تخت دو نفره بادی اینتکس

bestway 67528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
3,495,000
3,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره اینتکس دارای کیفیت بسیارفوق العاده با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس سنتر نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد

تخت دو نفره بادی اینتکس وسیله‌ای مناسب برای استراحت درمنازل و سفر است. این تخت دو نفره بادی دارای جنس بدنه ای از جنس پلی‌استر بوده که مقاومت زیادی در برابر سایش و پوسیدگی برخوردار می باشد.بدنه ی این محصول در رنگ متنوع و متفاوت آبی نفتی موجود است. رنگ رویه که از جنس مخمل ضد حساسیت و مقاوم می باشد نیز طوسی می باشد.در قسمت بالایی تخت، بالش متصل موجود می باشد.این تخت دو نفره بادی چهار طبقه طراحی شده تا دوام و پایداری بیشتر و بهتری را متحمل شود،و قابلیت تحمل وزن تقریبا 300 کیلو گرم دارا می باشد. زمانیکه بسته بندی محصول را مشاهده کردی متوجه حجم کوچک و کم جای این محصول خواهید شد. به راحتی قابل حمل است و یک وسیله ی ایده آل و سبک، در سفرهای خود به همراه خواهید داشت.نگران کثیف شدن و شستشوی تخت نباشید زیرا به راحتی قابل شستشو با آب و شوینده ها می باشد. این تخت بادی دو نفره بادی دارای پمپ برقی متصل می باشد و به راحتی و به سرعت قابلیت تنظیم اندازه و پمپاژ باد درون تخت برخوردار خواهید بود. جنس این تخت دارای ساختار منحصر به فردی است که از نفوذ آب به بخش داخلی جلوگیری می نماید. تخت دو نفره بادی وسیله‌‌ای مناسب برای جوانان و نوجوانان و سالمندان میباشد. هم اکنون در صورت تمایل به خرید این تخت بادی با کیفیت می توانید با مراجعه به سایت اینتکس، آن را با قیمت مناسب و اقلام همراه تهیه نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع  56 سانتی متر
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC ضخیم و دو لایه
 پمپ باد دارد
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  bestway 67528

تخت دو نفره بادی اینتکس از سری تخت های بادی پر طرفدار و نرم و طبی می باشد که توسط برند بزرگ و محبوب اینتکس با قیمت مناسب و کیفیتی عالی به تمام بازار ایران ارائه شده است. باید عنوان نمود با ساخت و فروش تخت های بادی در سراسر دنیا به دلیل ویژگی ها و مزیت های بالا، از استقبال زیادی بهره مند شده است، چرا که سطح آن ها به دلیل نرمی و خاصیت طبی بودن بسیار راحت و لطیف بوده تا شخص مصرف کننده در هنگام خوابیدن بر روی محصول احساس خوشایندی را تجربه نماید. البته قابلیت حمل و پرتابل بودن آن ها نیز از مزایای مهم دیگر این تخت بادی میباشد. در این مطلب قصد داریم شما را با تخت خواب بادی دو نفره اینتکس از مدل های پر طرفدار تخت بادی آشنا کنیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

در نگاه اول نوع طراحی و ظاهر این محصول بادی توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. چرا که با داشتن رنگ بدنه طوسی و آبی می تواند بهترین گزینه برای افراد سخت پسند باشد تا دیزاینی فوق العاده و جذابی را برای محیط های خانگی و ویلایی خود فراهم سازند. همچنین این تخت خواب بادی به دلیل ارتفاع نسبتا زیادی که دارد از لایه های درونی مشبک و فایبرتک تولید شده است، که این نوع ساختار می تواند به استحکام بالای تخت بادی و حفظ تعادل بالای آن کمک کند، چرا که این نوع لایه های درونی باعث می شود تا تخت بادی از حالت توخالی خارج شود و در هنگام مصرف لرزش کمتری داشته تا وزن های بیشتری را بر روی خود تحمل کند. علاوه بر این در ساختار رویه این تخت خواب بادی نیز به شکل مواج در نظر گرفته شده است که این نوع رویه می تواند به انعطاف بالای محصول، گردش خون و خاصیت ضد تعریق را به تخت بادی ببخشد. لازم به ذکر است لبه های کناری این تخت بادی نیز می تواند حیطه خواب افراد را مشخص کند و تا حدودی مانع از افتادن آن ها شود. همچنین از ویژگی های دیگر این تخت خواب باید عنوان کرد که در قسمت کناری تخت خواب بادی یک پمپ باد برقی پرتوان قرار گرفته است که می توان با استفاده از آناین تخت خواب بادی را به سرعت و کمترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کنید. 

جنس بدنه

بخش دوم مربوط به این محصول بادی مرتبط با جنس بدنه آن می باشد، که شرکت اینتکس برای دوام و شکیل بودن محصول، رویه آن را با استفاده از لایه های بسیار خوب و با کیفیت PVC ساخته است، PVC ها از نمونه اجناس مقاوم و لایه لایه می باشد که در ضخامت های مختلف برای ساخت محصولات بادی خصوصا تخت های بادی استفاده می شود. اما نکته قابل توجه در این تخت خواب بادی این است که در بدنه خارجی یعنی بخش رویه محصول از یک لایه پارچه جیر پوشیده شده است، که این پارچه به دلیل بافت مقاومی که دارد بسیار نرم و لطیف بوده و استفاده از آن در تخت بادی باعث لطافت خاص محصول و همچنین زیبایی آن شده است. البته لازم به ذکر است شرکت سازنده برای ایجاد کیفیت و دوام بیشتر کالا، بخش زیرین و کناری محصول را از پی وی سی طرح چرم بهره گرفته است تا در مقابل سایش و پوسیدگی های احتمالی مقام باقی بماند. 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تخت خواب بادی دو نفره تمام جیر اینتکس فوق به صورت دو نفره برای افراد سنگین وزن و قد بلند می باشد، چرا که ابعاد، ارتفاع و تحمل وزن آن برابر با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر و تحمل وزن : 280 کیلو گرم ) می باشد که طبق استاندارد های بین المللی برای استفاده دو فرد بالغ به صورت همزمان مناسب می باشد. همچنین وزن کلی این تخت خواب بادی نیز 6 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را با استفاده از ساک حمل موجود در کنار بست بندی این محصول، آن را حمل و جابجا به تمام مکان های مسافرتی کنید. 

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تخت واب بادی دو نفره اینتکس به آسانی و بدون هیچگونه دشواری صورت می گرد. تنها کافیست در ابتدا تمام تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و آن ها را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس از طریق دریچه های باد موجود بر روی آن،  اقدام به باد کردن نقاط مختلف محصول، از طریق پمپ باد نصب شده بر روی بدنه، اقدام به راه اندازی و نصب این تخت خواب کنید. همچنین پس از باد کردن نیز می توانید به سادگی آن را در سریع ترین زمان توسط این پمپ باد، تنها با کمی فشار بر سطح تخت هوای درون آن را تخلیه نمایید. همچنین برای مراقبت از این محصول باید اشیا نوک تیز را از کنار آن دور کرده و از فرو کردن هر جسم دیگری که امکان آسیب رساندن به این محصول را دارد خودداری کنید. البته باید عنوان کرد نمایندگی اینتکس برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان و خریداران این محصول بادی را به همراه یک چسب تعمیر عرضه خواهد کرد تا در صورت هر گونه آسیب دیدگی در ناحیه بدنه، با استفاده از آن اقدام به ترمیم و تعمیر محصول بپردازید. 

جمع بندی

تخت بادی دو نفره اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به همراه وزن سبک و حجم، قابلیت حمل و جا به جایی، چسب تعمیر، ساک حمل، گارانتی تست سلامت و قیمتی ارزان از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...