ترامپولین حفاظ دار قطر 1.5 متری

iTS 03-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
7,200,000
6,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار قطر 1.5 متری محصولی مقاوم با تحمل وزن بالا که برای تمامی سنین کودک و بزرگسال مناسب است ، محصول فوق را شما می توانید از تنها نمایندگی فروش ترامپولین در ایران با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایید .

محصولات مرتبط

ترامپولین حفاظ دار قطر 1.5 متری یکی از محبوب ترین مدل های ترامپولین برای تفریحات جامپینگ بوده که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد ، این محصول مقاوم و مناسب برای مصارف خانگی و ویلاها ، با کیفیت بسیار بالا می باشد که توسط شرکت itram ساخته و در سراسر دنیا به فروش می رسد ، ترامپولین ها از نمونه وسایل تفریحی و ورزشی می باشد که افراد می توانند با استفاده از آن برای داشتن تحرک ، بازی و سرگرمی ، ورزش استفاده کنند . این ترامپولین از ستون ها و پایه ها ساخته شده که به بدنه اصلی متصل شده اند ، تعداد پایه های این محصول 6 عدد بوده تا استحکام پایه ها افزایش یابد ، وجود پایه های زیاد باعث می شود تا وزن به صورت مساوی بین آن ها تقسیم شود و فشار زیاد باعث آسیب پایه نشود . قسمت کف این محصول نیز توسط کش های مقاوم به پایه متصل شده اند که توسط یک روکش پوشش داده شده اند . همچنین برای جلوگیری از پرت شدن به بیرون از ترامپولین توری قرار داده شده است که می تواند محافظ خوبی برای شما و به خصوص کودکان باشد . ستون ها یا همان پایه های ترامپولین از فلز ضد زنگ ساخته شده به همین دلیل استحکام لازم را در برابر ضربه ، فشار ، وزن و حتی رطوبت دارد ، به همین جای نگرانی در برخورد آب با بدنه نیست . قسمت کف محصول نیز از جنس پلی پرو پیلن ساخته شده است چرا که این جنس تقریبا می تواند در برابر ساییدگی ، ضربه مقاوم باشد . این ترامپولین خانگی دارای تحمل وزن بالایی می باشد و مناسب برای تمامی افراد با سنین مختلف می باشد  . این محصول دارای 1 سال ضمانت از سوی فروشگاه اینتکس می باشد که با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می توانید آن را از طریق سایت سنتر اینتکس تهیه کنید . 

 نوع  خانگی
 قطر  1.5 متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم 
 جنس کف پلی پرو پیلن
 جنس محافظ پایه pvc 
 جنس پایه ها فلز ضد زنگ 
 ضمانت یک ساله
 رده سنی 3+
 کد محصول iTS 03-H

ترامپولین حفاظ دار قطر 1.5 متری از جمله محصولات زیبا و چشم نواز کمپانی itram بوده است که برای سنین کودکان تا بزرگسالان طراحی و ساخته شده است . در این مقاله قصد داریم تا این محصول را به طور کامل برای شما معرفی کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات بسیار کامل و جامعی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ  آبی می باشد که بسیار جذاب و زیبا خواهد بود . در دور تا دور این ترامپولین یک پارچه توری محافظ به پایه ها متصل شده است که از فرد استفاده کننده از این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این ترامپولین جلوگیری و محافظت می کند . همچنین برای ورود و خروج از این ترامپولین باید زیپ مخصوص آن را باز و یا بسته بکنید . این کالا دارای شش پایه مخصوص بوده که به همین دلیل استحکام بالای آن را تضمین خواهد کرد .

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد ، جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و پایه های ان از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت که متخصصان ما به کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند و به به همین منظور به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 150 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 167 سانتی متر ، تحمل وزن : 110 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 17.9 کیلو گرم بوده است که بسیار سبک می باشد و به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در ابتدا پایه های آن را به بدنه با پیچ های مخصوص متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های آن به بدنه اتصال داده و در نهایت پارچه توری محافظ را به پایه ها وصل می کنید تا این محصول راه اندازی شده و شما به آسودگی بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید .

در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر که به هیچ وجه بیشتر از یک نفر به صورت هم زمان از این ترامپولین استفاده نکند ، همچنین وسایل تیز را به بدنه آن نزدکی نکنید و در نهایت افرادی که وزن آن ها بالای 110 کیلو گرم است از این کالا استفاده نکنند تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . برای تعمیر ترامپولین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و به آسودگی از آن استفاده نمایید و لذت ببرید .

جمع بندی

ترامپولین بزرگسال از جمله محصولات با کیفیت و جذاب بوده که بسیار جذاب و با کیفیت خواهد بود . جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...