ترامپولین حفاظ دار حرفه ای تفریحی

TRP 14020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار حرفه ای تفریحی محصول مقرون به صرفه، جنس بدنه مقاوم، طول عمر بالا، یک سال ضمانت، ارسال رایگان

محصولات مرتبط

ترامپولین حفاظ دار حرفه ای تفریحی از سری ترمپولین های بازی و سرگرمی برای تمامی سنین باشد که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . طراحی ساختاری این ترامپولین به صورت گرد و دارای پایه هایی u مانند و همچنین محافظی با رتفاع بلند می باشد که امنیت را به طور کلی بر روی این ترامپولین برقرار کرده و می توانید به همراه آن روزی زیبا و بدون دغدغه را به همراه خانواده سپری نمایید . همچنین ظرفیت استفاده از این ترامپولین 3 الی 4 نفر می باشد که در مقایسه با سایر ترامپولین های موجود از ظرفیت بسیار ایده آلی برخوردار است . علاوه بر آن برای استفاده از این ترامپولین باید به فضای اشغال شده توسط آن دقت نمایید و این محصول مناسب برای استفاده در محیط های باز می باشد اما می توانید از آن در محیط های خانگی با فضای بزرگ نیز استفاده نمایید . تعداد پایه های نگهدارنده این محصول 6 عدد می باشد که به خوبی می تواند وزن شما را بر روی خود مهار نماید . در بخش کف و در قسمت پرش این ترامپولین از جنس پلی پرو پیلن استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است .  همچنین پایه های نگهدارنده این ترامپولین از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در اطرافش پوشش نرم تعبیه شده است تا به هنگام برخورد با بدنه این پایه های بدن شما دچار آسیب دیدگی نشود . می توانید  پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع  خانگی 
 قطر  240 سانتی متر 
 ارتفاع  280 سانتی متر 
 وزن محصول 35 کیلوگرم 
جنس کف  پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها  آلومینیوم ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله
 رده سنی  4+
 کد محصول TRP 14020

ترامپولین حفاظ دار حرفه ای تفریحی از نمونه ترامپولین های جدید و پر فروش می باشد که با بهترین کیفیت و با ابعاد بزرگ تولید شده است ، این محصول به دلیل اینکه قطر بزرگی دارد این اجازه را می دهد تا دو کودک به صورت همزمان بتوانند از محصول استفاده کنند . استفاده از ترامپولین می تواند جنبه تفریحی و ورزشی داشته باشد تا کودکان و نوجوانان با بازی های شاد و جذاب از گوشی ها و تبلت های خود دور شوند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی تخصصی تر محصول شما را با سایر ویژگی های ترامپولین حفاظ دار آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای 6 پایه دو ستونه تشکیل شده است ، این پایه ها که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارند استحکام لازم را داشته و به دلیل طراحی خاصی که دارد می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا مقاومت کند . تعداد 6 ستون نیز برای نگهداری توری طراحی شده که می توانند در کنار هم مانع از افتادن افراد در هنگام جامپ زدن باشد . داشتن توری برای تمامی سنین به خصوص کودکان ضروری است چرا که ارتفاع کف محصول تا سطح زمین زیاد بوده و ممکن است فرد با پرت شدن به بیرون از ترامپولین آسیب ببیند . قسمت کف یا همان تشک این محصول نیز با استفاده از فنر های متعدد به پایه متصل گردیده و همین امر باعث شده تا تشک خاصیت فنری داشته باشد . قسمتی از توری این محصول به عنوان درب ورودی در نظر گرفته شده است که پس از وارد شدن می بایست زیپ آنرا بکشید و بند ها را قفل کنید

جنس

قسمت تشک ترامپولین 240 سانتی متری حفاظ دار فوق از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است چرا که این جنس نرم بوده و در کنار این انعطاف پذیری بالا در برابر فشار ، ضربه و وزن های بالا که در هنگام برخورد با تشک ترامپولین وارد می شود مقاوم باشد . پایه ها و ستون های این محصول نیز از فلز آلومینیوم ساخته شده که خاصیت ضد زنگ دارد و به خوبی می تواند سال های سال بدون اینکه پوسیده شود و یا زنگ بزند به مانند روز اول در برابر وزن های بالا و ضربه ها مقاومت کند . تشک محصول با استفاده از فنر های مخصوص با قدرت بالا به پایه های فلزی متصل شده است و برای جلوگیری از خیس شدن و آسیب پذیری با روکش pvc پوشش داده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد ترامپولین یا جامپینگ حفاظ دار روبرو همانطور که از نامش پیداست 240سانتی متر ساخته شده که نشان از ابعاد بزرگ محصول دارد ، این قطر 2 متر و40 سانتی متری محصول می تواند بستر را برای بازی دو کودک به صورت همزمان فراهم کند . این محصول برای سنین 3 الی 20 سال مناسب می باشد و ممکن است وزن های بیشتر از 110 کیلوگرم به سازه آسیب برساند . وزن کلی بسته محصول نیز تنها 34 کیلوگرم می باشد به همین دلیل شما می توانید ترامپولین خود را در صورت نیاز به آسانی جابجا کنید و در محل جدیدی راه اندازی کنید و برای جابجایی چند متری حتی می تواند بدون باز کردن سازه آن را چند نفری جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

شما عزیزان می توانید به راحتی و با مطالعه دفترچه راهنمای محصول ترامپولین 3.6 متری حفاظ دار خود را راه اندازی کنید ، شما می توانید ترامپولین خود را حتی بدون حفاظ راه اندازی کنید و یا در صورت لزوم پس از آن حفاظ را قرار دهید . داشتن محافظ می تواند ایمنی ترامپولین را تا 100% افزایش دهید . سطح محلی که قرار است ترامپولین بر روی آن قرار بگیرد بایستی هموار و مسطح باشد ، زیرا در غیر این صورت ممکن است پایه ها آسیب ببیند . وزن های بسیار بالا نیز می تواند برای ترامپولین آسیب برساند .

سخن پایانی

همانطور که در بخش های قبل اشاره شد داشتن یک ترامپولین یا جامپینگ می تواند بستر و وسیله ای مناسب برای بازی های شاد و ورزش های هوازی باشد ، استفاده از ترامپولین می تواند به سوزاندن کالری و چربی سوزی نقش بسزایی داشته باشد همچنین می تواند عضلات پا را تقویت کنند ، همچنین با خرید ترامپولین می توانید کودکان خود را به بازی های پر تحرک تشویق کنید و آن ها را از بازی های رایانه و تبلت ها دور کنید .فروشگاه اینتکساین محصول را با قیمت مناسب و با ضمانت به فروش می رساند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...