ترامپولین حفاظ دار تفریحی کوچک

T 3279

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
4,850,000
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار تفریحی کوچک محصولی با دوام، مناسب برای کودکان ، برای استفاده خانگی و داخل آپارتمان ، شهر بازی و...با ارسال رایگان و ضمانت کالا

محصولات مرتبط

ترامپولین حفاظ دار تفریحی کوچک از سری ترامپولین های طراحی شده برای کودکان بوده که به دلیل رنگ و ظاهر چشمگیر خود می تواند نظر بسیاری از کودکان را جلب کند . شکل ظاهری این ترامپولین به صورت گرد می باشد که دارای 5 پایه بوده و در انتهای پایه ها از یک پوشش پلاستیکی استفاده شده است که مانع از ایجاد صدا و در نتیجه باعث بی صدا بودن محصول می شود . جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز ضد زنگ  می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و می توان از آن در تمام شرایط آب و هوایی استفاده کرد . همچنین این محصول دارای وزن کم و در مقابل دارای تحمل وزن بسیار بالایی می باشد ، این ترامپولین دارای یک توری محافظ است که از پرت شدن کودک به بیرون جلوگیری به عمل می آورد . این محصول برای کودکان بالای 4 سال طراحی شده است ، برای راه اندازی این محصول ابتدا پایه های آن را توسط پیچ های درون جعبه به بدنه متصل کنید سپس تشک را به بدنه متصل کرده و در آخر توری محافظ را به پایه ها وصل کنید .  اگر قصد دارید این ترامپولین کودک با کیفیت با طول عمر بالا را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی ، تفریحی 
 قطر  140 سانتی متر 
 تحمل وزن  80 کیلوگرم 
 ارتفاع  190 سانتی متر 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ  
 ضمانت یک ساله 
 رده سنی  4+
 کد محصول  T 3279

ترامپولین حفاظ دار تفریحی کوچک یک محصول زیبا و مفرح بوده که برای کودکان بالای 4 سال طراحی شده است . اگر قصد دارید تا این محصول را خریداری نمایید در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از مزایا و معایب آن به طور کامل آشنا شده و سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول همانطور که از نام آن مشخص است به صورت استوانه ای شکل بوده و در آن رنگ هایی نظیر آبی ، زرد و مشکی و سبز به کار رفته است که بسیار زیبا و جذاب می باشد . در این محصول شش پایه موجود بوده و به همین دلیل دارای استحکام بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد که در دور تا دور این پایه ها یک پارچه توری محافظ طراحی و ساخته شده است که از فرزند شما در برابر اشعه ماورا بنفش و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن نگهداری و محافظت می کند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ و پلاستیک می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی دارا خواهد بود . متخصصان ما به کیفیت و مقاومت این محصول نمره بالایی را داده اند و به همین منظور می توانید با خیالی آسوده این محصول را خریداری کرده و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 140 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر ، ارتفاع : 190 سانتی متر ، تحمل وزن : 80 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص به بدنه این تامپولین متصل کرده ، سپس فنر های آن را به تشک و بدنه این ترامپولین متصل خواهید کرد ، در قدم بعدی پارچه توری شکل را به پایه ها متصل کرده تا این محصول راه اندازی شده و فرزند شما به آسودگی بتواند از آن استفاده کرده و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ و کسانی که وزن آن ها بیشتر از 54.5 کیلو گرم بوده از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این کالا وارد نشود و طول عمر این کالا بسیار بالا برود .

جمع بندی

ترامپولین حفاظ دار تفریحی کوچک یک محصول با کیفیت و زیبا بوده که طراحی این محصول به صورت استوانه ای بوده که در آن رنگ های زرد ، آبی و مشکی و سبز به کار رفته است و آن را بسیار جذاب و چشم نواز خواهد کرد . جنس بدنه این محصول از PVC بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...