تخت خواب دونفره اینتکس خانگی

intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب دونفره اینتکس خانگی با جنس بدنه جیر خود و با کیفیت عالی خود هم اکنون در سایت بزرگ فروشگاه اینتکس موجود می باشد .

تخت خواب دونفره اینتکس خانگی تولید جدید شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بسیار زیبا و شیک مناسب برای اتاق خواب ، ویلا و... می باشد . این تخت خواب به دلیل کاربرد های زیادی که دارد باعث محبوبیت در گروه تخت خواب های بادی شده است و این تخت خواب به طوری طراحی شده است که شما نهایت راحتی و لذت را با استفاده از آن تجربه کنید یکی از ویژگی های این تخت می توان به تکیه گاه و بالش سرخود این کالا اشاره کرد و جنس بدنه این کالا از پی وی سی با رویه جیر می باشد و رویه مواجی که در تصویر مشاهده می کنید باعث ضد تعریق بودن آن شده است . این تخت خواب دو نفره اینتکس با توجه به پمپ باد برقی که دارد باعث می شود که تخت پر و خالی شود و همچنین استحکام بالای این کالا باعث شده تا افرادی با وزن بالا نیز بتوانند ار این محصول استفاده کنند . خاصیت طبی بودن این تخت خواب بادی دونفره باعث شده است که حتی بیماران دچار کمر درد و یا درد های عضلانی نیز بتوانند از این کالا با خیال راحت استفاده کنند . این تخت بادی دارای یک کیف حمل می باشد که به شما این امکان را می دهد به وسیله آن این کالا را به راحتی به همراه خود جا به جا کنید . تحمل وزن این تخت باعث می شود که در برابر فشار ها و ضربه ها مقاوم باشد . شما در صورتی که قصد خرید این کالا را دارید می توانید آن را از طریق سایت اینتکس خریداری کنید .

 نوع  خانگی
 طول  198 سانتی متر
 عرض  152 سانتی متر
ارتفاع  45 سانتی متر
تحمل وزن  273 کیلوگرم
جنس بدنه pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد
ساک حمل  دارد
 کد محصول intex 68367

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...