زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

ترامپولین تفریحی با قطر 1.8 متر

iTS 08-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
9,900,000
8,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تفریحی با قطر 1.8 متر  محصولی با کیفیت ، تحمل وزن بالا، ابعاد مناسب، مناسب تمام سنین

محصولات مرتبط

ترامپولین تفریحی با قطر 1.8 متر از جمله محصولات جدید و با کیفیت برند iTram بوده و طراحی این محصول به صورت گرد می باشد و به رنگ  آبی می باشد که بسیار جذاب و زیبا خواهد بود . در دور تا دور این ترامپولین یک پارچه توری محافظ به پایه ها متصل شده است که از فرد ستفاده کننده از این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی از این ترامپولین جلوگیری و محافظت می کند . همچنین برای ورود و خروج از این ترامپولین باید زیپ مخصوص آن را باز و یا بسته بکنید . این کالا دارای شش پایه مخصوص بوده که به همین دلیل استحکام بالای آن را تضمین خواهد کرد و این پایه ها به شکل u  به یکدیگر متصل شده اند . جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و پایه های آن از فلز ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت که متخصصان ما به کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند و به به همین منظور به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید . برای  استفاده کردن از این محصول در ابتدا پایه های آن را به بدنه با پیچ های مخصوص متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های آن به بدنه اتصال داده و در نهایت پارچه توری محافظ را به پایه ها وصل می کنید تا این محصول راه اندازی شده و شما به آسودگی بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از فروشگاه اینتکس سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع  خانگی 
 قطر  1.8 متر 
 ارتفاع  30 سانتی متر  
 تحمل وزن  110 کیلوگرم 
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  4+
 کد محصول iTS 08-H

ترامپولین تفریحی با قطر 1.8 متر یک محصول بسیار شیک و زیبا بوده که ساخته توسط برند itram می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با کمک متخصص هایمان با مزایا و معایب این محصول آشنا کرده و ارزش خرید آن را برای شما بیان کنیم و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید ، بهترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی می باشد که دارای چهار پایه است و به همین دلیل استحکام این محصول را دو چندان کرده می کند. یک محافظ توری در دور تا دور این محصول طراحی شده تا از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و و صدمات احتمالی نظیر پرتان شدن از این ترامپولین حین استفاده از آن محافظت می کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن بوده و جنس پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب و صدمات احتمالی است. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بسیار بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: عرض :180سانتی متر، طول:180 سنتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر و در نهایت تحمل وزن این ترامپولین 110 کیلو گرم می باشد. حتما قبل از خرید سعی کرده تا ابعاد این محصول را با محل مورد استفاده تطابق داده تا پس از خرید دچار مشکلاتی نظیر بزرگ بودن محصول نباشید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای  راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به فنر ها و پیچ های مخصوص به تشک ترامپولین متصل کرده و در آخر پارچه محفاظ توری را به قسمت بالایی نوک پایه های این ترامپولین وصل می کنیم تا در آخر این محصول آماده استفاده و راه اندازی شده باشد. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که تحمل وزن این محصول 79 کیلو گرم بوده و به هیچ وجه افرادی که بالای این وزن می باشند از این محصول استفاده نکنند .

جمع بندی

این ترامپولین یک محصول بسیار زیبا و جذاب بوده که ساخته شده توسط برند آیترام می باشد. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ آبی است. جنس بدنه این ترامپولین از پلی پرو پیلن و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدما و آسیب های احتمالی است. اگر می خواهید این ترامپولین را خریداری کنید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای خریداری شده را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...