زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

ترامپولین تفریحی با ارتفاع بلند

inSPORTline T210 t

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
17,200,000
15,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین تفریحی با ارتفاع بلند محصولی زیبا و با کیفیت ، با قیمتی مناسب و ارزان قابل خریداری از نمایندگی اینتکس ، نمایندگی فروش ترامپولین های ورزشی و تفریحی

محصولات مرتبط

ترامپولین تفریحی با ارتفاع بلند محصولات زیبا و چشم نواز که برای سنین کودکان تا بزرگسالان طراحی و ساخته شده است و معمولا برای استفاده های تفریحی و یا ورزشی مورد استفاده می گیرد و انواع مختلف آن به دلیل محبوبیت و استحکام بالای آنها ساخته شده است که هر کدام از آنها می توانند نیاز های شخص را به صورت کامل بر طرف کنند و همچنین مناسب برای استفاده چندین نفر به صورت هم زمان می باشد . این محصول طوری طراحی شده است که پایه های زیری آن ساخته شده از رنگ نارنجی بوده و در زیر رویه اصلی این محصول قرار گرفته اند که این عامل باعث شده تا این محصول از زمین فاصله ای گرفته و به صورت مقاوم و مستحکم طراحی شده باشد . دور تا دور رویه اصلی این محصول هم ساخته شده از رنگ آبی و مشکی می باشد و رویه اصلی این کالا هم یکدست مشکی رنگ است . علاوه بر این ها کناره ها و دیواره های این محصول نیز به صورت توری می باشد . کف این محصول ساخته شده از پلی پرو پیلن می باشد که بسیار نرم بوده و انعطاف پذیری بالایی دارد و در عین حال از استحکام بالایی هم برخوردار است . در کنار این موارد پوشش های کناری این محصول هم فوق العاده نرم است ، همچنین این محصول پایه های ضد زنگی دارد که مقاومت بالایی دارند . حفاظ های این محصول هم به صورت توری بوده و در برابر ساییدگی و ضربات بسیار مقاوم است . علاوه بر این ها پایه های این ترامپولین هم دارای ضربه گیر بوده تا بین پایه ها و زمینی که روی آن قرار داده می شود ، پوشش لاستیکی وجود دارد که از سایش و آسیب دیدگی سطح و ایجاد صدای اضافی جلوگیری می کند همچنین این پایه به شکل U به یکدیگیر متصل شده اند  . این محصول فوق العاده دارای یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش است . هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید .

 نوع  تفریحی ، خانگی
 قطر  250 سانتی متر 
 ارتفاع  170 سانتی متر 
 تحمل وزن  280 کیلوگرم
 جنس کف  پلی پرو پیلن 
 جنس پایه  فلز ضد زنگ 
 ضمانت  یک ساله 
 رده سنی  4+
 کد محصول inSPORTline T210 t

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...