تخت خواب بادی یک نفره دورنگ بست وی

bestway 67628

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره دورنگ بست وی محصولی زیبا و کاربردی ساخته شده توسط شرکت معتبر بست وی می باشد . این تخت خواب با دوام را می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس خریداری نمایید .

تخت خواب بادی یک نفره دورنگ بست وی محصول جدید این شرکت می باشد که رویه مخمل یا پی وی سی آن باعث انعطاف پذیری و راحتی بسیار زیاد این محصول شده است . امروزه با توجه به متراژ کم و وسایل زیاد در اتاق ها انتخاب سایز مناسب تخت خواب ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است . در هنگام خرید یک تخت خواب به رنگ و ابعاد آن دقت فرمایید این تخت خواب از نظر رنگ و ابعاد بسیار مناسب است رنگ آن طوری طراحی شده است که مناسب تمام سلایق باشد و ابعاد این کالا هم باعث شده که فضای زیادی را اشغال نکند . این تخت خواب طبی برای افراد در وزن های مختلف و در همه سنین است و به ویژه افراد سالمند یا افرادی دارای دیسک کمر می توانند از این محصول استفاده کنند . این تخت خواب بادی دارای یک کیف حمل برای حمل آسان تر این کالا در نظر گرفته شده است که شما دغدغه ای برای حمل این محصول نداشته باشید و نکته دیگر این است که این تخت بادی دارای پمپ باد برقی می باشد که در مواقعی که مهمان دارید یا نمی خواهید از آن استفاده کنید می توانید باد تخت را خالی کرده و یا برعکس آن را پر کنید از ویژگی دیگر این محصول می توان به مقاومت بالای آن در برابر فشار اشاره کرد مواد داخلی آن باعث شده است که این تخت در برابر ضربه ها مستحکم باشد و همچنین 48 ساعت مهلت تست برای این تخت خواب بادی وجود دارد که در صورت وجود مشکل تعویض و یا تعمیر می شود . در صورت تمایل برای خرید این تخت شما می توانید این محصول را از سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

 نوع  خانگی
 طول  191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 تحمل وزن  150 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc با رویه جیر 
 کیف حمل دارد
 پمپ  دارد
 کد محصول bestway 67628

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...