ترامپولین تفریحی حفاظ دار کودک

TRP 14022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
15,300,000
14,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تفریحی حفاظ دار کودک محصولی با کیفیت و ارزان قیمت، قابلیت استفاده در محیط های خانگی داخل آپارتمان، ارسال سریع همراه با ضمانت کالا

ترامپولین تفریحی حفاظ دار کودک از جمله محصولات زیبا و چشم نواز بوده است که برای سنین کودکان تا بزرگسالان طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ مشکی می باشد که بسیار جذاب و زیبا خواهد بود . در دور تا دور این ترامپولین یک پارچه توری محافظ به پایه ها متصل شده است که از فرد استفاده کننده از این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این ترامپولین جلوگیری و محافظت می کند . همچنین برای ورود و خروج از این ترامپولین باید زیپ مخصوص آن را باز و یا بسته بکنید . این کالا دارای هشت پایه مخصوص بوده که به همین دلیل استحکام بالای آن را تضمین خواهد کرد . در خصوص جنس بدنه این محصول باید ذکر کرد ، جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت و به همین منظور به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید .برای راه اندازی این محصول در ابتدا پایه های آن را به بدنه با پیچ های مخصوص متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های آن به بدنه اتصال داده و در نهایت پارچه توری محافظ را به پایه ها وصل می کنید تا این محصول راه اندازی شده و شما به آسودگی بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع  خانگی ، تفریحی
 قطر  250 سانتی متر
 ارتفاع 280 سانتی متر
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 وزن  35 کیلوگرم
 ضمانت  یک ساله
رده سنی  کودک و نوجوان
 کد محصول TRP 14022

ترامپولین تفریحی حفاظ دار کودک یک محصول بسیار شیک و زیبا بوده که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با کمک متخصص هایمان با مزایا و معایب این محصول آشنا کرده و ارزش خرید آن را برای شما بیان کنیم و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ مشکی و بنفش می باشد که دارای چهار پایه است و به همین دلیل استحکام این محصول را دو چندان کرده می کند. یک محافظ توری در دور تا دور این محصول طراحی شده تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و و صدمات احتمالی نظیر پرتان شدن از این ترامپولین حین استفاده از آن محافظت می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی است. 

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: قطر : 250 سانتی متر ، ارتفاع: 280 سانتی متر و در نهایت وزن این ترامپولین 35 کیلو گرم می باشد. حتما قبل از خرید سعی کرده تا ابعاد این محصول را با محل مورد استفاده تطابق داده تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نباشید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای  راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به فنر ها و پیچ های مخصوص به تشک ترامپولین متصل کرده و در آخر پارچه محفاظ توری را به قسمت بالایی نوک پایه های این ترامپولین وصل می کنیم تا در آخر این محصول آماده استفاده و راه اندازی شده باشد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که تحمل وزن این محصول 100کیلو گرم بوده و به هیچ وجه افرادی که بالای این وزن می باشند از این محصول استفاده نکنند . همچینین وسایل تیز را به این محصول نزدیک نرکده تا صدمه و یا مشکلی برای ترامپولین بوجود نیاید.

جمع بندی

ترامپولین تفریحی حفاظ دار کودک یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده که طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ بنفش و مشکی است. جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدما و آسیب های احتمالی است. اگر می خواهید این ترامپولین را خریداری کنید ، می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینتکس تماس گرفته و یا به صورت حضوری محصول خود را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...