تخت خواب بادی مرتفع اینتکس

intex 30081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی مرتفع اینتکس جایگزینی بسیار مناسب برای تخت های فلزی و چوبی می باشد این تخت بادی بسیار شیک در عین سادگی جزو پرفروش ترین محصولات اینتکس است .

تخت خواب بادی مرتفع اینتکس از سری تخت خواب های بسیار نرم و طبی این برند معتبر می باشد . این تخت بادی طبی به دلیل زیبایی و شیک بودن طرح و دیزاین آن از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد , دومین دلیل محبوبیت این کالا می توان به نرمی و راحتی بسیار بالای این محصول اشاره کرد همچنین این کالا دارای قیمت بسیار مناسب و در عین حال جنس بسیار مرغوب است این محصولات دارای طول عمر بسیار طولانی نیز می باشند . رویه ی این محصول تمام مخمل است و به هبچ وجه دچار تعریق نمی شود و با سطح مواجی که دارد به راحتی می تواند با بدن فرم بگیرد و همینطور مواج بودن رویه ی آن باعث بهتر شدن جریان خون در بدن می شود و حتی در صورت استفاده طولانی از این محصول بدن دچار خستگی نخواهد شد این کالا خاصیت فنری بسیاری دارد که دلیل آن لایه های pvc کار شده در این کالا است و همچنین این لایه های pvc باعث انعطاف بالای این محصول نیز شده اند و همین باعث شده که این کالا بتواند افراد با وزن های بالا را نیز بدون کوچکترین آسیبی تحمل کند . این محصول به دلیل ساخت استانداری که دارد می تواند تا 2 نفر از افراد بالغ را در خود جای دهد . این کالا دارای پمپ باد برقی ثابتی می باشد که با استفاده آن می توان تخت را در حداقل زمان راه اندازی کرد . شما خریداران اگه به دنبال تختی با کیفیت و بسیار شیک و عین حال با قیمتی بسیار مناسب هستید پیشنهاد فروشگاه intex به شما این کالای منحصر به فرد است .

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع  46 سانتی متر 
 تحمل وزن  136 کیلو متر 
 جنس بدنه  رویه ی تمام مخمل ضد تعریق 
 نوع پمپ  پمپ بادی برقی 
 اقلام همراه ساک همراه و چسب تعمیرات 
کد محصول  intex 30081

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...