تخت خواب بادی کودک طرح ماشین

bestway 67714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی کودک طرح ماشین دارای ظاهری زیبا و پمپ باد برقی سرخود مناسب کودکان با وزن کم و راه اندازی سریع خرید از نمایندگی مرکزی اینتکس در تهران و شهرستان ها با تخفیف عالی

تخت خواب بادی کودک طرح ماشین یکی از سبک ترین و کم ارتفاع ترین تخت خواب های بادی کودکان و خردسالان بوده که از کیفیت و راحتی بالایی برخوردار می باشد. این تخت بادی کودک دارای طراحی و رنگبندی زیبایی در خود بوده که موجب می شود تا نظر مصرف کنندگان خود را جلب کند. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها بخصوص در چادر های سفری نیز بوده تا پساخگوی نیاز های کودکان از جمله خواب در مسافرت ها نیز باشد . این تخت بادی کودک توسط شرکت بست وی تولید شده است. زراحی و ساخت بدنه این تخت بادی کودک با طرح ماشین بوده که از بدنه بادی بهره مند می باشد . همچنین در قسمت فوقانی آن یک بالش بادی تعبیه شده که با باد زدن به این تخت این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. یکی از مهمترین طراحی های صورت گرفته در این محصول طرح و رنگ شادی بوده که برای قسمت بیرونی تخت در نظر گرفته شده است تا موجب جلب توجه کودکان شود. همچنین دریچه باد تعبیه شده روی بدنه به گونه ای بوده که امکان راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی را خواهد داشت . جنس این محصول از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا جیر بوده که از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک تر بهره مند است . این قابلیت در تمامی محصولات بادی به کار برده شده تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد .  این نوع جنس بدنه قابلیت شسشتو داشته و به دلیل حجم کم خود به راحتی در هر وسیله نقلیه ای مانند کوله پشتی جا خواهد گرفت . از دیگر ویژگی های کاربردی این جنس بدنه تخت می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اشاره نمود . برای خری این محصول می توانید آن را از طریق سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهید . 

 نوع خانگی ، سفری
 طول  160 سانتی متر
 عرض  108 سانتی متر 
 ارتفاع  سانتی متر  84 
 تحمل وزن   58 
 جنس رویه  pvc 
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول bestway 67714

تخت خواب بادی کودک طرح ماشین یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با استفاده از بهترین جنس ها  و با مقاومت بسیار بالا ساخته شده است این محصول همچنین دارای قابلیت‌های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم . در ابتدا باید ذکر کرد که این محصول مناسب کودک می باشد و با طرحی بسیار زیبا یک شبیه سازی کامل از یک رانندگی را به کودک می دهد همچنین این محصول میتوانید به عنوان دکور خانه نیز استفاده شود. همچنین این محصول علاوه بر دارا بودن ظاهری بسیار مناسب دارای کیفیت بسیار بی نظیر می باشد که تمام نیازهای شما را برآورده کرده و  در صورت نگهداری مناسب تا مدتی طولانی برای شما دوام می آورد . این محصول همچنین دارای یک  پمپ برقی و یا به انتخاب شما پمپ دستی می باشد که شما را در باد کردن این محصول کمک بسزایی می‌کند می‌تواند همچنین تخت خواب بادی کودک طرح ماشین میتواند برای شما حکم وسیله ی تزیینی برای خانه داشته باشد زیرا با ظاهر و رنگ متفاوت می تواند جلوه زیبایی به خانه شما ببخشید این محصول را می توان یکی از بهترین محصولات برای کودک نام برد زیرا شما می توانید  با استفاده از این محصول کودک خود را ساعتها مشغول بازی با این تخت خواب بادی کودک طرح ماشین کنید و اوقات خوشی را برای آنها فراهم کند این محصول همچنین با استفاده از رنگ زرد و خاکستری باعث شده است این محصول اسپرت به نظر بیاید. به صورت خلاصه اگر به دنبال محصولی با کیفیت و زیبا برای کودکان خود می باشید این محصول به شدت برای شما پیشنهاد می شود.

طراحی محصول 

طراحان و سازندگان این تخت خواب بادی نیز  در ساخت و طراحی  این محصول کم کاری نکردند زیرا این محصول با استفاده از بروزترین و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا ساخته شده و بسیار مناسب برای تمام کودکان می باشد و با  ساختاری نرم و با کیفیت ، بستری مناسب برای کودکان شما فراهم می‌کند تا با خیال راحت به کنکاش در دنیا کودکانه خود ادامه دهند همچنین طراحی این محصول به شکلی بوده است که می‌توانید آن را به راحتی انتقال داده و با خود به مکان مورد نظر حمل کنید زیرا با استفاده از تعبیه بهترین کیفیت محصول و جنس و سبکی رضایت‌بخشی که محصول دارد می‌توانید به راحتی از مکانی به مکان دیگر بدون هیچ دشواری جابجا شود همچنین این محصول یکی از مناسب‌ترین محصولات برای استفاده برای کودکان بیمار ی های استخوانی ، کمردرد و بیماریهای مفاصل می باشد .اگر در خانه کودکی ناتوان در جابجایی دارید این محصول به شدت به شما پیشنهاد می شود از همین طریق می توان این محصول را نیز طبی دانست و می توان با استفاده از این محصول بسیار از مشکلاتی از قبیل بد خوابی و کم خوابی را درمان نمود تخت خواب بادی کودک طرح ماشین محصولی با کیفیت و مقاوم در برابر ضربات در حوادث مترقبه می باشد به همین ویژگی نیز باعث می‌شود که این محصول را به راحتی و آسودگی استفاده کرد. 

اقلام همراه 

 این محصول را می توان به یکی از کاملترین محصولات شرکت اینتکس نسبت داد زیرا که این محصول همچنین با داشتن کیفیت مناسب و دوام بالا و قیمتی به صرفه دارای اقلام همراه نیز می باشد که با استفاده از این اقلام شما به راحتی می توانید تجربه ای بهتر در استفاده از این محصول داشته باشید و در هر شرایطی  موقعیت های پیش آمده را کنترل کنید برای مثال این تخت بادی دارای چسب تعمیر میباشد که با استفاده از این چسب تعمیر می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تعمیر کرده و به ادامه از استفاده از محصول خود بپردازید همچنین می توانید با استفاده از کیف حمل این محصول به راحتی تخت بادی را از مکانی به مکان مورد نظر خود جابه جا کنید و از این اقلام به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی محصول را تامین و جابجا کنیم و بدون نیاز به پشتیبانی سایت در زمان و هزینه صرفه جویی کنید همچنین این محصول دارای یک دفترچه همراه می باشد که با مطالعه این دفترچه می توانید به راحتی با تمام مشکلات پیش آمده کنار بیایید و آنها را حل کنید .همچنین این محصول برای تمام کسانی که دنبال راحتی و تفریح برای کودکان خود می باشند مناسب میباشد

ضمانت

برای این محصولات مانند تمام محصولات شرکت ما زمانی ۴۸ ساعت تعیین شده تا صحت و سلامت محصول تعیین شود. البته که در صورت مشاهده کوچکترین مشکل آن را به پشتیبانی سایت ما گزارش داده و کمترین زمان ممکن را برای شما رفع  خواهیم کرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...