تخت خواب بادی یک نفره طبی اینتکس

intex 64741 WA

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره طبی اینتکس با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای خود دارای طرفداران خاصی می باشد . این محصول هم اکنون در سایت اینتکس موجود می باشد .

تخت خواب بادی یک نفره طبی اینتکس از مدل های جدید با طرحی منحصر به فرد شرکت اینتکس محصول 2020 یکی از مدل های مورد پسند تمام افراد می باشد و می تواند نظر هر یک از خریداران را به خود جلب کند . یکی از دغدغه هایی که در روز با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم نیاز به یک محیط پر از آرامش می باشد و بعد از اینکه یک روز را در کنار خانواده و یا در محیط کاری سپری کرده ایم و ترجیح می دهیم در مکانی آرام مانند اتاق خواب استراحت کنیم در اتاق خواب یکی از اصلی ترین وسیله ها تخت خواب ها هستند که لازم است برای انتخاب آن ها دقت زیادی به خرج دهید . این تخت خواب بادی طبی مناسب برای تمامی افراد مخصوصا افردی که دچار عارضه هایی عضلانی می باشند و همچنین افراد با سنین بالا نیز می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند از دیگر ویژگی های این تخت می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که از جنس پی وی سی با رویه جیر می باشد و دارای رویه مواج می باشد که خاصیت ضد تعریق بودن آن را فراهم کرده است و همچنین این کالای فوق العاده دارای یک پمپ بادی سرخود می باشد که به شما کمک می کند بدون اتلاف وقت و انرژی آن را راه اندازی کرده و در مدت زمان 4 دقیقه آن را پر و خالی کنید . تحمل وزن این محصول مانند سایر محصولات شرکت اینتکس از مقاومت بالایی برخوردار است . در صورت تمایل می توانید این محصول را از سایت سنتر اینتکس سفارش داده و یا با شماره تماس های مربوطه تماس بگیرید . 

 نوع خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع  42 سانتی متر
 تحمل وزن140 کیلوگرم
 جنس بدنه  pvc با رویه جیر 
 کیف حمل دارد 
 پمپ  دارد
 کد محصول intex 64741WA

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...