تخت خواب بادی کامفورت یک نفره

67906 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
4,080,000
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی کامفورت یک نفره دارای جنس بسیار متفاوت با تخت خواب های بادی دیگر می باشد . این محصول را میتوانید با قیمت بسیار ارزان در فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید

تخت خواب بادی کامفورت محصولی جدید از شرکت اینتکس با رویه جیر بسیار لطیف و دوخت مورب که بهترین حالت خواب را به شما می دهد . دور این محصول پلاستیک پی وی سی بوده و مقاومت بالایی را نسبت به سایر محصولات دارا است. پمپ برقی متصل به بدنه این کالا به شما این امکان را می دهد که این تخت خواب بادی را در کمتر از 2 دقیقه باد کنید . حمل راحت و نصب آسان. بهترین جایگزین برای تخت خواب های فلزی پر سر و صدا و همچنین برای مسافرت های طولانی مدت . محصول فوق دارای ضمانت 3 ماه می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت از آن استفاده نمایید . به همراه این کالا یک ساک حمل در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند که به راحتی آن را با خود حمل کرده و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . در لایه های میانی آن الیاف ابریشم به کار رفته که به کیفیت این کالا افزوده است . به همراه این کالا یک پک تعمیرات وجود دارد که شما کمک می کند در زمان آسیب دیدن آن به راحتی آن را ترمی کرده و از آن استفاده نمایید . ای محصول را شما می توانید از سایت سنتر اینتکس خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید .

 

تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...