تخت خواب کامفورت دو نفره اینتکس

intex 67710

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب کامفورت دو نفره اینتکس دارای بدنه pvc و رویه مخملی و سطح مواج با رویه ای کاملا طبی در فروشگاه مرکزی اینتکس سنتر در حال عرضه می باشد

تخت خواب بادی کامفورت دو نفره، محصولی با کیفیت با ساختار چهار لایه و مقاوم می باشد. جنس تخت خواب کامفورت از مخمل ضد حساسیت و ضد سایش و با کیفیت است. تخت خواب کامفورت دو نفره شامل کیسه ی حمل زیبا با رنگ کرم است. نوع پمپ تخت خواب کامفورت دو نفره برقی متصل می باشد. وزن بسته بندی تخت خواب 10.5 کیلو گرم است. نصب و راه اندازی سریع می باشد.در راستای افزایش اطمینان، اعتماد و آسودگی خاطر مشتریان، خدمات متنوع و همه جانبه ای را در قالب محصولات بادی، اعم از تخت بادی، مبل بادی، تشک بادی، قایق بادی و... به مشتريان ارائه مي گردد.سنتر اینتکس محصولات و تخت های بادی با کیفیت و برتر خود را در کوتاهترین زمان ممکن، به دست مشتریان خواهد رسانید.گروه سنتر اینتکس بر آن است تا با بهره گیری از شناخت نیاز ها و ابزارهای مهم بادی و مورد نیاز خانواده ها و تکیه بر قابلیت های خویش، بهترین محصولات را برای راحتی و آسایش روزافزون شما مصرف کننده ی عزیز فراهم نماید.شبکه گسترده فروش سنتر اینتکس نسبت به انجام و ارائه مناسب ترین محصولات با بهترین نرخ و خدمات به مشتریان، همواره در سعی و تلاش است و هیچ گاه تلاش خود را، جهت جلب رضایت مشتری کاهش نخواهد داد. و همواره در تلاش رضایت مشتری می باشد. به امید آنکه شما، از مشتریان عزیز و پایدار و راضی ما باشید. 

تحمل وزن 274 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...