تخت خواب بادی یک نفره طرح چرم

Bayka 25006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره طرح چرم دارای کیفیت مقاوم و جنس بدنه بسیار مستحکم می باشد . با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

تخت خواب بادی یک نفره طرح چرم دارای سطح مواج بوده که قابلیت طبی بودن را به ارمغان می آورد . حتما برای خرید تخت خواب تمام دقت خود را به کار گیرید و از هزینه کردن در این مورد نهراسید چرا که تخت خواب وسیله ای است که باید آرامش شما را فراهم کند تا روز پرکار و نا آرام خود را به راحتی فراموش کنید و بعد از آن دوباره انرژی خود را برای روز بعد به دست آورید و با هزینه کردن برای یک کالای خواب خوب و استاندارد از هزینه های بعدی درمان و دکتر در امانید . این تخت خواب زیبا به دلیل رویه پی وی سی جیر خود طبی می باشد و برای تمامی افراد مناسب است . رنگ این کالا طوری است که مورد پسند تمامی افراد در سنین مختلف و با سلایق خاص باشد . این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد می تواند در هر محیطی که قرار بگیرد به آن مکان جلوه خاصی بدهد . برای استفاده کردن این محصول باید توسط پمپ بادی که در کنار تخت قرار دارد آن را باد کنید و یا وقتی به تخت نیاز ندارید آن را جمع کنید . این کالای شیک با توجه به ابعاد و ارتفاع و همچنین وزن کمی که این محصول دارد به شما این امکان را می دهدکه آن را به راحتی و بدون دردسر جا به جا کنید و نگران متراژ کم اتاق یا مکان مورد نظر نباشید . به وسیله کیف حملی که شرکت اینتکس برای شما قرار داده است به سهولت تخت را پس از جمع کردن با خود جا به جا کنید . برای خرید این تخت خواب بادی می توانید از طریق سایت اینتکس محصول مورد نظر را سفارش داده و تحویل بگیرید . 

 نوع  خانگی
طول  200 سانتی متر
 عرض  150 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 جنس بدنه کناری پی وی سی طرح چرم
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد
 کد محصول  Bayka 25006

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...