تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ

intex 67766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
4,600,000
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ از محصولات بادوام و مقرون به صرفه، دارای کیفیت و بدنه ای مقاوم، قابل خرید از فروشگاه آنلاین اینتکس تنها نمایندگی مرکزی محصولات بادی در کشور

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ نمونه ای از تخت بادی های تولید شده توسط این شرکت برند می باشد که بواسطه نوع طراحی و ارتفاع بلندی که دارد، این محصول بادی را در بین با کیفیت ترین و محبوب ترین تخت های بادی قرار داده است و به دلیل نوع ساخت و بدنه ای مرغوب، می تواند بستری راحت برای خواب و استراحت تمام سنین باشد. همچنین ساختار این محصول از مقاوم و با دوام ترین اجناس موجود در بازار تهیه شده است تا برای هر مصرف کننده ای بخصوص بیمارانی با دردهای عضلانی، استخوانی مفید باشد. چرا که، از پی وی سی ضخیم با روکش مخمل تولید شده است، که این روکش جهت جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده در این تخت بادی استفاده شده است تا در استفاده های طولانی با آرامش خاطر تمام به استراحت بپردازند. همچنین لازم به ذکر است لایه های نگهدارنده بدنه که در داخل تخت استفاده شده نیز از جنس فایبرتک و وینیل بوده که علاوه بر قابلیت کشسانی از تحمل وزن بالایی نیز برخوردار می باشد، که به همین دلیل نیز در هنگام جمع آوری محصول، تبدیل به حجم و ابعاد کوچکی خواهد شد تا امکان استفاده و حمل آن در تمام مکان های مسافرتی و خانگی فراهم باشد. البته از دیگر موارد مهم طراحی و ساخت این تخت خواب بادی ، داشتن سطح مواج آن می باشد که به صورت موازی و پشت سر هم بر روی محصول پیاده سازی شده است که علاوه ضدتعریق بودن آن می تواند فرم بدن شما را در هنگام خوابیدن گرفته تا راحتی بهتری را احساس نمایید. هم اکنون می توانید این کالا را به همراه ۴۸ ساعت مهلت تست و چسب تعمیر، به دو صورت حضوری و اینترنتی توسط نمایندگی اینتکس خریداری کنید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 191 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد دارد
 وزن 6 کیلو گرم
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  intex 67766

تخت خواب بادی یک نفره دو رنگ از محدود تخت های مناسب و مقرون به صرفه از برند اینتکس می باشد که به با این قیمت مناسب و کیفیت عالی خود توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران خاص خود را پیدا کند. و از آنجا که ظاهری و ساختاری کاملا مشابه به تخت های بادی را دارد، می توان از این کالا محیط خانگی، اتاق خواب، مسافرت و یا به عنوان تخت موقت میهمان هم استفاده نمایید. بنابراین این تخت بادی یکنفره یکی از مناسب ترین محصولاتی می باشد که با تمام این ویژگی و مزیت ها می توانید آن را جایگزین تخت های چوبی و فلزی گران قیمت کنید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کامل این محصول را در قالب نقد و بررسی ارائه دهیم.

طراحی

بخش ظاهری این تخت خواب بادی همانند دیگر تخت خواب های بادی اینتکس می باشد، کناره های آن از لایه های بادی و سطح آن از رویه ای مواج و مشبک ساخته شده تا از تعریق افراد در هنگام خواب و مصرف جلوگیری کند. از این رو می توان از این تخت بادی در استفاده های طولانی مدت و یا حتی روزانه مورد استفاده قرار داد. همچنین رنگبندی و ترکیب فوق العاده رنگ های آن از دیگر دلایل محبوبیت این محصول می باشد که می تواند مطابق با بیشتر سلایق و دیزاین منازل شما باشد. علاوه بر این موارد در قسمت کناری محصول نیز یک پمپ باد برقی سرخود برای باد کردن و تخلیه هوا تعبیه شده.

جنس

همه افراد در هنگام خرید تمامی محصولات خصوصا محصولات بادی انتظار دارند نوع کیفیت و دوام کالای خریداری شده از دوام و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد تا بتوان از آن در استفاده های طولانی مدت از آن بهره ببرید. به همین دلیل شرکت اینتکس با تضمین بر تولید محصولات خود، برای ساخت این تخت خواب بادی از لایه های بسیار ضخیم PVC بهره گرفته است. این جنس از بدنه بسیار مقاوم بوده و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار می باشد. همچنین رویه تخت از یک لایه جیر برخوردار می باشد که این لایه جیر (مخمل) باعث می شود تا حین استفاده های طولانی در برابر تعرق مقاومت داشته باشد و حس خوشایندی را به مصرف کننده منتقل کند. علاوه بر این از ویژگی های این محصول بخش لایه های داخلی آن می باشد که برای جلوگیری از باز شدن پل های آن، از PVC چهار لایه و مستحکم استفاده شده است تا در برابر فشار بیش از حد و وزن بالا، حالت اصلی خود را حفظ کنند.

ابعاد و وزن

ابعاد محصولات بادی به دلیل ماهیت قابل حمل بودنشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. از این رو شرکت اینتکس  به ابعاد و قابل حمل بودن این تخت خواب بادی توجه بسیاری داشته است. طول این تخت خواب معادل 198 سانتی متر و عرض آن نیز برابر با 98 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای استفاده یک شخص بزرگسال کاملا مناسب بوده و فضای خوبی را به ارمغان می آورد تا در طولانی مدت از راحتی اشخاص کاسته نشود. تنها تفاوت این محصول در بخش ابعاد با تخت های بادی در ارتفاع آن می باشد، البته با این وجود تحمل وزن تفاوت چندانی نداشته میتوان تا 135 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند. 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت بادی همانند بسیاری از محصولات بادی آسوده خواهد بود. به این ترتیب که ابتدا باید تخت را در محلی مسطح پهن نموده و پس از آن توسط پمپ باد متصل به بدنه اقدام به باد نمودن آن کنید. لازم به ذکر است انجام این کار در دفترچه راهنمای محصول گنجانده شده تا راحت تر و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. برای مراقبت از این تخت بادی در نظر گرفتن سطح صاف از واجبات راه اندازی محصول می باشد، چرا که ممکن است وجود اشیاء نوک تیز و برنده آسیب های جبران ناپذیری بر بدنه محصول ایجاد نماید. البته لازم به ذکر است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در مواقع آسیب های جزئی و کوچک می توانید از آن بهره بگیرید و مجدد مورد استفاده قرار دهید.

جمع بندی

تخت بادی یک نفره دو رنگ از تخت های برند اینتکس می باشد که با رویه مواج و ضد تعریق و تمام جیر تولید و ساخته شده است. علاوه بر این داشتن اقلام همراه مانند: ساک حمل، دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات و پمپ باد برقی سر خود از دیگر ویژگی های مثبت این محصول می باشد. اگر به دنبال خرید یک تخت خواب بادی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشید، می توانید این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری نمایید و در سبد خرید خود قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...