تخت خواب بادی یک نفره جیر

BESTWAY 67545

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,280,000
3,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره جیر از برترین تولیدات و محصولات نمایندگی سنتر اینتکس، با کیفیتی عالی و با دوام، قیمت ارزان و مقرون به صرفه به همراه ارسال رایگان

تخت خواب بادی یک نفره جیر محصولی خاص و مدرن از جدید ترین متد های ساخت و تولید و با بهره گیری از ترکیب رنگی جذاب تولید شده است که شرکت بست وی به صورت طبی و با بهره گیری از شیارهای موازی و مواج تولید شده است که باعث شده تا نرمی و راحتی را در حین استفاده از این تخت خواب احساس کنید. این تخت خواب همان طور که از نامش پیداست از جنس پی وی سی مخمل یا همان جیر بهره گرفته شده است که این نوع از طراحی باعث شده تا افراد در هنگام مصرف از این تخت بادی احساس خوبی را تجربه نمایند و بتواند مدت طولانی را از آن بدون هیچگونه تعریق و خستگی استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به ساختار لایه ای و بسیار مقاوم آن اشاره کرد که با قدرت انعطاف پذیری بالا طراحی شده اند تا قادر باشد وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کنند. این تخت های بادی همچنین از رویه مواج برخوردار می باشد که موجب می شود تا سطح این تخت بادی انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا در هنگام استفاده فرم بدن را به خود بگیرد و کمر شما را پر کند تا دچار درد نشوید، لازم به ذکر است این نوع ساختار موجب می شود جریان هوا بین تخت و بدن بخ خوبی انجام شود تا بدن کمتر عرق کند. علاوه بر این موارد دارا بودن پمپ باد برقی سر خود و همین طور برچسب تعمیرات در کنار این تخت خواب نیز از دیگر مزایای خوبی است که این محصول دارا می باشد تا دیگر نیاز نباشد شما به خرید جداگانه این بپردازید. هم اکنون برای خرید این تخت بادی یک نفره را می توانید با برترین کیفیت و قیمت همراه با یک تخفیف ویژه از طریق سایت معتبر نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

 نوع خانگی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 تحمل وزن 137 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد دارد
 وزن 5.5 کیلو گرم
 اقلام همراه چسب تعمیر, ساک حمل
 کد محصول  BESTWAY 67545

تخت خواب بادی یک نفره جیر با ظاهری و ساختاری بسیار شیک و در عین حال ساده ساخته شده است که با این حال جزء پر فروش ترین تخت های بادی شرکت بست وی قرار گرفته که به دلیل داشتن قیمتی مقرون به صرفه در برابر کیفیت خود از طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود کشانده است. محصولی که با طراحی زیبای خود جلوه ای فوق العاده ای را برای دکوراسیون اتاق های شما فراهم خواهد کرد. همچنین به دلیل ابعاد مناسب خود برای هر سنینی قابل استفاده خواهد بود. از ساير مزيت های اين تخت خواب های بادی ميتوان به رویه مواج و ضد تعریق، وزن سبک و کم حجم، حمل آسان، دارای پمپ باد برقی و دو کاره، چسب تعمیر، ضمانت تست و قابليت استفاده در فضاهای کوچک، محل کار، اتاق مهمان و... اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان در ادامه در یک مقاله به نقد و برسی این تخت خواب بادی یک نفره خواهیم پرداخت. 

طراحی و ارگونومی

تخت بادی یک نفره دارای طراحی شیک و همه پسند بوده که مناسب استفاده تمام سنین بخصوص جوانان و نوجوانان خواهد بود. در واقع طراحی مستطیلی این تخت با ارتفاع کاملا مناسب خود سبب شده تا هنگام استفاده از این تخت بادی نهایت احساس راحتی را تجربه کنید، چرا که به صورت کامل مشابه با تخت های غیر بادی فنری و چوبی ساخته شده، اما با قابلیت و ویژگی های بیشتر. ارگونومی ساخت قسمت بیرونی این تخت بادی به صورت طبقه ای یا لایه ای ساخته شده که مهمترین بخش این تخت محسوب می گردد، چرا که به صورت مواج موازی (شیبدار) طراحی شده تا اعضای بدن را به خوبی در بر گیرد. لازم به ذکر است بخش درونی این محصول نیز از لایه های موازی از جنس PVC تهیه شده که نوعی نگهدارنده در این تخت بادی محسوب می شود، زیرا این بخش از تخت تحمل فشار های وارده و وزن های افراد را بر عهده دارد. علاوه بر این ویژگی در قسمت عمودی تخت نیز یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که راه اندازی و تخلیه محصول را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. 

جنس بدنه

همانطور که همه ما می دانیم جنس بدنه تمام محصولات خصوصا محصولات بادی، یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و خرید می باشد. در همین راستا برای ساخت و اطمینان خاطر شما خریدران بدنه این و ساخت این تخت خواب بادی یک نفره بست وی از جنس پلاستیک PVC با کیفیت بالا بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و ضربه مقاوم خواهد بود. همچنین همانطور که در تصویر نیز قابل ملاحضه می باشد قسمت نشیمنگاه و بخش های کناری این محصول از روکش مخملی تهیه شده تا به هنگام مصرف از این تخت خواب بادی، راحتی و لطافت را به خوبی احساس کنید و خوابی راحت را تجربه نمایید. باید عنوان کرد این جنس از بدنه به سختس آسیب خواهد دید و می تواند مقاومت سطحی را در برابر اشیای تیز داشته باشد، اما در صورتی که اشیای تیز به شدت بالاتری به بدنه برخورد کنند مسلما بدنه محصول آسیب خواهد دید. ولی نمایندگی اینتکس برای آسودگی خاطر شما خریدارن یک چسب تعمیر در نظر گرفته است که به همراه این کالا به شما عرضه خواهد شد تا با خیالی آسوده اقدام به تعمیر این تخت بپردازید. 

ابعاد بدنه و تحمل وزن

ابعاد این تخت بادی طبق ظرفیت یک نفره تولید شده که کاملا مناسب و طبق استاندارد های جهانی می باشد. ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی یک شخص بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. این ابعاد در این تخت باعث شده بتوانید از آن در تمام محیط های خانگی و مسافرتی مانند اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده شود، چرا که این ابعاد و ساخت فضای کمی را اشغال خواهد کرد. لازم به ذکر است این تخت خواب بادی بر خلاف وزن سبک و حجم کم خود می تواند تا وزن 273 کیلوگرم را به خوبی تحمل کند. البته در صورتی که کمی از باد آن کاسته شود تا 20 کیلوگرم نیز به وزن آن اضافه خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تخت بادی کافیست پس از خارج نمودن از بسته بندی خود، آن را در مکانی مسطح و بدون اشیای تیز پهن نموده و بعد از این که پمپ باد آن را به برق متصل نمودید اقدام به باد و راه اندازی آن نمایید. پس از باد شدن کامل تخت، پمپ باد تغییر صدا داده که نشان دهنده پر شدن آن خواهد بود. همچنین برای جمع نمودن تخت نیز کافیست بعد از اتصال پمپ باد به برق و چرخاندن اهرم آن به سمت چپ اقدام به خالی نمودن هوای درون آن کنید و طبق بسته بندی اولیه آن را در ساک حمل خود جمع کنید تا فضای اشغال شده را به محیط بازگردانید. علاوه بر این چند نکته مهم در ارتباط با نگهداری و مراقبت این محصول که باید رعایت شود را باید عنوان کنیم تا محصول دچار آسیب دیدگی و ترکیدگی نشود.  چند عامل مهم مانند دور نمودن اشیای تیز از تخت، پرش و جامپینگ بر روی آن و استفاده از روکش معمولی خودداری شود تا عمر و دوام بیشتری را برای کاربران به ارمغان آورد.

جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره جیر یک محصول با کیفیت با ابعاد و ساختاری مقاوم می باشد که هم اکنون می توانید آن را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب خریداری نموده تا در اسرع وقت محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...