاظ دار ورزشی گرد یک محصولی است که با فراهم کردن فضایی بزرگ برای کودکان وهمین طور بزرگسالان باعث شده تا شما لحظات شاد و مفرحی را در داخل این ترامپولین تجربه کرده و با خیال راحت ساعت ها به بازی و تفریح بپردازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که در کنار بزرگ بودن این محصول ، بدنه مقاوم و طراحی زیبا و جذاب این کالا هم از دیگر موارد مهمی است که باید به آن اشاره کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت تک تک به بررسی تمامی این موارد بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر بخواهیم بررسی این محصول را از بخش طراحی ان شروع کنیم باید گفت که در ابتدا این محصول ساختار و ارگونومی گرد را دارا می باشد که این عامل باعث شده تا این محصول از این حیث شبیه به بیشتر ترامپولین های موجود در بازار شود. دارا بودن فاصله در لبه های کناری این محصول نیز باعث شده تا مرکز اصلی این محصول از لبه ها مشخص شده و شما به راحتی بتوانید در فضاهای موجود در داخل این ترامپولین به بازی و تفریح بپردازید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به بخشهای کناری این کالا تعلق دارد که دارای توری محافظ بوده و باعث شده تا در حین بازی هیچ گونه آسیبی شما را تهدید نکند. هم چنین ارتفاع مناسب این محصول از سطح زمین به واسطه دارا بودن پایه های بلند این محصول نیز یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذار در خرید این محصول به شمار می رود. این پایه ها نیز هر یک به صورت مجزا قابلیت تنظیم ارتفاع را هم دارا میباشد که یک عامل جذاب دیگر خواهد بود. تمام این موارد در کنار رنگ یکدست مشکی این محصول از خصوصیاتی است که می توان در بخش طراحی و ارگونومی ساخت به آن اشاره کرد.

جنس بدنه

همان طور که در بخش قبلی در خصوص طراحی و جذابیت های صورت گرفته در آن با شما صحبت کردیم ، حال قصد داریم تا این محصول را از نظر جنس بدنه و خصوصیات مهم آن بررسی کنیم. در همین رابطه نیز باید گفت که این کالا دارای بدنه ای ساخته شده از نوع PVC ضخیم چند لایه می باشد که یک کالای فوق العاده با دوام و با کیفیت بوده و باعث شده تا خیال شما از این حیث راحت شود. هم چنین پایه های این محصول را هم فولاد ضد زنگ شکل داده است که مقاومت و استحکام فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است.

ابعاد و وزن

این ترامپولین ساخته شده در قطر 2.5 می باشد که این عامل باعث شده تا یک کالای فوق العاده بزرگ را شاهد باشیم. هم چنین تحمل وزن 80 کیلو گرمی این محصول هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باعث شده تا هم زمان چندین نفر بتوانند از این کالا استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. این دو عامل مهم ترین مواردی بود که می توانستیم در بخش ابعاد و وزن به بررسی آن بپردازیم.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

اگر بخواهیم به بررسی نحوه راه اندازی این محصول بپردازیم باید در گام اول به این نکته اشاره کنیم که این کالا را باید به صورت کامل از داخل بسته بندی خارج نمایید. پس از انجام این کار حال می بایست اقدام به نصب و راه اندازی ستون های اصلی این محصول کرده و پس از ان نیز با استفاده از فنر های متصل کننده موجود در داخل بسته بندی اقدام به متصل کردن بدنه و تشک به هم نمایید. هم چنین در گام اخر نیز شما می توانید توری موجود برای بخش های کناری این کالا را هم به ستون ها متصل کرده تا یک محصول کامل را شاهد باشید. تمام این موارد از خصوصیات مهمی است که با رعایت ان این محصول را می توانید به درستی راه اندازی کنید. هم چنین این کالا به قدری مقاوم خواهد بود که به راحتی دچار آسیب نشود همچنین نگهداری از این محصول هم کاری ساده و آسان خواهد بود که تمامی شرایط کلی آن را می توانید از داخل دفترچه راهنمای این محصول مشاهده کرده و به آن ها عمل نمایید.

جمع بندی

این ترامپولین یک محصول زیبا و دیدنی با خصوصیات منحصر به فرد می باشد که دارای حفظا توری بوده و پایه های مقاوم فلزی و هم چنین بدنه ضخیم و مقاوم این محصول نیز از دیگر مزایای خوب این کالا به شمار می رود. شما هم اگر با خواندن این مقاله قصد خرید این محصول را دارید می توانید هم اکنون آن را از سایت نمایندگی اینتکس در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...