تخت خواب بادی دو نفره Etekcity

Etekcity EAM-DQ1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
4,150,000
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تخت خواب بادی دو نفره Etekcity محصولی زیبا و با کیفیت با قیمتی مناسب محصول شرکت معتبر فروشگاه اینتکس می باشد که می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این کالا کنید .

تخت خواب بادی دو نفره Etekcity از سری تخت خواب های بادی ۲۰۲۰ تولید شده از سوی این شرکت بوده که از ارتفاع بلندی برخوردار می باشد . این محصول در بین با کیفیت ترین و بلند ترین تخت های بادی قرار گرفته که محل خواب و استراحت بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد . محصولی با ساختار بدنه مقاوم و با دوام که می تواند برای هر مصرف کننده ای بخصوص بیماران مفید باشد . طراحی بدنه این تخت خواب بادی به صورت طبقه ای بوده و از لبه های بادی در قسمت رویه تخت بهره می برد . بدنه ای مستطیلی که رویه ای مواج دارد . رویه ای که باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب از تعریق زیاد مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد . اما یکی از مهمترین قسمت های بدنه این تخت لایه های ساختاری داخلی این کالا بوده که به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا تحمل فشار این تخت بادی افزایش یابد . جنس بدنه از مهمترین آیتم های خرید و استفاده از یک محصول بوده که در این تخت بادی نیز اهمیت بالایی دارد . تخت خوابی که ساخته شده از جنس وینیل با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد . 

از روکش مخمل برای قسمت رویه و از روکش طرح چرم نیز برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است . روکش مخملی که برای قسمت رویه تخت استفاده شده نیز در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده بی تاثیر نخواهد بود . سایر قسمت های بدنه نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهند بود . گرچه ضخامت این بدنه به اندازه کافی بالا بوده و در شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود . لایه های نگهدارنده بدنه که در داخل تخت استفاده شده نیز از جنس فایبرتک و وینیل بوده که علاوه بر قابلیت کشسانی از تحمل فشار بالایی نیز برخودارند . انعطاف بالای جنس بدنه این محصول نیز از دیگر ویژگی های آن بوده که هنگام جمع کردن تخت حجم کمتری را به خود بگیرد . این کالا دارای ۴۸ ساعت مهلت تست بوده که به دو صورت حضوری و اینترنتی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود .

 نوع  خانگی 
 طول  203 سانتی متر 
 عرض  152 سانتی متر 
 ارتفاع 56 سانتی متر 
 تحمل وزن  273 کیلوگرم 
 جنس رویه  وینیل با رویه جیر
 پمپ  دارد 
 کیف حمل  دارد 
 کد محصول   Etekcity EAM-DQ1

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...