تخت خواب دو نفره بادی بالش دار

intex 89011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب دو نفره بادی بالش دار در سال 2020 تولید و با بالاترین کیفیت ممکن عرضه بازار گردیده است که متناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان می باشد .

تخت خواب دو نفره بادی بالش دار یکی از کامل ترین تخت خواب های شرکت اینتکس می باشد که خصوصیات بسیاری را شامل می شود . این محصول به دلیل ارتفاع کمی که دارد بسیار راحت می باشد که میتواند مورد پسند بسیاری از بزرگسالان باشد . این کالای با کیفیت دارای بالش بادی سر خود می باشد که در هنگام باد شدن محصول باد می شود و همچنین تکیه گاه موجود که در تصویر مشاهده می کنید به شما این امکان را می دهد که لحظات خوشی را را با آرامش بسیار سپری کنید همچنین این تخت خواب بادی با توجه با رویه مواجی که دارد باعث می شود هوا درون آن بهتر جریان پیدا کند و همینطور ضد تعریق باشد این کالای مناسب قابلیت شستشو دارد . این محصول دارای پمپ باد سرخود می باشد که با این امکان شما می توانید درمدت زمان 4 دقیقه آن را باد کرده و یا خالی کنید .  این روزه با توجه به متراژ کم بعضی از منازل این محصول با ابعاد مناسبی که دارد مناسب ترین گزینه برای محیط های خانگی می باشد همچنین این کالای با دوام با ظاهر لوکس خود دارای وزن مناسبی نیز می باشد و به راحتی و آسانی جا به جا می شود . همچنین این تخت خواب با رویه جیر خود نرمی و لطافت زیادی دارد و مزایای دیگر آن با توجه به شیک بودن کالا می توان به طبی بودنش اشاره کرد که مناسب برای افرادی که دچار عارضه های عضلانی هستند مفید می باشد . برای خرید این محصول ارزان قیمت می توانید از طریق شماره های مربوطه با کارشناسان تماس گرفته و یا از طریق سایت سنتر اینتکس این محصول را خریداری کنید . 

 نوع  خانگی 
 طول 226 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر تا کیه گاه
 تحمل وزن  275 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC با رویه جیر
 پمپ  دارد
 ساک حمل  دارد
 کد محصول  intex 89011

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...