تخت خواب بادی چند کاره دو نفره

Coleman 2000025036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی چند کاره دو نفره با کیفیتی بسیار فوق العاده در فروشگاه اینتکس نمایندگی پخش محصولات بادی ، تخت خواب بادی ، تشک بادی ، استخر بادی و ... با ارزان ترین قیمت و ارسال رایگان  

تخت خواب بادی چند کاره دو نفره محصولی جدید و بسیار با کیفیت از شرکت کلمن بوده که ساخته شده از جنس وینیل با روکش فومی و مخمل می باشد. این کالا در واقع یکی از بهترین جایگزین های برای تخت های چوبی و آلومینیومی بوده که رویه آن را یک لایه فومی ضخیم تشکیل می دهد. این کالا با توجه به ابعاد و جنس بدنه ای که دارد به راحتی دو نفر را بر روی خود جای داده و از تحمل وزن بسیار خوبی برخوردار می باشد . استفاده از لبه های تیز و رویه مسطح باعث شده شاهد محصولی بسیار شیک و متفاوت از باشیم که تا کنون یک یا دو نمونه از آن تولید شده است. قسمت بالایی عکس حالت ظاهری که دارد مسطح نبوده و قسمت زیرین آن از لایه های موازی برخوردار است ، لایه های بالایی علاوه بر حالت اصلی از یک فوم نرم و یک رویه مخملی نیز برخوردار هستند که آن را راحت تر از سایر محصولات می کند . قسمت کناری نیز از حالت 3 طبقه ای یکدستی ساخته شده و بر خلاف قسمت بالایی آن رویه مخملی این محصول به لایه زیرین آن چسبیده و یکدست می باشد . از این رو تفاوت خاصی در این قسمت در مقایسه با سایر محصولات ندارد . تنها بخش غیر مسطح در کناره تخت بادی پمپ آن است که با رنگ قرمز یک فضای مربعی را اشغال کرده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و با مشاورین فروشگاه اینتکس ، نمایندگی اصلی محصولات بادی در ایران ارتباط برقرار کنید .

 نوع  خانگی 
 طول  198 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  48 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم
 جنس رویه  وینیل
 پمپ دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول Coleman 2000025036

تخت خواب بادی چند کاره دو نفره از محصولات جدید و شیک می باشد که با توجه به رنگ بندی و طراحی ساخت علاقه مندان و مشتریان بسیاری را به سمت خود کشانده است. امروزه تخت های بادی با توجه به مزیت هایی که دارند توانسته اند جایگزین فوق العاده ای با تخت های غیر بادی چوبی و فلزی گران قیمت باشند چرا که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه، دارای مقاومت بالا و همچنین قابلیت حمل آسان به تمام مکان های مسافرتی و کاری می باشند که از نظر وزنی و تحمل وزن نیز به مانند تخت های غیر بادی عمل خواهند کرد. در ادامه این مطلب به ویژگی های خاص این تخت بادی می پردازیم تا شما را بیشتر  با این محصول آشنا کنیم تا با خیالی راحت اقدام به خرید تخت بادی محبوبتان کنید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این مدل بسیار زیبا و همه پسند است، چرا که با رنگ بندی زیبا و شکیل استفاده شده در آن باعث رضایت مشتریان و قابلیت استفاده در تمام محیط های خانگی و اتاق خواب های را فراهم آورده است. این کالا دارای ساختاری لایه ای داشته که سبب حفظ تعادل تخت در تمام سطوح و جلوگیری از لغزش تخت به هنگام مصرف شود تا در تکان خوردن های ناگهانی به خوبی در جای خود باقی بماند. همچنین سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج مشبک بوده و این ویژگی باعث می شود که سطح تخت نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد تا افراد سالخورده و بیمار نیز بتوانند از این محصول با خیالی آسوده بهره ببرند. این طراحی به گونه ای بوده که هنگامی که فرد بر روی تخت دراز می کشد سطح تخت، فرم بدن را به خود میگیرد و حالت بهتری را به شخص می دهد. از دیگر مزیت سطح مشبک این محصول حالت ضد تعریقی آن است چرا که هوا در بین بدن فرد و تخت به راحتی جریان دارد. علاوه بر این در این مدل تخت، پمپ باد سرخودی تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید به سرعت تخت را باد کرده و از آن استفاده کنید. 

جنس بدنه

جنس بدنه و بخش های کناری این مدل از پی وی سی ضخیم و دو لایه طراحی شده است. لازم به ذکر است که بدانید PVC یکی از مقاوم ترین و بهترین مواد برای ساخت تخت های بادی می باشد چرا که این جنس از مقاومت بالا و طول عمر طولانی در برابر فشار و وزن دارد. بسیاری از تولید کنندگان تخت های بادی از این مواد برای تولیدات خود بهره می برند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند و محصولی با کیفیت را عرضه کنند. سطح این تخت با رویه ی مخمل پوشیده شده است که علاوه بر زیبایی چشم نوازش باعث شده سطحی نرم و لطیف را داشته باشید. از مزیت دیگر رویه ی مخمل می توان به حالت ضد تعریقی آن نیز اشاره کرد تا در مصارف طولانی دچار تعریق و خستگی نشوید. علاوه بر این قسمت کف این مدل از دو لایه ی ضخیم وینیل ساخته شده است که باعث شده مقاومت بالایی در برابر فشار های وارده داشته باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این تخت خواب بادی در ابعاد (طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) ارائه شده است که در ابعاد استاندارد جهانی می باشد تا دو فرد بالغ بتوانند به خوبی در آن جای بگیرند و به استراحت کردن بپردازند. وزن تخت های بادی به نسبت تخت های چوبی و فلزی به مراتب کمتر است و این ویژگی خاص باعث محبوبیت تخت های بادی میان مردم شده است. چرا که به راحتی می توان آنرا جابجا کرد و در حجم کوچکی آنرا بسته بندی کرد تا قابل حمل به تمام مکان های خانگی و مسارتی باشد. وزنی که این تخت بادی می تواند تحمل کند معادل 270 کیلوگرم است که با این تفاسیر در میابیم که تخت های بادی دست کمی از تخت های دیگر ندارند و به راحتی می توانند وزن دو فرد بالغ را به خوبی تحمل کند. البته باید عنوان کرد در صورت کاهش هوای درون آن شما می توانید حدود 20 کیلو گرم به تحمل محصول بیافزایید. 

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در بالا پی میبریم که تخت های بادی به خوبی جای تخت های فلزی و چوبی را گرفته اند و در میان مردم محبوب شده اند. در همین راستا برای خرید راحت و مطمعن شما عزیزان فروشگاه اینتکس، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی این تخت خواب بادی را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی فوق العاده عرضه به تمام کشور ایران کرده است. هم اکنون برای خرید این محصول بادی می توانید از طریق سایت اینتکس و یا نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...