تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت

Coleman 2000028954

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
3,520,000
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت دارای جنس بدنه بسیار مقاوم و کیفیت بسیار بالا، دارای یک پمپ باد برقی سرخود، 48 ساعت مهلت تست

تخت خواب بادی چند کاره مواج کامفورت دارای جنس بدنه و رویه مخملی ضد تعریق و قسمت زیرین از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد . این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . ساختار داخلی این تخت خواب بادی یک نفره از جنس الیاف ابریشم بوده که طبی بودن و راحت بودن تخت را برای شما به ارمغان می آورد . پمپ برقی پر توان متصل به بدنه این تخت بادی عملیات پر و خالی کردن تخت خواب را در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه انجام خواهد داد . همچنین این پمپ باد برقی به مدت دو سال ضمانت دارد . ابعاد این تخت بسیار مناسب بوده به طوری که می توانید از این تخت خواب برای سفرهای خود به راحتی استفاده نمایید ، همچنین استفاده به طور دائم از این تخت خواب بادی نه تنها مانعی ندارد بلکه برای دیسک کمر و بیماران عضلانی بسیار تخت خواب مناسبی است . این تخت بادی دارای یک برچسب تعمیرات رایگان و یک ساک قابل حمل می باشد که می توانید از آن برای سهولت در حمل استفاده نمایید . این محصول یکی از پر فروش ترین و بهترین تخت خواب های بادی موجود می باشد . تحمل وزن این تخت بادی بسیار مناسب می باشد . سطح این تخت بادی از شیار های موازی سطحی با شکل لوزی تشکیل شده است که به طبی بودن تخت خواب کمک دو چندانی می کند . شما می توانید برای سفارش محصول به فروشگاه اینتکس ، نمایندگی اصلی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید . 

 نوع  خانگی 
 طول  198 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  51 سانتی متر 
 تحمل وزن  295 کیلوگرم 
 جنس رویه  وینیل 
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول Coleman 2000028954

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...