تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب

intex 66964

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,350,000
3,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب محصولی با کیفیت از شرکت با سابقه اینتکس می باشد. برای خرید تخت خواب بادی وارد سایت سنتر اینتکس شوید .

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که بسیار نرم و راحت و کاملا طبی می باشد به همین جهت این محصول توانسته است توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نماید . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده در مکان های مختلف و سنین مختلف می باشد . در قسمت بدنه یک پمپ باد برقی دو کاره وجود دارد که به شما می کند که به راحتی کالا خود را باد راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . از این تخت خواب بادی شما می توانید به راحتی در منزل و محل کار استفاده نمایید و از آن لذت ببرید و همچنین برای حمل راحت این کالا یک ساک حمل در نظر گرفته شده است . تخت بادی یک نفره خوشخواب دارای 48 ساعت مهلت تست سلامت می باشد و همچنین پمپ باد این کالا دارای 3 ماه گارانتی تعویض بوده است . این کالا با توجه به رویه ضد تعریق و طبی که دارد برای بیماران بسیار توصیه می شود . وزن این محصول 11 کیلوگرم می باشد که برای جابجایی بسیار مناسب و بوده است . محصول فوق را شما می توانید با قیمت بسیار مناسب و ارزان نسبت به فروشگاه های دیگر از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و در اسرع وقت تخت خواب خود را درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 تحمل وزن  147 کیلوگرم
 ساخت شرکت اینتکس
 جنس بدنه مخمل جیر
 اقلام همراه ساک حمل و برچسب تعمیرات
 کد محصول intex 66964

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...