تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی

Bestway 69048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی تختی زیبا و شیک می باشد که برای استفاده یک نفره مناسب بوده و با توجه به دارا بودن پمپ باد برقی بیشتر برای استفاده خانگی مناسب است . برای راه اندازی آسان و بسیار سریع می توانید از پمپ باد برقی تخت استفاده کنید . این تخت کرمی رنگ بوده و یکی از زیبا ترین تخت خواب های بادی فروشگاه سنتر اینتکس و برند بست وی می باشد که دارای ابعاد بزرگ و استاندارد میباشد .

تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی از دوست داشتنی ترین و زیبا ترین تخت خواب های بادی طراحی شده برند بست وی می باشد که رنگ خاص کرم را برای این محصول در نظر گرفته است تا ظاهر آن خاص و بسیار زیبا شود . استفاده از این تخت خواب بادی با توجه به اینکه طول 191 سانتی متری و عرض 97 سانتی متری دارد ، برای استفاده یک نفره مناسب بوده و ارتفاع آن نیز بسیار خوب و بلند بوده و به 46 سانتی متر می رسد . این محصول بادی از پی وی سی ساخته شده است و بخش های کناری آن طرح چرم بوده و کف آن نیز دولایه است . همچین رویه تخت بادی از یک لایه جیر ساخته شده است تا سطحی لطیف تر را برای مصرف کننده ایجاد کند ، این طراحی در تمامی تخت خواب های بادی برند بست وی اجرا می شود و به همین دلیل است که فروشگاه سنتر اینتکس نیز اغلب محصولات بادی این شرکت را موجود می کند . تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی به خوبی می تواند تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند و وزن خود محصول نیز حدودا به 6.3 کیلوگرم می رسد . پمپ باد برقی تخت بادی در بدنه تخت به صورت ثابت قرار دارد که با استفاده از سیم می توانید آن را به برق متصل نمایید . شما می توانید با استفاده از پمپ باد در مدت زمان 3 دقیقه تخت خواب بادی را راه اندازی کنید .

 نوع خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنهپی وی سی با رویه جیر
 پمپ باد برقی 220 ولتی
 اقلام همراه چسب تعمیر , ساک حمل
 کد محصول  Bestway 69048

تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی

تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی تخت خوابی با ارتفاع نسبتا زیاد است که با توجه به این طراحی و ابعادی که دارد ، یک تخت خواب بادی زیبا و مناسب برای استفاده یک نفره می باشد که شما می توانید از آن به صورت دائمی و یا موقتی استفاده کنید . تخت خواب های بادی بسیار نرم و راحت هستند ، برای همین شما می توانید در یک شرایط بهتر از آن ها استفاده کنید و مدت های طولانی را برای استراحت کردن بر روی تخت بادی دراز بکشید . این تخت خواب بادی کاملا طبی است و از این نظر می تواند برای خواب با کیفیت شما تاثیر بسزایی داشته باشد . برای همین است که محبوبیت تخت خواب های بادی بسیار افزایش چشمگیری داشته است . یکی از بهترین راه ها برای داشتن تخت خواب بادی مناسب این است که مدل ها را بهتر بشناسید تا بتوانید بهترین آن ها را خریداری و استفاده کنید . 

تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی توسط یک برند بزرگ و مطمعن تولید شده است ، شرکت بست وی از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی است که تخت خواب بادی یک نفره کرمی را نیز این شرکت بزرگ طراحی کرده است . برای همین می توانید انتظار آن را داشته باشید که محصول کیفیت بالایی داشته باشد . طبق بررسی هایی که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز انجام داده است ، این تخت خواب بادی کیفیت بسیار عالی دارد و بدن آن از پی وی سی ساخته شده است . این تخت بادی به خوبی می تواند در برابر فشار ها مقاوم باشد و هر فرد با هر وزنی که دارد می تواند از تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی استفاده کند . تحمل وزن تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی 120 کیلوگرم است که بسیار عالی و مناسب خواهد بود .

پی وی سی استفاده شده برای تولید تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی بسیار ضخیم است و همچنین رنگ آن کرمی بوده و باعث شده است تا محصول رنگی زیبا و دوست داشتنی را داشته باشد . این جنس ضد آب است و در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارد ، برای همین شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید . تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی تنها زمانی آسیب پذیر خواهد بود که ضربه ای با اجسام نوک تیز به آن وارد شود و یا فشار بیش از حد اشاره شده به بدنه محصول وارد شود . بخش های کناری تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی از پی وی سی طرح چرم بوده و قسمت هایی مانند رویه تخت خواب بادی از پی وی سی جیر بوده و نوع آن پارچه ای است ، برای همین می تواند به خوبی از عرق کردن بدن جلوگیری کند و بدنه ای نرم تر را در اختیار شما قرار دهد . 

طول تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی 191 سانتی متر است وعرض آن نیز 97 سانتی متر می باشد ، برای همین مناسب برای استفاده یک فرد بوده و این فرد می تواند در رده سنی نوجوان و یا بزرگسال باشد . چرا که ابعاد محصول استاندارد بوده و می تواند یک ابعاد خوب برای استفاده یک نفره باشد . ارتفاع تخت خواب بادی یک نفره کرمی بست وی همچنین 46 سانتی متر می باشد که می توان گفت تا حدودی ارتفاع زیادی برای این تخت بادی محسوب می شود و برای آن دسته از مشتریانی که دوست دارند تخت خواب های بلندی داشته باشند ، مناسب خواهد بود . 

این محصول تجهیز شده به پمپ باد برقی 220 ولتی است که شما می توانید برای راه اندازی کردن تخت خواب های بادی خود از آن استفاده کنید . این پمپ باد به صورت سرخود بوده و بدنه تخت بادی متصل است ، بنابراین شما می توانید برای راه اندازی به راحتی از آن استفاده کرده و تنها پمپ باد را به برق وصل کنید تا راه اندازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . این پمپ باد می تواند ظرف مدت 5 دقیقه و حتی کمتر تخت خواب بادی شما را راه اندازی کرده و یا باد آن را خالی کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...