تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت

bestway 69002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
3,280,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت با ارزان ترین قیمت و کیفیت در فروشگاه مرکزی اینتکس  

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت محصولی جدید و با کیفیت تولید شده توسط شرکت بست وی یکی از مناسب ترین تخت خواب های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال که از قابلیت مهم طبی بودن بهره مند می باشد . در ابتدا باید به ساختار سه لایه این محصول اشاره نمود که باعث شده تا این محصول فوق العاده جذاب و با کیفیت به نظر آید . اگر بخواهیم از پایین ترین لایه این کالا شروع به صحبت کنیم باید عنوان کنیم که لایه زیرین به صورت باریک تر از دو ناحیه دیگر طراحی شده است . همچنین لایه میانی این محصول نیز به صورت تو پر و ضخیم تر از ناحیه دیگر ساخته شده و در واقع تحمل وزن این محصول را بیشتر به دوش می کشد . همچنین لایه بالایی این کالا هم دقیقا در ابعاد لایه زیرین این محصول تولید و عرضه شده است که همان کیفیت بالا را هم دارا می باشد . در رابطه با رنگ بندی این تخت باید به این نکته اشاره نمود که رویه اصلی این محصول یکدست آبی بوده و نواحی کناری این کالا هم به صورت کرم رنگ طراحی و تولید شده اند . همچنین رویه این تخت هم دارای شیارهایی است که باعث شده تا از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی این محصول جلوگیری شده و بسیار نرم و لطیف باشد . این محصول بادی بسیار مقاومت است  به طوری که چندین سال بدون افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید . این تخت خواب بادی با کیفیت شرکت بست وی هم بدنه ای مقاوم از جنس PVC با رویه جیر داشته و کف آن هم به صورت دو لایه طراحی شده است که بسیار مستحکم می باشد و با خیال راحت می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید .  در ارتباط با این محصول باید به این نکته اشاره نمود که بر روی خود تخت بادی و در قسمت پایینی این محصول یک عدد پمپ باد برقی سرخود قرار گرفته است که به سادگی می توانید آن را به برق وصل کرده و در مدت زمان چند دقیقه و تنها با چرخاندن اهرم باد این کالا آن را به صورت اتوماتیک باد کنید . همچنین خالی کردن این محصول هم تنها با چرخاندن این اهرم در جهت مخالف انجام می گیرد . همچنین معمولا افرادی که این تخت را خریداری می کنند بر روی آن پارچه ای پهن می کنند که کثیف نشده و گرد و غبار را به خود جذب نکند . همچنین باید وسایل نوک تیز را حتما از کنار این کالا دور کنید تا دچار سوراخ شدن و یا اسیب های جدی تر نشود . این تخت خواب بادی محصولی با کیفیت و با دوام می باشد که دارای حجم کمی در حالت جمع شده بوده و قابل استفاده برای تمام افراد حتی بیماران عضلانی نیز می باشد . اگر قصد خرید یکتخت خواب بادی را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید . 

 نوع  خانگی 
 طول  191 سانتی متر 
 عرض  97 سانتی متر 
 ارتفاع  33 سانتی متر
 تحمل وزن  140 کیلوگرم 
 جنس رویه  pvc با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول bestway 69002

تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت محصولی زیبا و منحصر به فرد می باشد که با استفاده از فناوری های روز دنیا برای ایجاد خوابی بهتر تولید شده و آماده ارسال به شما مشتریان عزیز می باشد این تختخواب بادی دارای کیفیت بی نظیر می باشد زیرا با استفاده از رویه ی مواج این محصول می توانید کیفیت خواب خود را تا سطح بالایی افزایش دهید :رویه ی مواج این محصول می تواند بدن کاربر را به صورت کامل پشتیبانی کرده و از تحرکات اضافی هنگام خواب جلوگیری میکند همچنین این رویه بسیار مناسب برای افراد دارای کمر درد های مضمن و در مفاصل می باشد که با استفاده از این محصول کاربران بیمار میتوانند بهترن تجربه ممکن برای استراحت را بدست اورند همچنین این محصول دارای یک بالش بر روی خود تخت بادی می باشد که به شما امکان این را می دهد تا با خیال راحت سر خود را بر روی آن قرار داده و از این محصول لذت ببرید یکی دیگر از نکات خوب این محصول می توان به پمپ 110 ولت آن اشاره کرد که با استفاده از این پمپ بادی می توانید در عرض کمتر از یک دقیقه این محصول را باد کرده و شروع به استفاده از این محصول قدرتمند بکنید همچنین می توانید با استفاده از همین پمپ باد ، باد محصول را تخلیه کرده و آن را در بسته بنی محصول قرار دهید و یا با استفاده از کیف حمل آن را جا به جا کنید . تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت محصولی مناسب برای افرادی می باشد که بدنبال محصولی با کیفیت و کم جا برای مسافرت یا استفاده در منزل میخواهند . همچنین برای افرادی که بدنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشند نیز پیشنهاد می شود. 

طراحی تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت

همانطور که در بالا ذکر شده است این تخت بادی مناسب برای یک نفر می باشد و با استفاده از این محصول می توانید خوابی راحت و با کیفیت بالا را تجربه کنید ، از این تخت بادی بدلیل دزن سبک و کیفیت بالا می توانید در مکان های مختلف استفاده کنید برای مثال می توانید در صورت نیاز این محصول را در مسافرت های خود با خود حمل کرده و با استفاده از پمپ دستی و یا با پمپ فندکی این تخت بادی را باد کرده و به استفاده از این محصول بپردازید .همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای برآمدگی های متفاوتی در قسمت میانی این محصول می باشد که به شما اجازه می دهد در حین خواب بدن شما از حرکات اضافی محافظت کند و بدن کاربر را بصورت کامل پشتیبانی کرده و تمام نقاط خالی بدن را پر میکند .تخت خواب بادییک نفره با پمپ 110 ولت همچنین دارای یک بالش بر روی خود می باشد که باعث می شود کاربر خوابی راحت تر را تجربه کند . این محصول ارتفاع کمتری نسبت به دیگر محصولات دارد و همین نیز می تواند برای افراد که به جای تخت از تشک استفاده می کنند نیز مناسب باشد از طرفی این محصول را می توانید با بهترین قیمت و کیفیت از سایت center-intex  خریداری کرده و با خدمات پس از فروش خیال خود را از سفارش یک تخت بادی فوق العاده راحت کنید .

اقلام همراه 

علی رغم کامل بودن این محصول از هر دیدگاهی ایت تخت خواب نیز دارای اقلام همراهی می باشد که با استفاده از این اقلام شما تجربه ای کامل تر را برای استفاده از این محصول تجربه می کنید .اقلام همراه این محصول به شما کمک می کند تا درصورت بر خورد با هرگونه مشکلی بتوانید بدون کمک ما فقط با چند حرکت ساده آن را برطرف کرده واستفاده از تخت خواب بادی یک نفره با پمپ 110 ولت بپردازید .این محصول دارای یک چسب تعمیر برای مواقعی می باشد که تخت دوچار خرابی یا پارگی خفیف می باشد و با استفاده از این چسب می توانید به تعمیر آ« بپردازید و در هزینه و زمان صرفه جویی به عمل آورید .کیف حما این محصول به شما در انتقال آن از جایی به جایه دیگر کمک می کند با استفاده از کیف حمل می توانید این محصول را با خود به مکان مورد نظر خود برده و خوابی آسوده داشته باشید .همچنین این محصول همراه خود یک دفترچه راهنما نیز دارد تا دصورت پیش امدن سوالی با مطالع این دفترچه آن را برطرف کرده و نحوه ی استفاده صحیح از این محصول را فرا بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...